CV asystentka zarządu — wzór, jak napisać i przykłady
Stwórz CV terazChcesz napisać skuteczne CV dla asystentki zarządu? Jesteś zatem w dobrym miejscu. W naszym artykule znajdziesz nie tylko gotowy wzór, ale także cenne wskazówki, jak przygotować poszczególne części Twojego CV.
Dzięki nim zdobędziesz wymarzoną posadę i wyróżnisz się na tle konkurencji, prezentując swoją kandydaturę w jak najlepszym świetle.
Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.
Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.
Dlaczego warto nam zaufać i skorzystać z kreatora InterviewMe? Tutaj poznasz opinie użytkowników, którzy już stworzyli w nim swoje CV lub list motywacyjny.
Zobacz też wzory CV dla innych zawodów w Twojej branży:
- Wzór CV pracownik biurowy
- Wzór CV sekretarka
- Wzór CV księgowa / księgowy
- Wzór CV pracownik biurowy
- Wzór CV pracownik socjalny
- Wzór CV copywriter
- Wzór CV tłumacz
- Wzór CV absolwent
CV asystentka zarządu — wzór
Maria Janczewska
Asystentka Zarządu
+48 123 456 789
maria.janczewska@email.com
Podsumowanie zawodowe
Jestem asystentką zarządu z 2-letnim doświadczeniem zawodowym. Moje umiejętności organizacyjne, dokładność, komunikatywność oraz dogłębna znajomość komputerowych narzędzi biurowych umożliwiają mi skuteczne wspieranie działań menedżerskich Zarządu. Mam nadzieję wykorzystać zgromadzone dotychczas doświadczenie zawodowe, współpracując z Zarządem firmy Pepsi.
Doświadczenie
06/2021-Obecnie Danone
Stanowisko: Asystentka zarządu
Zakres obowiązków:
- Organizacja spotkań i podróży służbowych dla członków zarządu
- Przygotowywanie 40 prezentacji i raportów na potrzeby spotkać biznesowych w ciągu roku
- Zarządzanie korespondencją (30+ wiadomości email dziennie) i kontaktem z klientami oraz partnerami biznesowymi
- Koordynacja procesów administracyjnych w firmie
- Prowadzenie rejestru dokumentów i udzielanie informacji na ich temat
- Utrzymywanie porządku w biurze i dbanie o stanowiska pracy
Umiejętności twarde
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, drukarka)
- Umiejętność obsługi systemów rezerwacji i organizacji podróży służbowych
- Umiejętność szybkiego uczenia się
Umiejętności miękkie
- Doskonała komunikacja interpersonalna i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami
- Skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły
- Umiejętność pracy w zespole i efektywnego zarządzania czasem
- Odpowiedzialność, niezawodność i zaangażowanie w powierzone zadania
- Potrzeba ciągłego doskonalenia swoich umiejętności i chęć rozwoju zawodowego
Języki obce
Angielski - C1
Hiszpański - C1
Wykształcenie
10/2018-06/2021 Uniwersytet Warszawski
Kierunek: Zarządzanie i Marketing
Uzyskany tytuł: Licencjat z wyróżnieniem
Zainteresowania
W wolnym czasie lubię czytać książki historyczne oraz podróżować po Europie. Jestem także pasjonatką kina i teatru, a w życiu prywatnym stawiam na aktywny tryb życia poprzez uprawianie sportów.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Pepsi w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Jak napisać CV asystentki Zarządu?
- Umieść na samym początku CV krótkie podsumowanie zawodowe. W kilku zdaniach opowiedz o sobie, przedstaw swoje doświadczenie zawodowe i podkreśl cechy, które czynią z Ciebie wyjątkowego kandydata/kandydatkę na stanowisko asystenta/asystentki zarządu.
- Szczegółowo opisz obowiązki, jakie pełniłeś/pełniłaś w poprzednich miejscach pracy, w sekcji „Doświadczenie w CV”. W tym celu możesz skorzystać z metody PAR. Posiłkuj się liczbami, jeżeli to tylko jest możliwe. Wybierz te obowiązki, które są wymienione w ogłoszeniu o pracę. Nie zapomnij również o podaniu dat zatrudnienia.
- Dodaj swoje umiejętności w CV, zarówno kompetencje twarde i miękkie. Twoja lista powinna odzwierciedlać wymagania zawarte w ofercie pracy. Opisując poziom znajomości języków obcych, skorzystaj z oznaczeń zaproponowanych w ramach CEFR.
- Zamieść swoje wykształcenie w CV. Podaj nazwy ukończonych szkół i uczelni wyższych oraz daty. Jeżeli odniosłeś/odniosłaś w tym czasie znaczące sukcesy (np. projekt naukowy), nie wahaj się o nim wspomnieć.
- Krótko opisz swoje zainteresowania w CV, ponieważ mogą one rzucić dodatkowe światło na Twoją osobowość i umiejętności przydatne w pracy asystenta/asystentki Zarządu.
- Na końcu CV umieść klauzulę o ochronie danych osobowych. Bez tego kroku Twoja kandydatura nie będzie procedowana.
Napisz list motywacyjny, nawet jeżeli pracodawca tego nie wymaga. Możesz w nim zamieścić dodatkowe informacje na temat Twoich cech osobowości lub osiągnięć zawodowych, na które nie ma miejsca w CV, i zwiększyć swoją szansę na zdobycie pracy.
Chcesz napisać list motywacyjny? Skorzystaj z naszego kreatora listu motywacyjnego, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.
Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.
Dlaczego warto nam zaufać i skorzystać z kreatora InterviewMe? Tutaj poznasz opinie użytkowników, którzy już stworzyli w nim swoje CV lub list motywacyjny.
Zobacz też: Jakie są obowiązki w pracy biurowej?
Jeśli chcesz skomentować artykuł lub zadać nam pytanie na temat CV dla asystentki Zarządu, skorzystaj z forum poniżej.
Proces redakcyjny InterviewMe
Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.