Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
Moje konto

CV marketing - wzór jak napisać [+list motywacyjny]

Stwórz CV teraz

Nasi klienci zostali zatrudnieni przez:*

CV do pracy w marketingu musi być interesujące. Inaczej nie dostaniesz tej nowej wymarzonej pracy. Wiesz najlepiej, że dobry projekt kampanii wymaga odpowiedniego planu i przygotowania. 

Tworzenie CV marketingowego to też projekt! Jesteś specjalistą do spraw marketingu i umiesz sprzedawać. Pytanie: jak dobrze sprzedać samego siebie? Za chwilę się tego dowiesz.

Z artykułu dowiesz się:

  • czy warto umieścić zainteresowania w CV marketingowym
  • w którym miejscu CV umieścić informację o wykształceniu, kursach i szkoleniach
  • jak wpisać umiejętności do CV marketingowego, aby dobrze się zaprezentować
  • jak napisać list motywacyjny specjalisty do spraw marketingu, który zrobi wrażenie na pracodawcy.

W naszym kreatorze bez problemu napiszesz dokumenty do pracy w marketingu. Zacznij od wybrania profesjonalnego szablonu CV, wypełnij kolejne sekcje i pobierz gotowy życiorys.

Stwórz CV teraz

Znajdź też profesjonalny wzór CV — dla marketingowca oraz dla 75+ innych zawodów.

Dlaczego warto nam zaufać i skorzystać z kreatora InterviewMe? Tutaj poznasz opinie użytkowników, którzy już stworzyli w nim swoje CV lub list motywacyjny.

 CV marketing — wzór

Jan Tomczyk

Starszy specjalista ds. marketingu i PR

+48 665 466 123

jan.tomczyk@domena.com

Podsumowanie

Specjalista ds. marketingu i PR z 4-letnim stażem. Doświadczony w prowadzeniu kampanii marketingowych w branży turystycznej. Udokumentowany wzrost rocznych obrotów o 30%dzięki skutecznym działaniom marketingowym. Gotowy na nowe wyzwania. Do Państwa firmy chciałbym wnieść swoje doświadczenie bazujące na dotychczasowych sukcesach.

>Doświadczenie

04.2019–obecnie Biuro Turystyczne „Travel”

Stanowisko: Starszy specjalista ds. Marketingu i PR

Główne obowiązki:

  • Zarządzałem kampaniami reklamowymi offline w mediach tradycyjnych (gazety, czasopisma, radio).
  • Nadzorowałem zespół kampanii reklamowych online (Google Ads, YouTube, Facebook Ads).
  • Ustalałem strategiczne wytyczne dla zespołu marketingowego.
  • Wyznaczałem kluczowe wskaźniki dla zespołu.

Dodatkowe obowiązki:

  • Pomagam działowi HR rekrutować utalentowanych ludzi do zespołu marketingowego.
  • Przygotowałem ścieżki rozwoju dla pracowników marketingu firmy.
  • Zarządzałem firmową bazą wiedzy.

Osiągnięcia:

  • Zwiększyłem roczne obroty o 30% przy zachowaniu tego samego budżetu na działania marketingowe.
  • Zbudowałem zespół marketingowy liczący 8 specjalistów.
  • Ustaliłem wytyczne dla kampanii marketingowych, co ustabilizowało sprzedaż w firmie (brak wahań sezonowych).

06.2018–03.2019 Biuro Turystyczne „Travel”

Stanowisko: Specjalista ds. marketingu

Główne obowiązki:

  • Współtworzyłem kampaniami reklamowymi offline i online.
  • Przygotowywałem artykuły promocyjne, opisy produktów i scenariusze reklam.
  • Analizowałem efektywność działań marketingowych.
  • Monitorowałem trendy na rynku.

Osiągnięcia:

  • Awans na stanowisko starszego specjalisty po 10 miesiącach pracy.

Umiejętności

  • Swobodna obsługa pakietu MS Office (w tym Excela)
  • Umiejętność tworzenia koncepcji kreatywnych, realizujących założenia strategiczne firmy
  • Umiejętność pisania i redagowania tekstów
  • Tworzenie kampanii email marketingowych
  • Poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
  • Zbieranie i analizowanie danych z użyciem Google Analytics
  • Wiedza z zakresu PPC (Google Ads, Facebook Ads)
  • Dobra znajomość zagadnień SEO
  • Język angielski — poziom C2
  • Praktyczna znajomość zagadnień z obszaru e-commerce
  • Zarządzanie zespołem
  • Kreatywność i zaangażowanie
  • Dokładność
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne

Wykształcenie

2013–2018 Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Kierunek: Zarządzanie i marketing

Uzyskany tytuł magistra

Zainteresowania

Interesują mnie światowe trendy w digital marketingu — w wolnym czasie poszerzam swoją wiedzę branżową, oglądając materiały video oraz śledząc profile ekspertów w mediach społecznościowych (głównie w języku angielskim).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

1. Jak napisać CV do pracy w marketingu?

Rekruter poświęca średnio 6 sekund na zapoznanie się z każdym CV. To naprawdę niewiele, żeby go zainteresować i zachęcić do zaproszenia Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Dlatego Twoje CV musi być skuteczne, ciekawe i przyciągające uwagę od samego początku. Tak jak dobra kampania marketingowa. 

1. CV marketing, krok pierwszy: podsumowanie zawodowe

Podsumowanie zawodowe to w dzisiejszych czasach jedna z najważniejszych części CV. Jest jak dobre chwytliwe hasło marketingowe. Sam dobrze wiesz, jak trudno przykuć uwagę potencjalnego klienta. Potraktuj rekrutera jak grupę docelową swojej kampanii.

Pierwszy krok w Twoim projekcie pt. CV marketingowe to podsumowanie zawodowe, czyli kilka konkretnych zdań o Twoim dotychczasowym doświadczeniu, zdobytych umiejętnościach i celach zawodowych, które od razu przykują uwagę rekrutera. Gdy zainteresujesz go swoim podsumowaniem, będzie czytał dalej.

Przykłady podsumowania zawodowego do CV marketingowego:

źle
Jestem specjalistą do spraw marketingu z długim stażem. Z sukcesem prowadziłem wiele kampanii marketingowych. Posiadam duże doświadczenie zawodowe, które z chęcią wykorzystam w nowej pracy.
dobrze
Specjalista ds. marketingu z 4-letnim stażem. Doświadczony w prowadzeniu kampanii marketingowych w branżach turystycznej i żywieniowej. Udokumentowany wzrost rocznych obrotów o 30% dzięki skutecznym działaniom marketingowym. Gotowy na nowe wyzwania. Do Państwa firmy chciałbym wnieść swoje doświadczenie bazujące na dotychczasowych sukcesach.

Dostrzegasz różnicę? Dla rekrutera jest ona spora. W skrócie: dobry specjalista ds. marketingu używa konkretnych liczb. Tak samo jak przy raportowaniu wyników kampanii marketingowych. Liczby pokazują konkretne osiągnięcia i realizację celów – czyli przedstawiają Cię jako skutecznego i kompetentnego pracownika. 

Druga sprawa: napisz, co możesz zrobić dla firmy, do której aplikujesz. Bądź konkretny. Tak jak slogan w dobrej kampanii reklamowej. Wyobraź to sobie tak: zyskasz uwagę rekrutera. Twoje CV trafi do szufladki CV specjalista ds. marketingu, a nie do kosza. Przejdziesz z kategorii Lead do kategorii Prospect.

Docelowa konwersja w Twoim projekcie pt. CV marketing to zdobycie nowej pracy. Samo dobre podsumowanie zawodowe nie wystarczy! Dobrze, a co jeśli jeszcze nie jesteś specjalistą w marketingu?

Jeśli Twoje docelowe stanowisko to początkujący pracownik marketingu czy marketing assistant:

  1. Napisz, na jakiej uczelni i jaki kierunek studiowałeś.
  2. Wymień swoje sukcesy oraz aktywności studenckie.
  3. Nie zapomnij o swoich zainteresowaniach, najbardziej istotnych z perspektywy branży, do której aplikujesz.
  4. Pamiętaj, by napisać, w jaki sposób pomożesz rozwinąć biznes swojego pracodawcy.

Pracownik marketingu bez doświadczenia może szybko stać się cenny dla firmy. Najważniejsze, abyś wykazywał inicjatywę i szybko się uczył.

Wskazówka: Podsumowanie musi być krótkie, ale treściwe (do 50 słów). To normalne, że jego przygotowanie zajmie Ci dłuższą chwilę i kilka edycji. Dlatego napisz je na sam koniec i skorzystaj z tego, co umieściłeś w pozostałych sekcjach swojego CV marketingowego.

Aby zwiększyć swoją szansę na zdobycie nowej pracy, zadbaj o pozostałe części Twojego CV marketingowego. Następny krok: doświadczenie w CV marketingowym.

2. Jak opisać doświadczenie w CV specjalisty marketingu?

Średnio 250 kandydatów zgłasza się na jedno stanowisko pracy. Już wiesz, dlaczego rekruter poświęca około 6 sekund na jedno CV. A co jeśli powiem Ci, że nadal możesz wyróżnić się na tle pozostałych aplikujących?

Wyobraź sobie taką sytuację: masz świetny produkt lub usługę. Uruchamiasz kampanię reklamową. Potencjalni klienci nie rozumieją korzyści, które im oferujesz. W efekcie nie kupują Twojego rozwiązania.

Wielu kandydatów popełnia taki sam błąd przy pisaniu CV marketingowego. Mają świetną wiedzę, bogate doświadczenie, ale nie umieją sprzedać siebie rekruterowi.

Bogate doświadczenie w pracy w marketingu to ogromny plus. Zadbaj o to, by odpowiednio je opisać.

Tylko w ten sposób udowodnisz, że nadajesz się do tej konkretnej roli. Gdy nie przedstawisz swojego doświadczenia w CV treściwie i w przyswajalnej formie, rekruter odrzuci Twoje CV. Opisz doświadczenie tak, żeby rekruter poczuł, że bez Ciebie się nie obejdzie. Sprawdź poniższe wskazówki, które pomogą Ci zachwycić rekruterów swoim CV marketingowym.

Przykładowy opis doświadczenia specjalisty ds marketingu:

źle

2012-2015

Vienna Dystrybucja sp. z o.o. - specjalista ds. marketingu i PR

Zarządzanie marketingiem firmy oraz zespołem.

dobrze

Vienna Dystrybucja sp. z o.o. w Krakowie

Stanowisko: Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR

Okres zatrudnienia: styczeń 2012–czerwiec 2015

Główne obowiązki:

  • Zarządzałem kampaniami reklamowymi offline w mediach tradycyjnych (gazety, czasopisma, radio)
  • Nadzorowałem zespół kampanii reklamowych online (Google Ads, YouTube, Facebook Ads)
  • Ustalałem strategiczne wytyczne dla zespołu marketingowego
  • Wyznaczałem kluczowe wskaźniki dla zespołu

Dodatkowe obowiązki:

  • Pomagam działowi HR rekrutować utalentowanych ludzi do zespołu marketingowego
  • Przygotowałem ścieżki rozwoju dla pracowników marketingu firmy
  • Zarządzałem firmową bazą wiedzy

Osiągnięcia:

  • Zbudowałem zespół marketingowy liczący 8 specjalistów
  • Ustaliłem wytyczne dla kampanii marketingowych, co ustabilizowało sprzedaż w firmie (brak wahań sezonowych)
  • Zwiększyłem sprzedaż o 50% przy zachowaniu tego samego budżetu na działania marketingowe

Różnica jest kolosalna. Zauważ, jak łatwo zapoznać się z doświadczeniem kandydata w tym drugim przykładzie. Ty też możesz opisać swoje doświadczenie w pracy w marketingu w taki sposób. Po pierwsze, twoje CV marketingowe musi zawierać czytelną nazwę zajmowanego stanowiska.

Przykłady:

  • Specjalista do spraw marketingu
  • Specjalista do spraw marketingu internetowego
  • Kierownik ds. Marketingu
  • Specjalista ds. Komunikacji marketingowej
  • Specjalista ds. Marketingu i PR

Druga kwestia: zapisz w czytelnej formie swoje obowiązki oraz sukcesy. W tym celu pochwal się przy swoich osiągnięciach liczbami czy procentami, np.:

  • zwiększyłem konwersję o 15%
  • podwoiłem zysk ze sprzedaży do 2 mln zł
  • zwiększyłem liczbę wejść na stronę ze 100 osób do 1500 osób.

To najlepszy sposób, aby pokazać rekruterowi: Jestem efektywny! Pamiętaj! To, że przeszedłeś pierwszy etap konwersji i stałeś się dla rekrutera Prospectem, nie oznacza, że poświęci na Twoje CV więcej czasu. Każda część Twojego CV marketingowego musi być prosta do przeczytania.

3. Jak opisać wykształcenie i odbyte szkolenia w CV marketingowym?

Doświadczenie adekwatne do stanowiska jest najbardziej istotne. Świadczy o tym, czy nadajesz się do danej pracy. Dlatego umieściłeś je najwyżej w swoim CV do marketingu. Ale również wykształcenie ma dla pracodawców duże znaczenie. Jeśli odpowiednio stworzysz sekcję Wykształcenie, pokażesz, że masz solidne fundamenty. Oto jak to zrobić:

Wykształcenie w CV marketera — przykład:

2009–2015 Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Zarządzanie i marketing, studia magisterskie

Jeśli jesteś w trakcie studiów, zawrzyj stosowną informację w swoim CV marketingowym:

2017–obecnie SWPS, Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie

Marketing i public relations, studia magisterskie (w trakcie)

Jako specjalista ds. marketingu nie wpisuj w CV marketingowym ukończonego liceum, gimnazjum, a tym bardziej podstawówki. Gdy aplikujesz o staż lub pierwszą pracę, możesz dodać informację o wykształceniu średnim. Pochwal się swoimi osiągnięciami, jeśli ukończyłeś szkołę z wyróżnieniem.

Rekruterzy często sprawdzają potencjalnych kandydatów w mediach społecznościowych. Zwiększ swoje szanse i utwórz profil Linkedin po polsku.

4. Jakie umiejętności wpisać do CV marketera?

Jako doświadczony specjalista do spraw marketingu posiadasz wiele umiejętności. To właśnie na nich zależy Twojemu potencjalnemu pracodawcy.  Zainteresowałeś go swoim podsumowaniem. Twoje doświadczenie zrobiło na nim wrażenie. Pora teraz dopieścić tego gorącego leada.

Aby to zrobić, pochwal się miękkimi i twardymi umiejętnościami marketera. Jeżeli piszesz CV do pracy zdalnej, wymień umiejętności takie jak komunikacja czy dobra organizacja pracy. Dzięki temu rekruter będzie wiedział, że jesteś w stanie dobrze funcjonować w takim modelu pracy. Skorzystaj z listy poniżej. Dowiesz się, jakimi umiejętnościami warto pochwalić się w CV.

Umiejętności — CV marketing

Umiejętności twarde:

  • swobodna obsługa pakietu MS Office
  • umiejętność tworzenia koncepcji kreatywnych, realizujących założenia strategiczne
  • umiejętność tworzenia i redagowania tekstów
  • swobodne i poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
  • dobra znajomość programów do zarządzania treścią typu CMS (np. WordPress, Joomla)
  • zbieranie i analizowanie danych z użyciem Google Analytics
  • tworzenie kampanii email marketingowych
  • wiedza z zakresu PPC (Google Ads, Facebook Ads)
  • dobra znajomość zagadnień SEO
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego
  • praktyczna znajomość zagadnień z obszaru e-commerce

Umiejętności miękkie:

  • zarządzanie zespołem
  • odporność na stres
  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikatywność
  • kreatywność
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • zdolność do szybkiego uczenia się
  • odpowiedzialność
  • zdolności analityczne
  • umiejętność ustalania priorytetów

To tylko przykłady. Sam dobrze wiesz, co potrafisz!

Wskazówka: Nie podawaj umiejętności, których nie posiadasz. Zostanie to zweryfikowane na rozmowie kwalifikacyjnej. Jeśli rozwinąłeś daną umiejętność jedynie w podstawowym zakresie, nie uwzględniaj jej w CV.

Z takim zestawem umiejętności Twój pracodawca będzie pewny, że jesteś osobą, której poszukuje do swojej firmy.

Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.

5. Zainteresowania w CV marketera

Pewnie zastanawiasz się, co wpisać w zainteresowaniach i hobby w CV. Wiele osób podaje tu oklepane:

  • czytanie książek
  • oglądanie filmów
  • sport.

Czy to ma sens? Oczywiście, że nie! Jako specjalista do spraw marketingu dobrze wiesz, że komunikat kampanii reklamowej dobiera się do grupy docelowej. Kto jest grupą docelową Twojego CV marketingowego? Rekruter na pierwszym froncie, pracodawca na drugim. Obaj szukają u Ciebie potwierdzenia tego, że nadajesz się na dane stanowisko. Wybierz zatem te zainteresowania, które zaprezentują Cię z jak najlepszej strony i pokaż się jako idealny kandydat.

Przykładowe zainteresowania do CV marketingowego:

  • psychologia (ułatwia zrozumienie potrzeb grup docelowych)
  • nowe technologie (obowiązkowa znajomość w pracy w marketingu on-line)
  • podróże, sport, czytanie — ale tylko, gdy jest to związane z branżą firmy (np. podróże — praca w marketingu w biurze podróży)
  • fotografia (pokazuje, że jesteś kreatywny)
  • słuchanie podcastów (przedstawia Cię jako osobę chcącą się rozwijać)
  • blogowanie (rozwija umiejętności dobrej komunikacji)
  • programowanie (pokazuje myślenie analityczne)

Zanim przejdziesz dalej: upewnij się, że znasz aktualną klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych: Aktualna formułka do CV (nowa klauzula po RODO).

2. Jak wpisać do CV marketera kursy i certyfikaty?

Uczestnictwo w kursach marketingowych to świetny atut. Poświęciłeś czas i zdobyłeś fachową wiedzę oraz umiejętności. Pochwal się tym w swoim CV marketingowym. Dodatkowo, jeśli jesteś początkujący, certyfikaty z kursów o tematyce marketingowej mogą pomóc Ci zdobyć wymarzoną pracę w branży.

Sprawdź platformę Google Academy for Ads. Możesz zdobyć tam za darmo takie certyfikaty jak:

  • kwalifikacja indywidualna Google Analytics
  • certyfikaty Google Ads z reklamy mobilnej, reklamy wideo czy reklamy w sieci reklamowej
  • szkolenia z obsługi YouTube

Certyfikat od Google na pewno zainteresuje rekrutera! Warto zainteresować się również innymi kursami i certyfikatami online. Szczególnie interesujące dla marketera to:

W temacie marketingu internetowego istnieje również bogata oferta szkoleń stacjonarnych. Najbardziej znane firmy oferujące takie szkolenia to:

Kursy wpisz w CV w wykształceniu – najświeższe podaj na samej górze – lub, jeśli masz naprawdę imponujące certyfikaty, stwórz dedykowaną sekcję, w której bardziej szczegółowo opiszesz, co dało Ci uczestnictwo w danych szkoleniach i jak wzbogacają Twoje kompetencje zawodowe. Pamiętaj, aby podać daty ukończenia każdego kursu, najlepiej rok i miesiąc. 

3. Jak napisać list motywacyjny specjalisty ds. marketingu?

Prawda jest następująca: Nie każdy pracodawca wymaga listu motywacyjnego. Niemniej, na pewno doceni, gdy taki list napiszesz. Wypadniesz lepiej niż reszta kandydatów, którzy listu motywacyjnego do pracy w marketingu nie napiszą. Pamiętaj, że jest to to dodatek do CV marketingowego i go nie zastąpi. Twoje CV musi być solidnym fundamentem.

Wyobraź sobie taką sytuację: rekruter zapoznał się już z Twoim CV marketingowym. Porównał je z kilkoma innymi. Wtem — dostrzega i czyta Twój list motywacyjny. To go przekonuje i zaprasza na rozmowę właśnie Ciebie.

List motywacyjny jest jak dobra kampania remarketingowa. Pomaga przekonwertować gorącego leada w klienta. W Twoim przypadku może zadecydować o otrzymaniu oferty pracy. Zobacz, jak napisać list motywacyjny do pracy w marketingu:

1. Nie kopiuj informacji z CV.

Wykorzystaj szansę, jaką daje list motywacyjny. Opisz siebie i swoje doświadczenie marketingowe bardziej szczegółowo.

2. Dopasuj treść listu do oferty pracy.

W liście motywacyjnym opisz szerzej swoje zainteresowania związane z docelowym stanowiskiem marketingowym.

3. Pokaż pracodawcy, co zyska zatrudniając Ciebie.

Dowiedz się więcej o firmie, do której aplikujesz. Zastanów się, co mógłbyś do niej wnieść. Opisz to.

4. Zadbaj o czytelność.

Błędy ortograficzne i interpunkcyjne czy literówki źle świadczą o kandydacie. A przecież chcesz zaprezentować się profesjonalnie, a nie jak gdybyś pisał swoje CV na kolanie. W skrócie:

  • unikaj oklepanych formułek, np. W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie, chciałbym zaproponować swoją kandydaturę na stanowisko specjalisty do spraw marketingu.
  • powiedz więcej o swoich sukcesach, np. Zwiększyłem sprzedaż o 20% przy zachowaniu budżetu na działania marketingowe.
  • pokaż, co chcesz zrobić dla firmy, np. W oparciu o swoje doświadczenie SEO, chciałbym zwiększyć o 30% konwersję na Państwa stronie internetowej.

Pamiętaj też, że najlepiej wysłać list motywacyjny w PDF.

Szybka powtórka: Jak napisać CV do marketingu?

  1. Na górze CV marketingowego umieść krótkie i treściwe podsumowanie zawodowe. To uczyni Twoje CV nowoczesnym i skutecznym.
  2. Dodaj swoje obowiązki i sukcesy w opisie doświadczenia. Użyj liczb i procentów, aby pokazać swoją efektywność.
  3. Do CV marketingowego wpisz tylko te umiejętności i zainteresowania, które pasują do stanowiska.
  4. Dołącz list motywacyjny do swojego CV, aby pokazać, co zyska pracodawca, jeśli zatrudni właśnie Ciebie.

Jak widzisz, CV za darmo nie zawsze istnieje, bo trzeba się trochę naprawcować, żeby stworzyć porządny dokument. 

Musisz napisać również list motywacyjny? W naszym kreatorze znajdziesz nowoczesne wzory do wypełnienia i praktyczne porady. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.

Czy jest jeszcze coś, w czym moglibyśmy Ci pomóc? Napotkałeś jakieś problemy w trakcie tworzenia swojego CV marketingowego? Koniecznie daj znać w komentarzu poniżej.

Proces redakcyjny InterviewMe

Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.

Źródła

Oceń mój artykuł: cv list motywacyjny marketing
Średnia: 4.84 (19 oceny)
Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
Szymon Barczak
Ekspert kariery w InterviewMe. W swoich tekstach dzielę się wiedzą o tym, jak pisać skuteczne CV i listy motywacyjne, i jak radzić sobie na rozmowach kwalifikacyjnych, żeby dostać pracę.
Linkedin

Podobne artykuły