Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje

CV doradca serwisowy: wzór i rady eksperta, jak napisać

Stwórz CV teraz

Nasi użytkownicy zostali zatrudnieni przez:*

Jeśli Twoje CV wygląda jak po stłuczce — to nie wróży dobrze. 

Nie chodzi Ci przecież o kolejny telefon od rekrutera, tylko o pracę w fajnym zespole, z benefitami i atmosferą, która nie stresuje przy każdym nowym kliencie. A żeby to osiągnąć, Twój dokument musi błyszczeć niczym auto po detailingu.

Dlatego tym poradniku:

  • zobaczysz przykładowe CV doradcy serwisowego — lepsze niż 90% aplikacji
  • przeczytasz eksperckie wskazówki, jak napisać życiorys, który zrobi dobre pierwsze wrażenie na pracodawcy.

Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.

Stwórz CV teraz

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.

Oto opinia Gosi — jednej z użytkowniczek naszego kreatora:

Dzięki takiemu świetnemu CV i listowi dostałam super pracę bardzo szybko!

Zobacz też inne wzory CV:

CV doradca serwisowy — wzór

Jan Tomczyk

Doradca serwisowy

jan.tomczyk@gmail.com

123 456 789

linkedin.com/jan-tomczyk

Podsumowanie

Nastawiony na cel i komunikatywny doradca serwisowym z 6-letnim doświadczeniem. W firmie AutoClue Serwis przez cały okres zatrudnienia utrzymywałem wskaźnik satysfakcji klientów na poziomie 95%. Posiadam certyfikat ASE, który uzyskałem ze 100% wynikiem. Z powodzeniem szkoliłem nowych pracowników oraz wspierałem rozwój zespołu serwisowego. Teraz chciałbym wykorzystać swoje umiejętności interpersonalne i techniczne w profesjonalnym serwisie samochodowym, który stawia na jakość i obsługę klienta.

Doświadczenie

08.2019–obecnie AutoClue Serwis

Stanowisko: Doradca serwisowy

Kluczowe obowiązki:

  • Obsługiwałem średnio 70 klientów dziennie, skutecznie zarządzając przepływem zleceń.
  • Omawiałem z klientami potrzeby naprawcze i proponowałem optymalne rozwiązania, utrzymując 95% wskaźnik zadowolenia.
  • Zapewniałem profesjonalną obsługę klienta na każdym etapie wizyty, informując na bieżąco o postępie prac.
  • Szkoliłem 5 nowych doradców serwisowych, wdrażając ich w systemy operacyjne i standardy firmy.

Kluczowe osiągnięcie:

  • Utrzymywałem najwyższy wskaźnik pozytywnych opinii klientów w zespole przez 3 kolejne lata.

04.2015–07.2019 Fundacja Gunderson, Warszawa

Stanowisko: Recepcjonista

Kluczowe obowiązki:

  • Dbałem o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy oraz komfort klientów.
  • Prezentowałem pozytywne nastawienie w bezpośrednich kontaktach z klientami.
  • Zachowywałem wysoki poziom profesjonalizmu w korespondencji mailowej i rozmowach telefonicznych.

Kluczowe osiągnięcie:

  • Zostałem wyróżniony jako pracownik miesiąca za wzorową obsługę klientów (marzec 2019).

Umiejętności

  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Znajomość branży motoryzacyjnej
  • Skuteczna komunikacja z zespołem mechaników
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Priorytetyzacja zleceń naprawczych
  • Rozwój relacji z klientami
  • Współpraca i komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy
  • Wiedza techniczna i zrozumienie procesów serwisowych

Języki obce

  • Angielski — C1
    Niemiecki — B1

Wykształcenie

2008–2011 Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Kierunek: Zarządzanie

Uzyskany tytuł: licencjat

Certyfikaty

  • ASE — Certyfikat doradcy serwisowego
  • Certyfikat Sprzedawcy Usług Motoryzacyjnych

Zainteresowania

Od lat z pasją śledzę wyścigi Formuły 1. Jestem autorem sześciu artykułów opublikowanych w lokalnym czasopiśmie motoryzacyjnym, w których dzielę się wiedzą o najnowszych technologiach w branży serwisowej i sportach motorowych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.

1. Pisanie CV doradcy serwisowego zacznij od wyboru formatu

Jako doradca serwisowy jesteś odpowiedzialny za obsługę klienta, w tym informowanie klientów o usługach i cenach oraz zajmowanie się reklamacjami. Ale pracodawca nie będzie mógł się skupić na Twoich kompetencjach, jeśli Twój dokument będzie nieczytelny.

Dlatego w pierwszej kolejności zadbaj o następujące elementy CV:

2. Na górze CV doradcy serwisowego umieść podsumowanie

Na pewno wiesz, jak ważne jest pierwsze wrażenie. To ono często decyduje o tym, czy klient zechce Cię wysłuchać i zainteresuje się Twoja ofertą. W rekrutacji jest tak samo. 

Dlatego na górze CV doradcy serwisowego dodaj krótki profil zawodowy, nazywany też podsumowaniem lub rubryką „O mnie”. Wystarczą 3 lub 4 zdania, by skutecznie zachęcić rekrutera do przeczytania całości CV. W tym miejscu możesz pochwalić się m.in.:

  • długim doświadczeniem zawodowym
  • najważniejszymi umiejętnościami
  • swoim głównym sukcesem w pracy
  • celem zawodowym, który jest zbieżny z celami firmy, do której aplikujesz. 

Oto przykład:

Doradca serwisowy CV — wzór podsumowania

Podsumowanie

Nastawiony na cel i komunikatywny doradca serwisowym z 6-letnim doświadczeniem. W firmie AutoClue Serwis przez cały okres zatrudnienia utrzymywałem wskaźnik satysfakcji klientów na poziomie 95%. Posiadam certyfikat ASE, który uzyskałem ze 100% wynikiem. Z powodzeniem szkoliłem nowych pracowników oraz wspierałem rozwój zespołu serwisowego. Teraz chciałbym wykorzystać swoje umiejętności interpersonalne i techniczne w profesjonalnym serwisie samochodowym, który stawia na jakość i obsługę klienta.

Dowiedz się więcej: Jak wyznaczać cele metodą SMART?

3. W CV doradcy serwisowego pochwal się sukcesami

Eksperci przewidują, że w ciągu najbliższej dekady liczba miejsc pracy w obsłudze klienta nieznacznie spadnie. O pracę będzie trudniej, bo czeka Cię konkurowanie z wieloma kandydatami. Jak możesz pokazać, że jesteś od nich lepszy?

Żeby odnieść sukces, opis Twojego doświadczenia w CV musi być jasny, konkretny i dopasowany do stanowiska. Zacznij od sprawdzenia ogłoszeń dla doradców serwisowych i wybierz takie, które odpowiada Twoim kompetencjom. Zbuduj swój opis na jego podstawie.

Pamiętaj, że Twoje CV może być najpierw analizowane przez tzw. system ATS. Aby go przejść, używaj sformułowań z oferty pracy, skup się na efektach i osiągnięciach. Staraj się operować liczbami wszędzie tam, gdzie to możliwe — to zawsze robi dobre wrażenie.

Oto przykład:

CV doradcy serwisowego — wzór doświadczenia

Doświadczenie

08.2019–obecnie AutoClue Serwis

Stanowisko: Doradca serwisowy

Kluczowe obowiązki:

  • Obsługiwałem średnio 70 klientów dziennie, skutecznie zarządzając przepływem zleceń.
  • Omawiałem z klientami potrzeby naprawcze i proponowałem optymalne rozwiązania, utrzymując 95% wskaźnik zadowolenia.
  • Zapewniałem profesjonalną obsługę klienta na każdym etapie wizyty, informując na bieżąco o postępie prac.
  • Szkoliłem 5 nowych doradców serwisowych, wdrażając ich w systemy operacyjne i standardy firmy.

Kluczowe osiągnięcie:

  • Utrzymywałem najwyższy wskaźnik pozytywnych opinii klientów w zespole przez 3 kolejne lata.

04.2015–07.2019 Fundacja Gunderson, Warszawa

Stanowisko: Recepcjonista

Kluczowe obowiązki:

  • Dbałem o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy oraz komfort klientów.
  • Prezentowałem pozytywne nastawienie w bezpośrednich kontaktach z klientami.
  • Zachowywałem wysoki poziom profesjonalizmu w korespondencji mailowej i rozmowach telefonicznych.

Kluczowe osiągnięcie:

  • Zostałem wyróżniony jako pracownik miesiąca za wzorową obsługę klientów (marzec 2019).

Przeczytaj też: Czy w CV wpisywać wszystkie miejsca pracy?

4. W CV doradcy serwisowego opisz swoją edukację

W części dotyczącej wykształcenia wpisz jedynie ostatni etap edukacji — wcześniejsze szkoły nie są już konieczne. Podaj pełną nazwę szkoły lub uczelni, kierunek lub profil klasy, lata nauki oraz uzyskany tytuł.

Jeśli dopiero zaczynasz karierę i nie masz jeszcze doświadczenia, możesz tę sekcję nieco rozbudować. Warto wtedy dodać temat pracy dyplomowej (jeśli jest powiązany z daną branżą), informacje o stypendiach, konferencjach czy zaangażowaniu w życie szkoły. Z kolei ukończone kursy i certyfikaty zawodowe powinny trafić do osobnej części CV.

5. Do CV doradcy serwisowego wstaw listę umiejętności

Tworząc sekcję umiejętności w CV doradcy serwisowego, warto skupić się na kompetencjach technicznych oraz zdolnościach interpersonalnych. Pracodawcy poszukują kandydatów, którzy nie tylko znają się na mechanice pojazdowej, ale także potrafią efektywnie komunikować się z klientami i zarządzać procesami serwisowymi.

Oto przykładowa lista umiejętności twardych i miękkich do CV:

Doradca serwisowy CV — przykład umiejętności

  • Znajomość zagadnień technicznych związanych z pojazdami
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Umiejętność diagnozowania usterek
  • Znajomość systemów informatycznych do zarządzania serwisem
  • Zdolność rozwiązywania problemów technicznych
  • Komunikatywność i empatia
  • Organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • Znajomość języków obcych (np. angielski)
  • Prawo jazdy

6. Napisz list motywacyjny doradcy serwisowego

Coraz mniej kandydatów pisze listy motywacyjne. Możesz to wykorzystać, by wyróżnić się na tle konkurencji. Jak to zrobić?

  • Zadbaj o spójność wizualną z CV: użyj tej samej czcionki, układu i stylu.
  • Rozpocznij list od wskazania stanowiska, na które aplikujesz, oraz podkreślenia swojej kluczowej umiejętności, np. efektywnej obsługi klienta.
  • W dalszej części opisz, jak Twoje doświadczenie przyczyniło się do zwiększenia satysfakcji klientów lub efektywności serwisu.
  • Zakończ list motywacyjny wyrażeniem chęci dołączenia do zespołu i gotowości do dalszej rozmowy.

Wskazówka: Treść e-maila z CV i listem jest równie ważna. Napisz krótką wiadomość, w której podkreślisz swoje zainteresowanie ofertą i zachęcisz do zapoznania się z załączonymi dokumentami.

Chcesz napisać list motywacyjny? Skorzystaj z naszego kreatora listu motywacyjnego, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

Stwórz list motywacyjny teraz

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.

Oto opinia Gosi — jednej z użytkowniczek naszego kreatora:

Dzięki takiemu świetnemu CV i listowi dostałam super pracę bardzo szybko!

Szukasz pracy jako doradca serwisowy i chcesz mi zadać dodatkowe pytanie? Napisz komentarz pod tym artykułem.

Proces redakcyjny InterviewMe

Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.

Źródła

Oceń mój artykuł: doradca serwisowy cv
Średnia: 5 (1 oceny)
Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
Wojciech Martyński
Wojciech Martyński jest ekspertem kariery, pisarzem oraz redaktorem prowadzącym InterviewMe, cytowanym m.in. przez Gazetę Prawną, Bankiera, Wyborczą, Interię, Infor, Wirtualną Polskę, INNPoland i Puls Biznesu. Jako absolwent politologii i dziennikarstwa, od ponad 12 lat działa w mediach i marketingu. Od 2017 r. pomaga naszym czytelnikom znaleźć wymarzoną pracę i rozwijać ich kariery, przygotowując artykuły poradnikowe oraz opiniotwórcze badania i raporty. Tworząc własne materiały oraz redagując treści innych autorów, kieruje się redakcyjnymi wytycznymi InterviewMe.
Linkedin

Podobne artykuły