
Profesjonalne CV - wzór, jak napisać, 10+ szablonów i kreator
Tutaj znajdziesz ponad 10 wzorów profesjonalnego CV do uzupełnienia i pobrania, wskazówki jak napisać profesjonalne CV oraz kreator CV online.
Nie będę owijał w bawełnę—
Jeśli Twoje CV marketingowe nie będzie interesujące, to nie dostaniesz tej nowej wymarzonej pracy.
Sam wiesz, jak jest: dobry projekt kampanii marketingowej wymaga odpowiedniego planu i przygotowania. Tylko wtedy realizacja przynosi efekt.
Tworzenie CV marketingowego to też projekt!
Jesteś specjalistą do spraw marketingu i umiesz sprzedawać. Pytanie: jak dobrze sprzedać samego siebie? Za chwilę się tego dowiesz.
Zwiększysz konwersję w zakresie otrzymywanych odpowiedzi od rekruterów. Wyróżnisz się z tłumu. Zdobędziesz nową pracę.
Chcesz od razu napisać CV oraz list motywacyjny? W naszym kreatorze znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia, praktyczne wskazówki oraz przykłady. Stwórz CV i list motywacyjny w 5 minut tutaj.
Zobacz inne wzory, stwórz CV oraz list motywacyjny i pobierz dokumenty w PDF tutaj
Oto opinia Gosi — jednej z użytkowniczek naszego kreatora:
Dzięki takiemu świetnemu CV i listowi dostałam super pracę bardzo szybko!
Z artykułu dowiesz się:
W skrócie—
Stworzysz CV specjalisty ds. marketingu, które powali rekruterów na kolana!
1
Czy wiesz, że rekruter poświęca średnio 6 sekund na zapoznanie się z każdym CV? Musisz trafiać prosto i do celu. Tak jak dobra kampania marketingowa.
Powiem wprost:
Podsumowanie zawodowe to w dzisiejszych czasach prawdopodobnie najważniejsza część CV. Jest jak dobre chwytliwe hasło marketingowe.
Sam dobrze wiesz, jak trudno przykuć uwagę potencjalnego klienta. Potraktuj rekrutera jak grupę docelową swojej kampanii. Przcecież dobry marketing to podstawa.
Podsumujmy:
Pierwszy krok w Twoim projekcie pt. CV marketingowe to podsumowanie zawodowe. Kilka konkretnych zdań, które przykują uwagę rekrutera. Gdy zainteresujesz go swoim podsumowaniem, będzie czytał dalej.
Zobacz przykładowe podsumowanie zawodowe w zawodzie specjalista do spraw marketingu.
źle |
---|
Jestem specjalistą do spraw marketingu z długim stażem. Z sukcesem prowadziłem wiele kampanii marketingowych. Posiadam duże doświadczenie zawodowe, które z chęcią wykorzystam w nowej pracy. |
dobrze |
---|
Specjalista ds. marketingu z 4-letnim stażem. Doświadczony w prowadzeniu kampanii marketingowych w branżach turystycznej i żywieniowej. Udokumentowany wzrost rocznych obrotów o 30% dzięki skutecznym działaniom marketingowym. Gotowy na nowe wyzwania. Do Państwa firmy chciałbym wnieść swoje doświadczenie bazujące na dotychczasowych sukcesach. |
Dostrzegasz różnicę?
Dla rekrutera jest ona spora.
W skrócie:
Dobry specjalista ds. marketingu używa konkretnych liczb. Tak samo jak przy raportowaniu wyników kampanii marketingowych.
Dlaczego? Ponieważ liczby przyciągają oko.
Druga sprawa: napisz, co możesz zrobić dla firmy, do której aplikujesz.
Bądź konkretny. Tak jak slogan w dobrej kampanii reklamowej.
Wyobraź to sobie tak:
Zyskasz uwagę rekrutera. Twoje CV trafi do szufladki CV specjalista ds. marketingu, a nie do kosza. Przejdziesz z kategorii Lead do kategorii Prospect.
Brzmi obiecująco.
Ale—
Docelowa konwersja w Twoim projekcie pt. CV marketing to zdobycie nowej pracy. A więc jedziemy dalej. Samo dobre podsumowanie zawodowe nie wystarczy!
Dobrze, a co jeśli jeszcze nie jesteś specjalistą w marketingu?
Jeśli Twoje docelowe stanowisko to początkujący pracownik marketingu czy marketing assistant:
Pracownik marketingu bez doświadczenia może szybko stać się cenny dla firmy. Najważniejsze, abyś wykazywał inicjatywę i szybko się uczył.
Wskazówka: Podsumowanie musi być krótkie, ale treściwe (do 50 słów). To normalne, że jego przygotowanie zajmie Ci dłuższą chwilę i kilka edycji. Dlatego napisz je na sam koniec i skorzystaj z tego, co umieściłeś w pozostałych sekcjach swojego CV marketingowego.
Sprawdź artykuł, w którym znajdziesz więcej informacji, jak napisać podsumowanie zawodowe bez doświadczenia.
Aby zwiększyć swoją szansę na zdobycie nowej pracy, zadbaj o pozostałe części Twojego CV marketingowego. Następny krok: doświadczenie w CV marketingowym.
2
Średnio 250 kandydatów zgłasza się na jedno stanowisko pracy. Już wiesz, dlaczego rekruter poświęca około 6 sekund na jedno CV.
A co jeśli powiem Ci, że nadal możesz wyróżnić się na tle pozostałych kandydatów?
Wyobraź sobie taką sytuację:
Masz świetny produkt lub usługę. Uruchamiasz kampanię reklamową. Potencjalni klienci nie rozumieją korzyści, które im oferujesz. W efekcie nie kupują Twojego rozwiązania.
Wielu kandydatów popełnia taki sam błąd przy pisaniu CV marketingowego. Mają świetną wiedzę, bogate doświadczenie, ale nie umieją sprzedać siebie rekruterowi.
Prawda jest taka:
Bogate doświadczenie w pracy w marketingu to ogromny plus. Zadbaj o to, by odpowiednio je opisać.
Tylko w ten sposób udowodnisz, że nadajesz się do tej konkretnej roli. Gdy nie opiszesz swojego doświadczenia treściwie i w przyswajalnej formie, rekruter odrzuci Twoje CV.
Brutalne?
Wykorzystaj tę wiedzę na swój użytek. Opisz doświadczenie tak, żeby rekruter poczuł, że bez Ciebie się nie obejdzie.
Sprawdź poniższe wskazówki, które pomogą Ci zachwycić rekruterów swoim CV marketingowym.
źle |
---|
2012-2015 Vienna Dystrybucja sp. z o.o. - specjalista ds. marketingu i PR Zarządzanie marketingiem firmy oraz zespołem. |
dobrze |
---|
Vienna Dystrybucja sp. z o.o. w Krakowie Stanowisko: Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Okres zatrudnienia: styczeń 2012–czerwiec 2015
Główne obowiązki:
Dodatkowe obowiązki:
Osiągnięcia:
|
Tym razem różnica jest kolosalna.
Zauważ, jak łatwo zapoznać się z doświadczeniem kandydata w tym drugim przykładzie.
Ty też możesz opisać swoje doświadczenie w pracy w marketingu w taki sposób.
Po pierwsze:
Twoje CV marketingowe musi zawierać czytelną nazwę zajmowanego stanowiska.
Przykłady:
Druga kwestia:
Zapisz w czytelnej formie swoje obowiązki oraz sukcesy.
W tym celu pochwal się przy swoich osiągnięciach liczbami czy procentami, np.:
To najlepszy sposób, aby pokazać rekruterowi: Jestem efektywny!
Pamiętaj! To, że przeszedłeś pierwszy etap konwersji i stałeś się dla rekrutera Prospectem, nie oznacza, że poświęci na Twoje CV znacznie więcej czasu. Każda część Twojego CV marketingowego musi być prosta do przeczytania.
Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak opisać swoje doświadczenie zawodowe? Sprawdź nasz artykuł: Doświadczenie zawodowe w CV.
3
Doświadczenie adekwatne do stanowiska jest najbardziej istotne. Świadczy o tym, czy nadajesz się do danej pracy. Dlatego umieściłeś je najwyżej w swoim CV do marketingu.
Ale—
wykształcenie ma dla pracodawców duże znaczenie.
Jeśli odpowiednio stworzysz sekcję Wykształcenie, pokażesz, że masz solidne fundamenty. Oto jak to zrobić:
2009–2015 Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Zarządzanie i marketing, studia magisterskie
Jeśli jesteś w trakcie studiów, zawrzyj stosowną informację w swoim CV marketingowym:
2017–obecnie SWPS, Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie
Marketing i public relations, studia magisterskie (w trakcie)
Jako specjalista ds. marketingu nie wpisuj w CV marketingowym ukończonego liceum, gimnazjum, a tym bardziej podstawówki. Nie ma to znaczenia dla pracodawcy.
Jeśli aplikujesz o staż lub pierwszą pracę, możesz dodać informację o wykształceniu średnim. Pochwal się swoimi osiągnięciami, jeśli ukończyłeś szkołę z wyróżnieniem.
Rekruterzy często sprawdzają potencjalnych kandydatów w mediach społecznościowych. Zwiększ swoje szanse i utwórz profil Linkedin po polsku.
4
Jako doświadczony specjalista do spraw marketingu posiadasz wiele umiejętności. To właśnie na nich zależy Twojemu potencjalnemu pracodawcy.
Umiejętności wynikają bezpośrednio z posiadanego doświadczenia. Nie oznacza to, że rekruter sam domyśli się, co potrafisz.
Zainteresowałeś go swoim podsumowaniem. Twoje doświadczenie zrobiło na nim wrażenie. Pora teraz dopieścić tego gorącego leada.
Aby to zrobić, pochwal się miękkimi i twardymi umiejętnościami marketera.
Skorzystaj z listy poniżej. Dowiesz się, jakimi umiejętnościami warto pochwalić się w CV.
Umiejętności twarde:
Umiejętności miękkie:
To tylko przykłady. Sam dobrze wiesz, co potrafisz!
Wskazówka: Nie podawaj umiejętności, których nie posiadasz. Zostanie to zweryfikowane na rozmowie kwalifikacyjnej. Jeśli rozwinąłeś daną umiejętność jedynie w podstawowym zakresie, nie uwzględniaj jej w CV.
Z takim zestawem umiejętności Twój pracodawca będzie pewny, że jesteś osobą, której poszukuje do swojej firmy.
Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.
Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.
5
Pewnie zastanawiasz się, co wpisać w tej sekcji. Wiele osób wpisuje tu oklepane:
Czy to ma sens?
Oczywiście, że nie!
Jako specjalista do spraw marketingu dobrze wiesz, że komunikat kampanii reklamowej dobiera się do grupy docelowej.
Kto jest grupą docelową Twojego CV marketingowego? Rekruter na pierwszym froncie, pracodawca na drugim.
Oboje szukają u Ciebie potwierdzenia tego, że nadajesz się na dane stanowisko.
Wybierz zatem te zainteresowania, które zaprezentują Cię z jak najlepszej strony. Pokaż się jako idealny kandydat.
Więcej wskazówek znajdziesz w naszym poradniku zainteresowania w CV.
Zanim przejdziesz dalej: upewnij się, że znasz aktualną klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych: Aktualna formułka do CV (nowa klauzula po RODO).
6
Uczestnictwo w kursach marketingowych to świetny atut. Poświęciłeś czas i zdobyłeś fachową wiedzę oraz umiejętności. Pochwal się tym w swoim CV marketingowym.
Dodatkowo, jeśli jesteś początkujący, certyfikaty z kursów o tematyce marketingowej mogą pomóc Ci zdobyć wymarzoną pracę w branży.
Sprawdź platformę Google Academy for Ads. Możesz zdobyć tam za darmo takie certyfikaty jak:
Certyfikat od Google na pewno zainteresuje rekrutera!
Warto zainteresować się również innymi kursami online. Szczególnie interesujące dla marketera to:
W temacie marketingu internetowego istnieje również bogata oferta szkoleń stacjonarnych. Najbardziej znane firmy oferujące takie szkolenia to:
Jeśli masz wątpliwości, jak wpisać swoje kursy i certyfikaty do CV, sprawdź artykuł: Kursy i szkolenia w CV.
7
Prawda jest następująca:
Nie każdy pracodawca wymaga listu motywacyjnego.
Niemniej, pracodawca doceni, gdy taki list napiszesz. Wypadniesz lepiej niż reszta kandydatów, którzy listu motywacyjnego do pracy w marketingu nie napiszą.
Pamiętaj, że list motywacyjny to dodatek do CV marketingowego i go nie zastąpi. Twoje CV musi być solidnym fundamentem.
Wyobraź sobie taką sytuację:
Rekruter zapoznał się już z Twoim CV marketingowym. Porównał je z kilkoma innymi. Wtem — dostrzega i czyta Twój list motywacyjny. To go przekonuje i zaprasza na rozmowę właśnie Ciebie.
List motywacyjny jest jak dobra kampania remarketingowa. Pomaga przekonwertować gorącego leada w klienta. W Twoim przypadku może zadecydować o otrzymaniu oferty pracy.
Zobacz, jak napisać list motywacyjny do pracy w marketingu:
1. Nie kopiuj informacji z CV.
Wykorzystaj szansę, jaką daje list motywacyjny. Opisz siebie i swoje doświadczenie marketingowe bardziej szczegółowo.
2. Dopasuj treść listu do oferty pracy.
W liście motywacyjnym opisz szerzej swoje zainteresowania związane z docelowym stanowiskiem marketingowym.
3. Pokaż pracodawcy, co zyska zatrudniając Ciebie.
Dowiedz się więcej o firmie, do której aplikujesz. Zastanów się, co mógłbyś do niej wnieść. Opisz to.
4. Zadbaj o czytelność.
Błędy ortograficzne i interpunkcyjne czy literówki źle świadczą o kandydacie. A przecież chcesz zaprezentować się profesjonalnie, a nie jak gdybyś pisał swoje CV na kolanie.
W skrócie:
Pamiętaj też, że najlepiej wysłać list motywacyjny w PDF.
Więcej wskazówek o tym, jak napisać najlepszy list motywacyjny, znajdziesz w artykule: Jak napisać list motywacyjny do pracy (przykłady listów i 8 rad eksperta)
Jak widzisz, CV za darmo nie zawsze istnieje, bo trzeba się trochę naprawcować, żeby stworzyć porządny dokument.
Musisz napisać również list motywacyjny? W naszym kreatorze znajdziesz nowoczesne wzory do wypełnienia i praktyczne porady. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.
Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.
Teraz wiesz już jak napisać CV.
Czy jest jeszcze coś, w czym moglibyśmy Ci pomóc? Napotkałeś jakieś problemy w trakcie tworzenia swojego CV marketingowego? Koniecznie daj znać w komentarzu poniżej.
Tutaj znajdziesz ponad 10 wzorów profesjonalnego CV do uzupełnienia i pobrania, wskazówki jak napisać profesjonalne CV oraz kreator CV online.
Jesteś grafikiem i zastanawiasz się, jak przygotować skuteczne CV? W tym artykule zobaczysz, co powinno znaleźć się w CV grafika, żebyś dostał pracę.
W jakim programie napisać CV? Kreator CV to świetny program online, w którym m.in. szybko dodasz do CV zdjęcie oraz klauzulę CV, napiszesz CV na telefonie i pobierzesz je w PDF.