Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje

CV dyrektora kreatywnego – wzór i porady, jak napisać

Stwórz CV teraz

Nasi użytkownicy zostali zatrudnieni przez:*

Chcesz wcielić w życie swoje wizjonerskie pomysły i podnieść jakość kreatywnych projektów? Pierwszym krokiem do realizacji tych planów jest stworzenie profesjonalnego CV na stanowisko dyrektora kreatywnego — dzięki temu zwrócisz uwagę potencjalnych pracodawców. Właśnie dlatego powstał ten artykuł.

W tym poradniku:

  • zobaczysz przykładowe CV dla dyrektora kreatywnego
  • dowiesz się, jak skutecznie zareklamować swoje umiejętności, doświadczenie i osiągnięcia
  • nauczysz się pisać CV, które zagwarantuje Ci więcej zaproszeń na rozmowy kwalifikacyjne.

Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.

Stwórz CV teraz

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.

Oto opinia Gosi — jednej z użytkowniczek naszego kreatora:

Dzięki takiemu świetnemu CV i listowi dostałam super pracę bardzo szybko!

Te artykuły też mogą Cię zainteresować:

CV dyrektor kreatywny — wzór

Anna Kowalska
Dyrektor kreatywna
anna.kowalska@gmail.com
123 456 789
linkedin.com/anna-kowalska

Podsumowanie

Dyrektor kreatywna z ponad 10-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami do 20 osób i tworzeniu angażujących historii wizualnych. Na ostatnim stanowisku przeprowadziłam rebranding marki, dzięki któremu zaangażowanie klientów wzrosło o 30%. W pracy dyrektor kreatywnej Artistry Inc. chciałabym rozwijać narrację marki poprzez strategiczne podejście do projektowania i skuteczne inspirowanie zespołu

Doświadczenie

01.2015–obecnie Innovative Media Sp. z o.o.
Stanowisko: Dyrektor kreatywna
Kluczowe obowiązki:

  • Kierowałam zespołem 20 projektantów i copywriterów, tworząc kampanie marketingowe, które zwiększyły zaangażowanie klientów o 30%.
  • Współpracowałam z klientami w celu stworzenia kreatywnych strategii, dzięki czemu świadomość ich marek wzrosła średnio o 40%.
  • Nadzorowałam produkcję mediów cyfrowych i drukowanych, dostosowując je do wytycznych marki i zwiększając liczbę obserwujących w mediach społecznościowych o 15%.
  • Zarządzałam budżetami i harmonogramami projektów, dostarczając je na czas i w ramach budżetu, oszczędzając klientom średnio 10% kosztów.

Kluczowe osiągnięcie:

  • Kierowałam kampanią, która zdobyła nagrodę Clio Award 2022 dla najlepszej kampanii zintegrowanej.

07.2011–12.2014 PRO-To! Agencja Kreatywna
Stanowisko: Junior Art Director
Kluczowe obowiązki:

  • Pomagałam w projektowaniu i realizacji kampanii marketingowych, skupiając się głównie na materiałach drukowanych i cyfrowych.
  • Współpracowałam ze starszymi projektantami i klientami w celu tworzenia spójnych identyfikacji wizualnych dla nowych marek.
  • Uczestniczyłam w burzach mózgów, które doprowadziły do ​​innowacyjnych rozwiązań projektowych, zwiększając zadowolenie klientów średnio o 15%.
  • Zarządzałam produkcją wszystkich materiałów cyfrowych i drukowanych, zapewniając terminową dostawę i kontrolując ich jakość.

Wykształcenie

10.2005–06.2009 Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi
Kierunek: Projektowanie graficzne
Uzyskany tytuł: magister (z wyróżnieniem)

Nagrody

  • Najlepsza kampania Kreatywna 2022, Clio Award
  • Najlepszy Dyrektor Kreatywny 2019, Polska Federacja Reklamy

Certyfikaty

  • Certyfikowany Strateg Marki, Brand Institute, 2020
  • Zaawansowane projektowanie graficzne, Coursera, 2018

Umiejętności

  • Strategia kreatywna
  • Kierowanie zespołem do 20 osób 
  • Rozwój marki
  • Opowiadanie historii wizualnych
  • Biegła znajomość Adobe Creative Suite
  • Zarządzanie projektami
  • Relacje z klientami
  • Marketing cyfrowy
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Kreatywność
  • Nastawienie na cel
  • Zdolności negocjacyjne
  • Zarządzanie czasem i terminowość

Języki obce

  • Angielski — C2
  • Francuski — C1

Zainteresowania

Interesuje mnie kuratorstwo wystaw sztuki, które skupiają się na łączeniu designu i technologii. W wolnym czasie piszę bloga na temat kreatywnego przywództwa i innowacji w erze cyfrowej.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

W dalszej części artykułu pokażę Ci, jak krok po kroku możesz napisać własne CV dyrektora kreatywnego.

Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.

1. Zadbaj o format i design CV dyrektora kreatywnego

Nowoczesne CV powinno nie tylko opowiadać Twoją historię zawodową, ale też być czytelne i mieć atrakcyjny, elegancki wygląd. Dobrze sformatowane CV to klucz do przyciągnięcia uwagi rekrutera i konieczność sprostania wymogom programów ATS, które skanują dokumenty kandydatów.

Dlatego koniecznie zadbaj o następujące elementy CV:

  • W nagłówku CV podaj swoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, link do profilu na LinkedIn oraz link do portfolio — to najważniejsze (i jedyne konieczne) dane osobowe w CV. Z tytułu Curriculum Vitae możesz spokojnie zrezygnować — to nie pasuje do nowoczesnego dokumentu.
  • Postaw na CV odwrócone chronologicznie — czyli takie, w którym ostatnie miejsce pracy znajduje się na samej górze. Jest to najpopularniejszy i najbardziej czytelny dla rekrutera układ informacji.
  • Wybierz profesjonalną czcionkę do CV — najlepiej Calibri lub Arial o rozmiarze od 10 do 12 punktów. Dzięki temu każdy bez problemu przeczyta Twój życiorys.
  • Zapisz swoje CV w PDF, nadając mu nazwę według wzoru: Twoje imię i nazwisko_Dyrektor kreatywny_CV.pdf. Ten format sprawi, że rekruter otworzy Twój życiorys na każdym urządzeniu w niezmienionej formie.
  • Dla większości dyrektorów kreatywnych idealna długość CV to jedna strona A4. Ale jeśli masz naprawdę spore doświadczenie, możesz zdecydować się na dwie strony.

2. W CV dyrektora kreatywnego pochwal się osiągnięciami

Istnieje jedna kluczowa zasada pisania dobrego życiorysu: zawartość CV należy dopasować do treści oferty pracy. W przeciwnym wypadku Twój dokument może zostać odrzucony już w trakcie wstępnej selekcji CV przez AI (sztuczną inteligencję). Poza tym rekruter nie czyta każdego CV od początku do końca, tylko szuka w nich informacji związanych z tzw. profilem idealnego kandydata — a ten tworzy się m.in. na podstawie ogłoszenia.

Zatem jak może opisać swoje doświadczenie w CV dyrektor kreatywny, by dostawać więcej odpowiedzi od rekruterów? Oto kilka wskazówek.

  • Używaj nazwy stanowiska podanej w ofercie pracy — np. zwrot po polsku (dyrektor kreatywna) może być inaczej odebrany przez algorytmy niż ten po angielsku (creative director). W podobny sposób warto zapisywać w CV swoje umiejętności i doświadczenie.
  • Opisując obowiązki, ogranicz się do 3–6 punktów przy każdym stanowisku. Najbardziej rozbudowany powinien być opis Twojego aktualnego stanowiska pracy.
  • Wymień swojeosiągnięcia zawodowe w CV creative directora — najlepiej za pomocą liczb i procentów. Dobrze sprawdzą się również tzw. action verbs (czasowniki akcji):

Creative director CV — przykład czasowników

  • Zainicjowałem
  • Ukierunkowałem
  • Współpracowałem
  • Zorganizowałem
  • Wykonałem
  • Zainspirowałem
  • Ulepszyłem
  • Usprawniłem
  • Przekształciłem

Zobacz, jak wygląda skuteczny opis doświadczenia na przykładzie CV dyrektor kreatywnej:

CV dyrektor kreatywna — wzór doświadczenia

Doświadczenie

01.2015–obecnie Innovative Media Sp. z o.o.
Stanowisko: Dyrektor kreatywna
Kluczowe obowiązki:

  • Kierowałam zespołem 20 projektantów i copywriterów, tworząc kampanie marketingowe, które zwiększyły zaangażowanie klientów o 30%.
  • Współpracowałam z klientami w celu stworzenia kreatywnych strategii, dzięki czemu świadomość ich marek wzrosła średnio o 40%.
  • Nadzorowałam produkcję mediów cyfrowych i drukowanych, dostosowując je do wytycznych marki i zwiększając liczbę obserwujących w mediach społecznościowych o 15%.
  • Zarządzałam budżetami i harmonogramami projektów, dostarczając je na czas i w ramach budżetu, oszczędzając klientom średnio 10% kosztów.

Kluczowe osiągnięcie:

  • Kierowałam kampanią, która zdobyła nagrodę Clio Award 2022 dla najlepszej kampanii zintegrowanej.

07.2011–12.2014 PRO-To! Agencja Kreatywna
Stanowisko: Junior Art Director
Kluczowe obowiązki:

  • Pomagałam w projektowaniu i realizacji kampanii marketingowych, skupiając się głównie na materiałach drukowanych i cyfrowych.
  • Współpracowałam ze starszymi projektantami i klientami w celu tworzenia spójnych identyfikacji wizualnych dla nowych marek.
  • Uczestniczyłam w burzach mózgów, które doprowadziły do ​​innowacyjnych rozwiązań projektowych, zwiększając zadowolenie klientów średnio o 15%.
  • Zarządzałam produkcją wszystkich materiałów cyfrowych i drukowanych, zapewniając terminową dostawę i kontrolując ich jakość.

Dowiedz się więcej: Czy w CV wpisywać wszystkie miejsca pracy?

Wskazówka: Swoje kluczowe osiągnięcie wymień również w treści maila z CV. Z kolei w tytule wiadomości podkreśl swoje doświadczenie — np. według wzoru: Dyrektor kreatywny, 10+ lat doświadczenia [Nr oferty: XYZ]. Dzięki temu rekruter chętniej pobierze i przeczyta Twój życiorys!

Musisz napisać również list motywacyjny? W naszym kreatorze znajdziesz nowoczesne wzory do wypełnienia i praktyczne porady. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.

3. CV creative directora wzbogać opisem edukacji 

W każdym profesjonalnym CV powinien znaleźć się opis wykształcenia. Nie musisz się zbytnio rozpisywać — wystarczy, że swoje wykształcenie w CV ograniczysz do nazwy swojej uczelni, lat nauki, kierunku studiów i uzyskanego tytułu. Możesz również dodać informacje o ewentualnych stypendiach, nagrodach, grantach czy innych rolach przywódczych, jeśli pełniłeś takie na swojej uczelni.

Pracujesz w zawodzie od niedawna lub widzisz, że wymagania pracodawcy nieco przewyższają Twoje obecne doświadczenie? Uwzględnij w CV zrobione kursy i certyfikaty zawodowe — w ten sposób dodatkowo podkreślisz swoje kompetencje.

Przeczytaj też: CV bez wykształcenia

4. Dodaj do CV dyrektora kreatywnego listę umiejętności

Jako dyrektor kreatywny z pewnością posiadasz wiele kompetencji zawodowych. Ale jak już wiesz, Twoje CV nie powinno przekraczać 1–2 stron A4 — i siłą rzeczy nie wszystkie umiejętności się w nim zmieszczą. Czy możesz coś z tym zrobić?

Oczywiście, że tak. Przede wszystkim rozplanuj je strategicznie — w końcu to istotna część Twojego zawodu. I wymień głównie te kwalifikacje, które pojawiają się w ofercie (najlepiej używając tych samych słów lub ich synonimów) oraz od 2 do 5 dodatkowych, o których wiesz, że są cenione w pracy dyrektora kreatywnego. Nie chodzi o to, by kłamać. Po prostu pokaż, jak bardzo pasujesz do danego stanowiska.

Pamiętaj też, by w CV wymienić zarówno umiejętności twarde (specjalistyczne), jak i miękkie, przydatne w pracy z klientem i w kierowaniu zespołem. Wielu pracodawców jest ciekawych, czy grasz zespołowo i jesteś dobrym liderem — a ta sekcja to świetna okazja, by im to udowodnić.

Poza tym jeśli biegle władasz więcej niż jednym językiem obcym, możesz stworzyć na nie osobną sekcję (uwzględniając poziom znajomości każdego z języków w CV). Na dole dokumentu możesz też wymienić swoje zainteresowania — zwłaszcza te związane z Twoją branżą lub takie, które potwierdzają Twoje umiejętności z CV (np. kreatywność czy zespołowość).

CV creative director — przykłady umiejętności

  • Umiejętność zarządzania projektami
  • Branding
  • Marketing cyfrowy
  • Projektowanie graficzne
  • Kierowanie zespołem
  • Strategia treści
  • Kreatywność i znajomość trendów
  • Poczucie estetyki
  • Umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Umiejętności przywódcze
  • Rozwinięte zdolności organizacyjne
  • Aktywne słuchanie
  • Umiejętności rozwiązywania problemów
  • Terminowość i zarządzania czasem
  • Dbałość o szczegóły
  • Wysoka odporność na stres
  • Umiejętności pracy zespołowej
  • Elastyczność i zdolności adaptacyjne

Dowiedz się więcej: Umiejętności interpersonalne w pracy

5. Podsumuj CV dyrektora kreatywnego, by zrobić dobre wrażenie

Badania dowodzą, że wstępna weryfikacja CV przez rekruterów trwa od 30 sekund do zaledwie 3 minut. Dlatego Twój życiorys już na pierwszy rzut oka powinien podkreślać Twoje osiągnięcia i pokazać, że wniesiesz do firmy istotną wartość. W jaki sposób?

Wystarczy, że na górze CV dodasz tzw. podsumowanie zawodowe, nazywane też rubryką „O mnie”. Jest to krótki (4–5 zdań) opis Twojego doświadczenia, kwalifikacji, najważniejszych sukcesów i celu zawodowego. I mimo że znajduje się tuż obok danych osobowych, najłatwiej stworzyć go na samym końcu — gdy już wiesz, które atuty ze swojego CV warto wyróżnić, bo są najbardziej związane z ofertą pracy.

Oto przykładowe podsumowanie w CV dyrektora kreatywnego:

CV dyrektor kreatywna — wzór podsumowania zawodowego

Podsumowanie

Dyrektor kreatywna z ponad 10-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami do 20 osób i tworzeniu angażujących historii wizualnych. Na ostatnim stanowisku przeprowadziłam rebranding marki, dzięki któremu zaangażowanie klientów wzrosło o 30%. W pracy dyrektor kreatywnej Artistry Inc. chciałabym rozwijać narrację marki poprzez strategiczne podejście do projektowania i skuteczne inspirowanie zespołu.

6. Do CV dyrektora kreatywnego dodaj list motywacyjny

Wiem, że ta porada może Cię zaskoczyć. W końcu dziś niewielu rekruterów czyta już listy motywacyjne, prawda?

Niekoniecznie. Ale żeby pracodawca uwzględnił Twój dokument, musi on być… wart przeczytania. I jeśli napiszesz w nim dokładnie to samo, co w CV, to analiza obydwu dokumentów rzeczywiście będzie pozbawiona sensu. A co gorsza, sprawi wrażenie, że brakuje Ci kreatywności!

Jak możesz to zmienić? Przede wszystkim pokaż, jaką korzyść przyniesie zatrudnienie Cię w danej firmie. Rozwiń informacje o swoich osiągnięciach, kursach albo unikalnych talentach. Napisz wprost, w jaki sposób Twoje umiejętności i doświadczenie przełożą się na sukces kolejnego pracodawcy.

Nie musisz pisać o wszystkim — wystarczy, że ograniczysz się do 3 lub 4 argumentów, zapisując je w punktach. Cały dokument nie powinien przekraczać strony A4. Pamiętaj też, by na końcu listu motywacyjnego jeszcze raz podkreślić swoje zainteresowanie ofertą pracy i zaprosić rekrutera do kontaktu.

Szczegółowe wskazówki i przykładowy wzór takiego dokumentu znajdziesz w tym artykule: List motywacyjny do pracy

Chcesz napisać list motywacyjny? Skorzystaj z naszego kreatora listu motywacyjnego, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

Stwórz list motywacyjny teraz

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.

Oto opinia Gosi — jednej z użytkowniczek naszego kreatora:

Dzięki takiemu świetnemu CV i listowi dostałam super pracę bardzo szybko!

Aplikujesz na stanowisko dyrektora kreatywnego i masz więcej pytań? A może dostałeś już zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną? Napisz komentarz i podziel się swoim doświadczeniem z innymi Czytelnikami.

Proces redakcyjny InterviewMe

Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.

Źródła

Oceń mój artykuł: dyrektor kreatywny cv
Średnia: 5 (1 oceny)
Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
Dominika Kowalska
Dominika Kowalska jest ekspertką kariery i certyfikowaną pisarką CV (CPRW), która przez ostatnie 5 lat pomagała innym rozwijać się zawodowo. Od 2018 roku Dominika koncentruje się na testowaniu skutecznych strategii pisania CV, dostarczając czytelnikom łatwych do zrozumienia, opartych na licznych źródłach i popartych badaniami artykułów zgodnych z redakcyjnymi wytycznymi InterviewMe.
Linkedin

Podobne artykuły