Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje

CV analityk marketingowy - wzór i 6 porad eksperta

Stwórz CV teraz

Nasi użytkownicy zostali zatrudnieni przez:**

Świetnie rozumiesz, jak działa rynek i potrafisz analizować dane, które inni ignorują. Ale żeby dostać pracę, w której wykorzystasz swój talent, potrzebujesz CV, które samo w sobie będzie marketingowym sukcesem. I właśnie takie CV pomożemy Ci stworzyć.

W tym artykule:

  • zobaczysz przykład CV analityka marketingowego, który przyciągnie uwagę rekruterów
  • poznasz zasady tworzenia CV, które konwertuje jak najlepsza kampania.

Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.

Zobacz też inne wzory CV do pracy biurowej:

CV analityk marketingowy — wzór

Anna Nowak

Analityk marketingowy

anna.nowak@gmail.com

123 456 789

linkedin.com/anna-nowak

Podsumowanie

Analityczka marketingowa z 7-letnim doświadczeniem w analizie danych rynkowych i skuteczności kampanii digitalowych. Specjalizuję się w Google Analytics, Data Studio oraz narzędziach BI. Wspieram zespoły marketingowe, dostarczając precyzyjnych insightów, które zwiększały ROI kampanii nawet o 30%. Pracowałam z markami z branży e-commerce, FMCG i B2B.

Doświadczenie

08.2020–obecnie Wllegro Sp. z o.o.

Stanowisko: Analityk marketingowy

Kluczowe obowiązki:

  • Analizowałam dane z kampanii digital i rekomendowałam zmiany, które podniosły konwersję o 28%.
  • Tworzyłam dashboardy w Google Data Studio i Tableau dla działów marketingu i sprzedaży.
  • Monitorowałam wyniki SEO i SEM, współpracując z zespołami ds. treści i reklamy.
  • Przeprowadziłam 40+ testów A/B i analizę zachowań użytkowników.

04.2018–07.2019 WhitePress Sp. z o.o.

Stanowisko: Młodsza analityczka marketingowa

Kluczowe obowiązki:

  • Zbierałam i przetwarzałam dane o kampaniach content marketingowych.
  • Pracowałam nad raportowaniem efektywności działań w social media.
  • Tworzyłam miesięczne raporty dla klientów B2B i wspierałam zespół sprzedaży.

Wykształcenie

2016–2019 Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Kierunek: Zarządzanie marketingowe

Uzyskany tytuł: licencjat

Certyfikaty

  • Google Data Analytics Certificate (2022, 2024)
  • Google Ads – Search & Display (2021)
  • Szkolenie z analityki marketingowej – Sprawny Marketing (2020)

Umiejętności

  • Google Analytics
  • Power BI / Tableau
  • SQL
  • Analiza danych rynkowych
  • Kampanie digital
  • Testy A/B
  • Znajomość SEO/SEM
  • Komunikacja z zespołem marketingowym
  • Rozwiązywanie problemów
  • Kreatywność
  • Uważność na detale
  • Motywacja do pracy i zaangażowanie
  • Świetna organizacja pracy

Języki obce

  • Angielski — poziom C1
  • Włoski — poziom B1

Zainteresowania

Interesuję się neuromarketingiem i psychologią konsumenta. Po godzinach tworzę własne analizy trendów w branży beauty.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.

1. Zadbaj o wygląd i format CV analityka marketingowego

Analitycy marketingowi zajmują się gromadzeniem, porządkowaniem i analizą danych w celu uzyskania informacji marketingowych, które usprawniają działania firmy. Śledzą i przewidują również trendy rynkowe.

Idealne CV analityka marketingowego powinno więc eksponować zarówno Twoje umiejętności analityczne, jak i zdolność do klarownego i zwięzłego prezentowania wniosków. Skuteczność spostrzeżeń analityka zależy od umiejętności przekazania ich innym zespołom w celu implementacji.

Dlatego Twoje CV musi robić wrażenie już od pierwszego spojrzenia. A to wymaga zadbania o wygląd i formatowanie dokumentu. Jak to zrobić?

Umieść w nagłówku swoje podstawowe dane personalne: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i link do profilu LinkedIn. Następnie przedstaw swoje doświadczenie i kompetencje w przejrzystym, logicznym porządku — od najnowszych do najstarszych informacji.

Zastosuj prostą, nowoczesną czcionkę do CV i zadbaj o spójność aplikacji. Nie zapomnij o dodaniu aktualnej klauzuli CV na dole strony — bez niej, zgodnie z ustawą o RODO, rekruter nie będzie mógł się z Tobą skontaktować! 

Całość zapisz jako plik PDF, najlepiej zatytułowany według wzoru: Imię i nazwisko_CV_Nazwa stanowiska.pdf. Jeśli Twoja kariera dopiero się rozwija, jedna strona A4 to idealna długość dla Twojego CV.

2. Do CV analityka marketingowego dodaj podsumowanie zawodowe

W rekrutacji, podobnie jak w sprzedaży czy konsultingu, pierwsze sekundy mają znaczenie — tym bardziej, że w Polsce nie brakuje specjalistów od marketingu, reklamy i PR. Dobry początek CV zwiększa szanse, że rekruter przeczyta je dalej.

Dlatego zacznij od profilu zawodowego — krótkiego, ale mocnego podsumowania swojej kandydatury. Możesz w nim wspomnieć m.in. o:

  • swoim stażu pracy w marketingu
  • najważniejszych umiejętnościach i specjalizacjach
  • największym sukcesie (najlepiej za pomocą liczb)
  • swoim celu zawodowym, który wpisuje się w potrzeby pracodawcy.

Spójrz na przykład poniżej:

Analityk marketingowy CV — wzór podsumowania

Podsumowanie

Analityczka marketingowa z 7-letnim doświadczeniem w analizie danych rynkowych i skuteczności kampanii digitalowych. Specjalizuję się w Google Analytics, Data Studio oraz narzędziach BI. Wspieram zespoły marketingowe, dostarczając precyzyjnych insightów, które zwiększały ROI kampanii nawet o 30%. Pracowałam z markami z branży e-commerce, FMCG i B2B.

Dowiedz się więcej: Jak wyznaczać cele metodą SMART?

3. Do CV analityka marketingowego wstaw sekcję z doświadczeniem

Dobrze napisany opis doświadczenia zawodowego w Twoim CV to kluczowy element, który może w znaczący sposób zwiększyć Twoje szanse na zaproszenie Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Potencjalni pracodawcy przeglądają setki, a czasem nawet tysiące aplikacji. Dlatego ważne jest, aby Twoje doświadczenie się wyróżniało i jasno komunikowało Twoje umiejętności oraz osiągnięcia. 

Dlatego zwróć uwagę na te elementy:

  • Zacznij od opisu aktualnego lub ostatniego stanowiska pracy.
  • W każdej pozycji podaj pełną nazwę firmy, daty zatrudnienia (miesiąc i rok) oraz nazwę stanowiska.
  • Wymień do 6 kluczowych zadań i sukcesów zawodowych. Liczby i konkretne efekty są tutaj mile widziane — to nie miejsce na ogólnikowe stwierdzenia i frazesy.
  • Podkreśl głównie te obowiązki, które pokrywają się z wymaganiami pracodawcy. Używaj słów i zwrotów z ogłoszenia — dzięki temu pokażesz, że idealnie pasujesz do tego stanowiska.

Oto przykład:

CV analityk marketingowy — wzór doświadczenia

Doświadczenie

08.2020–obecnie Wllegro Sp. z o.o.

Stanowisko: Analityk marketingowy

Kluczowe obowiązki:

  • Analizowałam dane z kampanii digital i rekomendowałam zmiany, które podniosły konwersję o 28%.
  • Tworzyłam dashboardy w Google Data Studio i Tableau dla działów marketingu i sprzedaży.
  • Monitorowałam wyniki SEO i SEM, współpracując z zespołami ds. treści i reklamy.
  • Przeprowadziłam 40+ testów A/B i analizę zachowań użytkowników.

04.2018–07.2019 WhitePress Sp. z o.o.

Stanowisko: Młodsza analityczka marketingowa

Kluczowe obowiązki:

  • Zbierałam i przetwarzałam dane o kampaniach content marketingowych.
  • Pracowałam nad raportowaniem efektywności działań w social media.
  • Tworzyłam miesięczne raporty dla klientów B2B i wspierałam zespół sprzedaży.

Przeczytaj też: Czy w CV wpisywać wszystkie miejsca pracy?

4. W CV analityka marketingowego opisz wykształcenie

W CV analityka marketingowego koniecznie zamieść opis wykształcenia. Uwzględnij tylko ostatni etap edukacji:

  • pełną nazwę szkoły lub uczelni
  • okres nauki (wystarczą lata)
  • kierunek 
  • specjalizację
  • uzyskany tytuł naukowy lub zawodowy.

Natomiast w CV bez doświadczenia możesz dodatkowo podać:

  • tytuł pracy dyplomowej (jeśli jest związany z Twoją branżą)
  • osiągnięcia naukowe (np. stypendia, wysoka średnia ocen)
  • inna działalność na uczelni.

5. Do CV analityka marketingowego dodaj listę umiejętności

Aby skutecznie pokazać swoje umiejętności w CV analityka marketingowego, wybierz do 15 kluczowych kompetencji potrzebnych w Twojej branży — w pierwszej kolejności te, które pojawiły się w ofercie pracy.

Mówisz w więcej niż jednym języku obcym? Możesz je wymienić w osobnej sekcji. Uwzględnij też poziom znajomości języków w CV, by rekruter wiedział, jak biegle się nimi posługujesz.

W CV warto również opisać swoje zainteresowania — szczególnie jeśli są związane z marketingiem lub w inny sposób dowodzą, że dysponujesz umiejętnościami, które wymieniłeś w życiorysie.

Analityk marketingowy CV — przykład umiejętności

  • Analiza danych rynkowych
  • Tworzenie raportów marketingowych
  • Znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, SEMrush)
  • Badania rynku
  • Segmentacja klientów
  • Monitorowanie trendów rynkowych
  • Analiza konkurencji
  • Umiejętność pracy z danymi ilościowymi i jakościowymi
  • Przygotowywanie rekomendacji marketingowych
  • Znajomość narzędzi CRM
  • Komunikacja z zespołami marketingowymi
  • Tworzenie prezentacji
  • Znajomość technik SEO/SEM
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Kreatywność w podejściu do analizy danych

Więcej przykładów znajdziesz tutaj:Umiejętności miękkie i twarde do CV [Lista]

6. Do CV analityka marketingowego załącz list motywacyjny

Dla analityka marketingowego list motywacyjny to szansa, by pokazać nie tylko liczby, ale też strategiczne myślenie. Jak go napisać?

Upewnij się, że Twój list jest przejrzysty, spójny z CV i nie dłuższy niż jedna strona A4. Na samym początku wskaż docelowe stanowisko i podkreśl swój atut z CV, np. sukces w zwiększeniu konwersji czy ROI. Następnie w 3 – 4 punktach pokaż, jak Twoje analizy mogą wspierać skuteczniejsze kampanie

Pamiętaj, że pusty e-mail z CV i listem bez treści może zniechęcić rekrutera — wykorzystaj więc tę wiadomość, by dodatkowo się wyróżnić i zachęcić rekrutera do pobrania Twoich dokumentów.

Chcesz napisać list motywacyjny? Skorzystaj z naszego kreatora listu motywacyjnego, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

Stwórz list motywacyjny teraz

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.

Oto opinia Gosi — jednej z użytkowniczek naszego kreatora:

Dzięki takiemu świetnemu CV i listowi dostałam super pracę bardzo szybko!

Szukasz pracy jako analityk marketingowy i chcesz mi zadać dodatkowe pytanie? Napisz komentarz pod tym artykułem.

Proces redakcyjny InterviewMe

Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.

Źródła

Oceń mój artykuł: analityk marketingowy cv
Średnia: 5 (1 oceny)
Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
Dominika Kowalska
Dominika Kowalska jest ekspertką kariery i certyfikowaną pisarką CV (CPRW), która przez ostatnie 5 lat pomagała innym rozwijać się zawodowo. Od 2018 roku Dominika koncentruje się na testowaniu skutecznych strategii pisania CV, dostarczając czytelnikom łatwych do zrozumienia, opartych na licznych źródłach i popartych badaniami artykułów zgodnych z redakcyjnymi wytycznymi InterviewMe.
Linkedin

Podobne artykuły

Pierwsza praca - jak ją znaleźć jeszcze na studiach? [7 porad]

Pierwsza praca - jak ją znaleźć jeszcze na studiach? [7 porad]

Obecnie nawet mając doświadczenie trudno jest zdobyć pracę. Wśród absolwentów bezrobocie w ostatnich miesiącach wyniosło aż 24% procent! Na trudną sytuację ekonomiczną nie masz wpływu. Jednak możesz zrobić bardzo wiele dla siebie, żeby dołączyć do pozostałych 76%, którzy wiedzieli jak znaleźć pierwszą pracę.