HR coordinator CV: wzór i 6 porad eksperta, jak napisać
Stwórz CV terazChcesz rozpocząć karierę jako HR coordinator? A może szukasz nowej pracy w tej branży? Skuteczne i nowoczesne CV to klucz do Twojego sukcesu — zwłaszcza w dynamicznym świecie HR, gdzie przeglądanie i analiza CV kandydatów to chleb powszedni. Na szczęście — trafiłeś tutaj.
Dzięki zastosowaniu naszych porad:
- z łatwością stworzysz profesjonalny wzór CV dla HR coordinatora
- skutecznie zaprezentujesz swoje doświadczenie, umiejętności i osiągnięcia
- napiszesz CV, które będzie lepsze niż 9 na 10 aplikacji i zapewni Ci więcej zaproszeń na rozmowy kwalifikacyjne.
Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.
Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.
Oto opinia Gosi — jednej z użytkowniczek naszego kreatora:
Dzięki takiemu świetnemu CV i listowi dostałam super pracę bardzo szybko!
Zobacz też inne wzory CV:
HR coordinator CV — wzór
Jan Tomczyk
HR coordinator
jan.tomczyk@gmail.com
123 456 789
linkedin.com/jan-tomczyk
Podsumowanie
Komunikatywny i zorientowany na cel HR coordinator z ponad 5-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi i wspieraniu zespołu w szukaniu talentów. Pomyślnie wdrożyłem nowy program onboardingowy, który zmniejszył rotację pracowników o 15%. W Państwa firmie chciałbym zająć się usprawnianiem procesów HR i pomóc zwiększyć zaangażowanie pracowników dzięki strategicznemu planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań.
Doświadczenie
03.2020–obecnie Z–Enterprises
Stanowisko: HR coordinator
Obowiązki:
- Koordynowanie procesów rekrutacyjnych, w tym zamieszczanie ogłoszeń o pracę, analiza CV i planowanie rozmów kwalifikacyjnych.
- Zarządzanie dokumentacją pracowniczą i zapewnienie jej zgodności z polityką i przepisami HR.
- Pomaganie w opracowywaniu oraz wdrażaniu inicjatyw i systemów HR.
- Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników i ułatwianie sesji szkoleniowych.
Kluczowe osiągnięcia:
- Wdrożyłem program onboardingowy, który zmniejszył rotację pracowników o 15%
- Kierowałem wdrażaniem programu doceniania pracowników, który zwiększył ich zadowolenie z pracy o 20%.
Wykształcenie
2019–2020 Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Kierunek: Zarządzanie zasobami ludzkimi (studia podyplomowe)
2016–2019 Uniwersytet Warszawski
Kierunek: Marketing i zarządzanie
Uzyskany tytuł: licencjat (z wyróżnieniem)
Umiejętności
- Pozyskiwanie talentów
- Zarządzanie relacjami pracowniczymi
- Systemy HRIS (SAP, Workday)
- Jira, Confluence
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Onboarding pracowników
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- Zarządzanie wydajnością
- Znajomość prawa pracy i RODO
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Nastawienie na osiąganie celów
- Motywacja do pracy i zaangażowanie
Języki obce
- Angielski — C1
- Hiszpański — B2
Zainteresowania
Pasjonuje mnie psychologia organizacji i rozwój kompetencji pracowników — chętnie czytam branżowe blogi i słucham podcastów na ten temat (też po angielsku). W czasie wolnym podróżuję, by poznawać różne kultury i zbierać inspiracje do budowania lepszego środowiska pracy.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.
Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.
1. Wybierz dobry format CV dla HR coordinatora
Jak zapewne wiesz, wyróżnienie się na tle innych kandydatów wymaga też przemyślanego i profesjonalnego dokumentu. Zatem jak stworzyć skuteczne CV dla HR coordinatora?
- Rozpocznij od nagłówka CV, w którym podasz swoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i link do LinkedIn. Unikaj podawania informacji o stanie cywilnym i adresie zamieszkania w CV — sam wiesz, że to zbędne informacje, które tylko zajmują cenne miejsce.
- Zadbaj o profesjonalny wygląd CV. Wybierz przejrzystą czcionkę do CV (np. Arial, Calibri), a jej rozmiar ustaw na 10–12 punktów z interlinią 1.5 punkta — tak, by każdy bez problemu odczytał je na ekranie komputera.
- Na dole dokumentu mniejszą czcionką dodaj aktualną klauzulę CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i kontaktowych.
- Nazwij plik zgodnie ze schematem: Imię_Nazwisko_CV_HR_Coordinator.pdf i zapisz go w formacie PDF, aby uniknąć problemów z „rozjeżdżaniem się” tekstu na różnych urządzeniach.
- Dostosuj długość CV do swojego doświadczenia. Jeśli masz na swoim koncie wiele lat pracy w HR i mnóstwo osiągnięć, dwie strony będą odpowiednie. W przypadku krótszego stażu pracy postaw na zwięzłość i spróbuj zmieścić CV na jednej stronie A4.
2. W CV pochwal się doświadczeniem w HR
Barometr zawodów wskazuje, że liczba specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi i rekrutacji znajduje się w równowadze — a to oznacza, że w najbliższym czasie to Ty będziesz ubiegać się o uwagę pracodawców, a nie odwrotnie.
Dlatego Twoje CV powinno od razu pokazać, że jesteś właściwą osobą na stanowisko HR coordinatora. Koniecznie dostosuj jego treść do oferty pracy i używaj takich zwrotów jak w ogłoszeniu (nazw stanowisk, umiejętności, obowiązków). To zwiększy Twoje szanse na przejście pierwszej selekcji w systemach ATS.
W sekcji „Doświadczenie zawodowe” w CVpochwal się konkretnymi osiągnięciami. Np. przy każdym obowiązku możesz wskazać konkretny efekt swojej pracy (liczbę przeprowadzonych rekrutacji, skuteczność wdrożonych procesów HR, poziom satysfakcji pracowników itd.). Podkreślenie tych informacji liczbami z pewnością zwiększy siłę rażenia Twojego CV.
Dobrze jest również stosować dynamiczne czasowniki (tzw. action verbs), które dodadzą Twoim osiągnięciom jeszcze większej wyrazistości. Oto przykład:
HR coordinator CV — przykłady zwrotów
- Zarządzałem
- Skoordynowałem
- Wdrożyłem
- Ułatwiłem
- Zorganizowałem
- Rozwinąłem
- Usprawniłem
- Wzmocniłem
- Utrzymałem
- Wykonałem
CV koordynatora HR — wzór doświadczenia
Doświadczenie
03.2020–obecnie Z–Enterprises
Stanowisko: HR coordinator
Obowiązki:
- Koordynowanie procesów rekrutacyjnych, w tym zamieszczanie ogłoszeń o pracę, analiza CV i planowanie rozmów kwalifikacyjnych.
- Zarządzanie dokumentacją pracowniczą i zapewnienie jej zgodności z polityką i przepisami HR.
- Pomaganie w opracowywaniu oraz wdrażaniu inicjatyw i systemów HR.
- Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników i ułatwianie sesji szkoleniowych.
Kluczowe osiągnięcia:
- Wdrożyłem program onboardingowy, który zmniejszył rotację pracowników o 15%
- Kierowałem wdrażaniem programu doceniania pracowników, który zwiększył ich zadowolenie z pracy o 20%.
Przeczytaj też: Treść maila z CV — co napisać?
Musisz napisać również list motywacyjny? W naszym kreatorze znajdziesz nowoczesne wzory do wypełnienia i praktyczne porady. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.
Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.
3. W CV koordynatora HR opisz swoją edukację
W CV dla HR coordinatora uwzględnij też sekcję „Wykształcenie”. Wpisz nazwę uczelni, lata nauki, kierunek i uzyskany tytuł. Nie ma potrzeby podawania szkoły średniej ani tym bardziej podstawówki — liczy się przede wszystkim wykształcenie wyższe.
Jeśli nie masz dużego doświadczenia zawodowego, to w tej rubryce możesz dodać temat pracy dyplomowej, informacje o stypendiach i wyróżnieniach oraz o swoich dodatkowych aktywnościach na uczelni (takich jak organizacja wydarzeń czy udział w projektach HR).
W osobnej sekcji koniecznie uwzględnij też ukończone kursy i certyfikaty związane z HR. Jeśli uczestniczyłeś w konferencjach branżowych, masz na swoim koncie publikacje na ten temat lub należysz do stowarzyszeń HR-owych, również to odnotuj — w ten sposób pokażesz swoje zaangażowanie w rozwój zawodowy.
4. Dodaj listę umiejętności do CV dla HR coordinatora
W dobrym CV powinieneś napisać listę przynajmniej 5–10 umiejętności, które są istotne w pracy HR coordinatora. Na górze wymień te kompetencje, które pojawiły się w treści ogłoszenia — w ten sposób pokażesz swoje dopasowanie do stanowiska. Uwzględnij zarówno umiejętności twarde, jak i miękkie.
Jeśli znasz więcej niż jeden język obcy (lub aplikujesz do pracy za granicą i chcesz uwzględnić również język polski), zapisz je w osobnej sekcji. Wskaż również poziom ich znajomości.
Do CV możesz dodać też rubrykę z zainteresowaniami — zwłaszcza jeśli są one związane z Twoją branżą lub dowodzą kwalifikacji, które wymieniłeś wcześniej.
Oto przykładowe umiejętności do CV dla koordynatora ds. HR:
HR coordinator CV — przykłady umiejętności
- Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi
- Tworzenie i wdrażanie procedur HR
- Obsługa systemów HRIS (np. SAP, Workday)
- Sporządzanie raportów i analiz HR
- Znajomość prawa pracy i przepisów RODO
- Organizacja szkoleń
- Onboarding pracowników
- Tworzenie strategii employer brandingowej
- Znajomość narzędzi rekrutacyjnych i testów kompetencyjnych
- Doskonała organizacja pracy
- Multitasking
- Umiejętność budowania relacji i współpracy z zespołem
- Umiejętności komunikacyjne
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- Empatia i zrozumienie potrzeb pracowników
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Proaktywność
- Dyskrecja i przestrzeganie zasad etyki zawodowej
- Zdolności negocjacyjne
- Myślenie analityczne i podejmowanie trafnych decyzji
5. Na górze CV HR coordinatora dodaj cel zawodowy
Jak wiesz, przyciągnięcie uwagi rekrutera jest kluczowe — tym bardziej, że większość z nich spędza tylko kilka sekund na pierwszej weryfikacji CV. Jak to zrobić?
Na górze życiorysu umieść tzw. podsumowanie zawodowe — nazywane też rubryką „O mnie” — które w kilku zdaniach podkreśli Twoje mocne strony z CV i zachęci pracodawcę do dalszej lektury. W tej sekcji możesz uwzględnić:
- nazwę obecnego stanowiska
- długość doświadczenia
- kluczowe osiągnięcie z CV
- 1–2 umiejętności
- swój cel zawodowy.
Te kilka zdań warto napisać na samym końcu. Wtedy będziesz już dokładnie wiedział, które atuty z CV warto podkreślić, by możliwie najlepiej dopasować swój życiorys do treści ogłoszenia.
Oto przykład dobrego podsumowania w CV HR coordinatora:
Koordynator ds. HR — wzór podsumowania
Podsumowanie
Komunikatywny i zorientowany na cel HR coordinator z ponad 5-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi i wspieraniu zespołu w szukaniu talentów. Pomyślnie wdrożyłem nowy program onboardingowy, który zmniejszył rotację pracowników o 15%. W Państwa firmie chciałbym zająć się usprawnianiem procesów HR i pomóc zwiększyć zaangażowanie pracowników dzięki strategicznemu planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań.
6. Napisz list motywacyjny HR coordinatora
List motywacyjny to doskonały sposób na to, by wyróżnić się wśród innych kandydatów — pod warunkiem, że będzie on dobrze napisany. Jak to zrobić?
- Dobry list motywacyjny powinien być krótki i czytelny — najlepiej na jedną stronę A4. Użyj tego samego szablonu i czcionki co w CV, by oba dokumenty stanowiły spójną całość.
- Już na samym początku wskaż stanowisko, na które aplikujesz oraz najmocniejszy argument, który może przekonać rekrutera, by do Ciebie zadzwonił. Może to być np. długie doświadczenie, podzielanie wartości i kultury organizacyjnej firmy lub pasja do swojego zawodu.
- W treści listu opisz swoje umiejętności i sukcesy, ale skup się na tym, co realnie może zyskać firma, gdy Cię zatrudni. Nie kopiuj informacji z CV, tylko je umiejętnie rozwiń.
- Na zakończenie jeszcze raz podkreśl swoje zainteresowanie stanowiskiem i zachęć rekrutera do kontaktu.
Dowiedz się więcej: List motywacyjny do pracy [+ Wzór]
Chcesz napisać list motywacyjny? Skorzystaj z naszego kreatora listu motywacyjnego, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.
Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.
Oto opinia Gosi — jednej z użytkowniczek naszego kreatora:
Dzięki takiemu świetnemu CV i listowi dostałam super pracę bardzo szybko!
Aplikujesz do pracy jako HR coordinator i masz dodatkowe pytania? Napisz je komentarzu pod tym artykułem, a ja dołożę starań, by Ci pomóc.
Proces redakcyjny InterviewMe
Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.