![Kaizen - japońska filozofia i metoda zarządzania [Przykłady]](https://cdn-images.interviewme.pl/pages/kaizen_im_2.jpg?fit=crop&h=260&dpr=2)
Kaizen - japońska filozofia i metoda zarządzania [Przykłady]
Czym jest kaizen? Dlaczego warto znać filozofię kaizen i zapoznać się z rewolucyjną metodą zarządzania firmą? Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.
Poradniki dla szukajacych pracy i obecnie zatrudnionych. Od aplikacji, przez rozmowę kwalifikacyjną, po wniosek o urlop od wymarzonej pracy. Wszystkie porady przygotowane przez profesjonalnych doradców zawodowych.
Czym jest kaizen? Dlaczego warto znać filozofię kaizen i zapoznać się z rewolucyjną metodą zarządzania firmą? Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.
Nienawidzisz swojej pracy lub szefa? Chcesz natychmiast rzucić robotę, ale nie do końca wiesz jak? Podpowiemy Ci, co robić, gdy nie lubisz swojej pracy.
Tutaj dowiesz się, czym jest mowa ciała. Przekonasz się, że Twoje gesty, mimika, spojrzenie czy postawa, wpływają na to, jak odbierają Cię inni ludzie.
O co chodzi z piramidą Maslowa? Tutaj szybko dowiesz się, co miał na myśli Maslow, tworząc hierarchię potrzeb człowieka i sprawdzisz, czy jest on aktualna.
Kiedy w końcu wracasz do domu po długich godzinach pracy, dopiero wtedy zaczynasz naprawdę żyć. Spędzasz czas z ludźmi, robisz zakupy, idziesz do kina, a może do ulubionej restauracji. Prawda jest taka, że przez cały ten czas z tyłu głowy masz myśl: “Muszę jutro wcześnie wstać”. I nie ma w tym nic złego. Sprawdzamy, czy próby osiągnięcia idealnej równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym mają sens, a jeśli nie — jakie inne podejścia warto obrać?
W mniej niż 5 lat Andrew Rubin z pionka w branży tech stał się CEO wiodącej firmy. Jak? Dzięki zebraniu “dream teamu” mentorów z panteonu Doliny Krzemowej.
Tutaj dowiesz się, które pytania na rozmowie kwalifikacyjnej kandydaci uznają za najtrudniejsze. Nauczysz się również na nie dobrze odpowiadać.
Tutaj przeczytasz, co to jest pewność siebie oraz skąd się bierze i czym objawia się jej brak. Poznasz też 6 skutecznych metod, jak zbudować pewność siebie w pracy.
Jak zacząć rozmowę? Naucz się wybierać ciekawe tematy do rozmowy, by móc gadać bez końca. Dzięki tym przykładom zostaniesz mistrzem konwersacji!
W tym artykule dowiesz się, jakie są dobre i złe cechy charakteru oraz czym różnią się one od cech osobowości. Podpowiemy Ci także, jak wpisać je do CV (również po angielsku).
Tutaj przeczytasz, co to jest charyzma i kim jest człowiek charyzmatyczny. Poznasz też skuteczne techniki, które pomogą Ci odkryć i wypracować charyzmę.
Dowiedz się, czym jest asertywność, poznaj jej definicję i przykłady takiej postawy. Sprawdź, jak możesz ćwiczyć asertywność i jak być asertywnym w pracy.
„Dlaczego powinniśmy Cię zatrudnić?” — to pytanie zadawane na rozmowie o pracę może zbić kandydata z tropu. Zobacz, jak brzmi dobrze skomponowana odpowiedź.
Sprawdź, czym różnią się umiejętności miękkie i twarde, zobacz ich przykłady i dowiedz się, jak profesjonalne opisać wszystkie rodzaje kompetencji w CV. To prostsze, niż myślisz.
Oto zaskakujący pomysł na poprawę Twojej pracy: zacznij myśleć o niej tak samo jak pokerzyści myślą o grze. O co mi chodzi? Przeczytaj, a się przekonasz!
Zobacz, czy warto używać zwrotów Dear Sir or Madam, Dear Sir i Dear Madam w oficjalnej korespondencji. Poznaj inne zwroty po angielsku, którymi możesz je zastąpić.
Co to jest resignation letter? Jak napisać resignation letter? W jakich krajach taki dokument jest wymagany? Tutaj znajdziesz odpowiedź.
Dowiedz się, jak napisać skuteczne CV i list motywacyjny kierownika sklepu, które zainteresują pracodawców. W artykule znajdziesz wskazówki jak opisać doświadczenie, umiejętności, wykształcenie czy zainteresowania. Dowiesz się także, jak napisać CV kierownika sklepu po angielsku.
Poznaj Elle Torres, która zdobyła upragnioną pracę płatną ponad 100 tysięcy dolarów, przed trzydziestką, *zanim* skończyła studia. Dobra wiadomość? Elle użyła strategii, którą Ty też możesz zastosować, by za pomocą networkingu, dostać dokładnie tę pracę, o której marzysz.
Dowiedz się, jak zostać przedstawicielem handlowym, na czym polega praca przedstawiciela handlowego i gdzie szukać ofert. Sprawdź też, ile zarabia handlowiec.
Jak osiągnąć w życiu więcej? Co zrobić, żeby pokierować swoją karierą na właściwe tory? Musisz nauczyć się zarządzać — samym, lub samą sobą. Oto, jak to zrobić.
Życiorys naukowy jest niezbędny w rekrutacji na studia doktoranckie, do pracy na uczelni i w staraniach o grant. Oto przykłady i wskazówki jak napisać CV naukowe.
Elevator pitch, czyli autoprezentacja, którą możesz zmieścić w czasie podróży windą przeraża każdego, może z wyjątkiem bohaterów Mad Men i Wilka z Wall Street. Jeśli jej nie znosisz, to nic dziwnego – tradycyjny elevator pitch to przegrana sprawa. Tu nauczysz się stworzyć taki, który działa.
Zobacz definicję bezrobocia. Sprawdź przyczyny i skutki bezrobocia w Polce i na świecie. Dowiedz się co zrobić, aby szybko znaleźć pracę.
Tutaj dowiesz się, jak awansować w pracy. Jakie argumenty przekonają pracodawcę, by Cię awansować? Sprawdź, czym jest awans pionowy i poziomy.
Kogo można nazwać przywódcą? Istnieje wiele różnych wizji, często sprzecznych. Czy Ty też chcesz przewodzić innym? Dowiedz się, co będzie Ci potrzebne.
Na czym polega dress code w pracy? Jaki strój wybrać do biura? Sprawdź, jaki wpływ na Twoją pracę ma sposób ubierania się.
Sprawdzamy, jak Polacy rozumieją pojęcie klasy średniej. Wyniki ankiety pozwalają nakreślić sylwetkę typowego przedstawiciela klasy średniej w Polsce.
Musisz przygotować dokumenty aplikacyjne? Dowiedz się, jak to zrobić. Przeczytaj również o tym, które dokumenty nazywamy aplikacyjnymi.
Zapytaliśmy ponad 1000 Polaków o ich oczekiwania w pracy na nadchodzący rok. Poznaj spodziewane trendy na rynku pracy w 2024 roku i sprawdź, co na to eksperci.