Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
Moje konto

Nasi użytkownicy zostali zatrudnieni przez:*

Piszesz CV na stanowisko marketing managera? Tutaj znajdziesz nie tylko profesjonalny wzór takiego dokumentu, lecz także kilka porad dotyczących tego, co powinna zawierać i jak być zbudowana każda z jego sekcji.

Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.

Stwórz CV teraz

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.

Dlaczego warto nam zaufać i skorzystać z kreatora InterviewMe? Tutaj poznasz opinie użytkowników, którzy już stworzyli w nim swoje CV lub list motywacyjny.

Zobacz też wzory CV dla innych zawodów w Twojej branży:

CV marketing manager — wzór 

Jan Tomczyk

Marketing manager

Tel.: 123 456 789

jantomczyk@mail.com

Podsumowanie zawodowe

Jestem marketing managerem z 4-letnim doświadczeniem. Nadzoruję przygotowywanie contentu na firmowego bloga i dbam o jego optymalizację SEO, a także konwersję na sprzedaż. W Państwa firmie chciałbym stworzyć własny zespół marketingowy.

Doświadczenie

01.2017–obecnie Reklamex

Stanowisko: Marketing manager

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach tradycyjnych (gazety, czasopisma, radio).
  • Nadzorowanie zespołu ds. kampanii reklamowych online (Google Ads, YouTube, Facebook Ads).
  • Ustalanie strategicznych wytycznych dla zespołu marketingowego.
  • Wyznaczanie kluczowych wskaźników dla zespołu.
  • Rekrutacja do zespołu marketingowego.
  • Współpraca z innymi team leaderami.
  • Pomoc przy ustalaniu celów sprzedażowych.
  • Przygotowanie ścieżki rozwoju dla pracowników marketingu.
  • Zarządzanie firmową bazą wiedzy.
  • Raportowanie i prezentacja wyników.

Umiejętności

  • Swobodna obsługa pakietu MS Office
  • Umiejętność tworzenia koncepcji kreatywnych
  • Umiejętność tworzenia i redagowania tekstów
  • Dobra znajomość programów typu CMS (np. WordPress)
  • Analiza danych w Google Analytics
  • Tworzenie kampanii email marketingowych
  • Wiedza z zakresu PPC (Google Ads, Facebook Ads)
  • Dobra znajomość zasad SEO
  • Praktyczna znajomość zagadnień e-commerce
  • Język angielski — poziom zaawansowany

Wykształcenie

2011–2016 Uniwersytet Warszawski 

Kierunek: Marketing i zarządzanie

Uzyskany tytuł: magister

Zainteresowania

Interesuję się muzyką elektroniczną. Mam w swojej kolekcji kultowe syntezatory, drum maszyny, efekty oraz groove boxy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Stwórz CV teraz

Jak napisać CV marketing managera?

  1. Wpisz na górze CV swoje dane osobowe / kontaktowe. Musisz podać tam także obecne stanowisko. Warto tutaj umieścić link do profilu na LinkedIn, jeśli taki masz.
  2. Stwórz krótkie podsumowanie zawodowe. W kilku zdaniach napisz o tym, gdzie pracujesz, jakie są Twoje główne kompetencje, a także plany na zawodową przyszłość.
  3. Opisz swoje doświadczenie zawodowe w jak najbardziej szczegółowy sposób. Wskaż miejsce pracy, daty zatrudnienia oraz stanowisko, na jakim pracowałeś. W sekcji doświadczenie w CV musi się także znaleźć lista wykonywanych w danym miejscu pracy obowiązków.
  4. Zwróć szczególną uwagę na opis umiejętności w CV. Dokładnie przeczytaj ofertę pracy i odnieś się do jej wymagań. Oczywiście nie warto kłamać w CV, ale Twoja lista kompetencji powinna, chociaż częściowo, odpowiadać oczekiwaniom potencjalnego pracodawcy.
  5. Wymień tylko te etapy edukacji, które mają znaczenie dla stanowiska, na które aplikujesz. Wykształcenie w CV jest oczywiście bardzo istotne, ale w niektórych przypadkach duże znaczenie mają także kursy, certyfikaty i szkolenia w CV.
  6. Napisz kilka zdań na temat swojego hobby. Wbrew pozorom zainteresowania w CV to istotna sekcja, bo mówi więcej o kandydacie jako człowieku.
  7. Nie zapomnij o dodaniu do CV klauzuli o ochronie danych osobowych. Ten dopisek — choć nie występuje np. w angielskim CV czy w CV po niemiecku — w Polsce jest bardzo istotny. 

Wiesz już jak napisać CV marketing managera? Pamiętaj, że przyda Ci się także list motywacyjny na to stanowisko. Nawet jeśli oferta pracy nie wymaga przesłania takiego dokumentu, jego dołączenie do aplikacji może zwiększyć Twoje szanse na zatrudnienie.

Chcesz napisać list motywacyjny? Skorzystaj z naszego kreatora listu motywacyjnego, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

Stwórz list motywacyjny teraz

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.

Zobacz też: Digital marketing — co to właściwie jest i na czym polega?

Jeśli chcesz skomentować artykuł, dodaj swoją wypowiedź na forum poniżej.

Proces redakcyjny InterviewMe

Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.

Oceń mój artykuł: cv marketing manager
Średnia: 5 (1 oceny)
Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
Marta Rojewska
Marta jest ekspertką kariery i autorką artykułów, w których odkrywa tajniki pisania CV, przechodzenia rozmów kwalifikacyjnych, zdobywania cennych kwalifikacji oraz rozwijania kariery zawodowej. Jej porady były cytowane m.in. w dzienniku Rzeczpospolita, a także serwisach Money.pl, Interia i Wirtualna Polska. Od 2018 roku Marta bada i opisuje strategie pisania CV, zapewniając czytelnikom łatwy dostęp do wiedzy na temat tworzenia dokumentów aplikacyjnych. Artykuły jej autorstwa poparte są badaniami i ankietami, a także zgodne z procesem redakcyjnym InterviewMe.
Linkedin

Podobne artykuły