Trwa wysyłanie danych...
Proszę czekać.
Play

P4 Sp. z o.o. (PLAY)

Telekomunikacja / Warszawa / >2700 zatrudnionych

Praca w Play - co musisz wiedzieć?

  • Profil firmy

    Jesteśmy obecni na polskim rynku telekomunikacyjnym od 2006 roku. Nasze ofery i zaawansowane technologicznie rozwiązania szybko zyskały uznanie oraz wyznaczyły kierunek rozwoju całej branży. Szczególnie intensywnie rozwijamy sieć 4G LTE Ultra, w której zasięgu jest już ponad 74% Polaków

  • Dlaczego my?

    Dajemy moc sprawczą pracownikom wykonującym swoje obowiązki. Staramy się, aby najnowsza technologia ze świata komunikacji była dostępna dla każdego. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą w branży.

Play w liczbach

Klienci

Zaufało nam już ponad 14,6 mln Klientów.

Silna pozycja i doświadczenie

Mamy ponad 25% udziału w rynku po 10 latach na rynku.

Kariera w Play

Ciągle się rozwijamy - zatrudniamy 2700 pracowników, mamy 250 Salonów własnych.

Play zarobki, benefity, szkolenia i integracja

  • Nasze zarobki uzależniamy od Twojego doświadczenia i kompetencji na danym stanowisku.

    Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (Centrala + Salony)

    Czas pracy: W Centrali zwyczajowo zaczynamy pracę między 8:00 a 9:00. Natomiast w takich obszarach jak Salony czy obsługa klienta pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli.
  • Benefity dla pracowników Centrali:

    • Premia – rodzaj oraz wysokość uzależnione od obszaru w jakim będziesz pracować,
    • Możliwości rozwoju poprzez szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne,
    • Imprezy integracyjne,
    • Opieka medyczna, ubezpieczenie i karta fitness,
    • Swoboda w kwestii ubioru,
    • Telefon służbowy z Internetem,
    • Atrakcje dla dzieci w trakcie roku,
    • Oferta specjalna PLAY dla Ciebie i Twoich bliskich.


    Benefity dla pracowników Salonów Play:

    • „Sky is the limit” w kwestii wynagrodzenia,
    • Bogaty pakiet szkoleń, w tym wprowadzające, ofertowe i technologiczne,
    • Zaplanowana ścieżka kariery i możliwość awansu,
    • Konkursy sprzedażowe,
    • Opieka medyczna, ubezpieczenie i karta fitness,
    • Telefon służbowy z Internetem,
    • Oferta specjalna PLAY dla Ciebie i Twoich bliskich,
    • Atrakcje dla dzieci w trakcie roku,
    • wiedza, której potrzebujesz, żeby zostać gwiazdą sprzedaży,
    • rozwój w ramach rekrutacji wewnętrznych,
    • imprezy integracyjne.
  • Szkolenia w Centrali Play:
    • Program Wdrożeniowy - przygotowany dla nowozatrudnionych pracowników, mający na celu zapoznanie ich ze strukturą, wartościami i kulturą organizacyjną firmy. Program, w zależności od jednostki organizacyjnej, składa się z kilku etapów – prezentacji, spotkań z pracownikami, szkoleń wstępnych, wizyt w punktach sprzedaży, wizyt w Contact Center.
    • Indywidualne Programy Rozwojowe dla pracowników - szkolenia zamknięte i otwarte, kursy specjalistyczne, studia podyplomowe, kursy językowe).
    • Centralne Programy Rozwojowe w skład których wchodzą szkolenia prowadzone przez trenerów zewnętrznych i wewnętrznych, sesje coachingowe, badania online


    Salony Play:

    • Programy Wdrożeniowe - przygotowujące do pracy na nowym stanowisku.
    • Programy rozwojowe dla specjalistów - oferta programów mających na celu nabycie nowych kompetencji z zakresu umiejętności sprzedażowych, obsługi klienta lub innych wymaganych na stanowisku.
    • Programy rozwojowe dla menedżerów - programy wzmacniające kompetencje menadżerów w obszarach przywództwa, zarządzania, umiejętności osobistych.
    • Oferta indywidualnie dobranych programów rozwojowych.


    Jak pomagamy rozwijać kompetencje naszych pracowników w Salonach?
    • Nasi pracownicy mają przejrzyste, ambitne ale realne ścieżki rozwoju wspierające realizację wyzwań w poszczególnych kanałach biznesowych

    • W naszej kafeterii szkoleń zawarliśmy szkolenia produktowe, systemowe, technologiczne, specjalistyczne, jak i całą paletę szkoleń miękkich: od technik sprzedaży, poprzez umiejętności komunikacyjne, narzędziowe do zarządzania ludźmi

    • W ramach narzędzi rozwojowych korzystamy ze szkoleń stacjonarnych, e-learningowych, coachingów, warsztatów oraz treningów „on the job” realizowanych przez wewnętrzny zespół trenerów Play

    • Nasze szkolenia prowadzą trenerzy oraz eksperci z wewnątrz firmy jak i wyspecjalizowane firmy zewnętrzne. Wszystko w celu uzyskania najwyższej efektywności podczas szkoleń oraz satysfakcji uczestników

    • Każdy z naszych pracowników ma możliwość zapoznania się nową technologią w dziedzinie telekomunikacji poprzez szkolenia oraz warsztaty z producentami oraz ekspertami

    • Uczestnicy w 2016 roku ocenili nasze szkolenia na poziomie NPS = 92

  • Sprzedaż. To idealne miejsce dla ludzi lubiących kontakt z innymi. A jeśli ktoś ma smykałkę do sprzedaży, to praca w strukturach sprzedaży Play będzie strzałem w 10-tkę! Nie musisz niczego umieć – wystarczy, że chcesz pracować z klientem a my zajmiemy się rozwojem Twoich umiejętności obsługowo-sprzedażowych. W strukturach sprzedaży mamy jasno wytyczone ścieżki rozwoju, wiemy dokładnie co zrobić, żeby awansować, a dodatkowo firma organizuje dla nas konkursy, w których nagradzani są najlepsi sprzedawcy.

    Obsługa klienta. Jesteśmy ekspertami, którzy rozwiązują nietypowe i często skomplikowane sprawy. Wspieramy kolegów ze sprzedaży, współpracujemy też z pozostałymi działami – dla firmy przecież najważniejsi są klienci, a często to właśnie my wiemy o klientach najwięcej. Angażujemy się w w programy rozwojowe oraz szkolimy się, ponieważ wielu z nas jest mentorami oraz trenerami dla pracowników innych działów.

    Technika & IT. Mamy stały kontakt z różnymi technologiami i często jako pierwsi w Polsce testujemy nowości rynkowe. Każdy projekt w którym bierzemy udział jest inny i często opracowujemy coś od początku: od idei, aż do wdrożenia. Najważniejsza jest dla nas świadomość, że nasza praca bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów, którzy korzystają z usług Play. Budujemy dla nich najlepszą sieć i dbamy o to, by mogli z niej stale korzystać.

    Pozostałe działy. Firma wspiera otwarte podejście do zadań i często na przykład ludzie z marketingu prowadzą projekty we współpracy z techniką i sprzedażą. Mamy wpływ na zadania, które wykonujemy od samego początku aż do ich wdrożenia i udostępnienia klientom Play. Każdy pomysł ma znaczenie ai każdy pracownik może zainicjować coś naprawdę ważnego. Pracujemy w wyjątkowej firmie, gdzie bardzo często ludzie z różnych działów prowadzą wspólnie projekty i gdzie mamy możliwość sprawdzać się w pracy w nowych obszarach.


play praca opinie

Play - rekrutacja do Centrali Play

  • Wybór oferty pracy. Odpowiedz na ogłoszenie – prześlij CV ze swoimi osiągnięciami.

  • Rozmowa telefoniczna. Jeśli CV nas zainteresuje, zadzwonimy do Ciebie.

  • Spotkanie z rekruterem. Zaprosimy Cię na jedno lub dwa spotkania, z rekruterem i przyszłym szefem.

  • Witamy w Play. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, zostajesz PLAYERSEM! :)

Play - rekrutacja do Salonów Play

  • Wybór oferty pracy. Odpowiedz na ogłoszenie – prześlij CV ze swoimi osiągnięciami.

  • Rozmowa telefoniczna. Jeśli CV nas zainteresuje, zadzwonimy do Ciebie.

  • Spotkanie z rekruterem. Zaprosimy Cię na jedno lub dwa spotkania, z rekruterem i przyszłym szefem.

  • Spotkanie w Salonie. Podczas rozmowy możemy poprosić Cię o wykonanie kilku zadań.

  • Witamy w Play. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, zostajesz PLAYERSEM! :)

Rozmowa kwalifikacyjna w Play - jak się przygotować?

  • Proces rekrutacyjny składa się z kilku etapów. Pierwszy kontakt z kandydatem z reguły inicjuje dział HR, do kolejnych spotkań dołączają potencjalni przełożeni lub współpracownicy.

  • Proces rekrutacyjny dopasowany jest do wymagań konkretnego stanowiska. Na spotkaniu będziemy chcieli poznać Cię bliżej, opowiedzieć trochę o przyszłej pracy i dowiedzieć się o Twoim dotychczasowym doświadczeniu zawodowym.

  • W zależności od liczby kandydatów i stanowiska, na które aplikujesz, możemy zaprosić Cię też na spotkanie grupowe, w trakcie którego będziesz mieć okazję rozwiązywać zadania wspólnie z innymi uczestnikami.

  • Od każdego kandydata, niezależnie od doświadczenia, oczekujemy otwartości i chęci do nauki. Środowisko nowych technologii to świat pełen wyzwań i emocji.

  • Szukamy kandydatów, którzy: cenią jasną komunikację, dzielą się wiedzą i szukają prostych rozwiązań, potrafią i lubią współpracować, chcą przyczyniać się do osiągania wspólnych celów, są otwarci na wyzwania, widzą wokół siebie więcej możliwości niż barier.

  • W przypadku rekrutacji do sieci sprzedaży, jedno ze spotkań może się odbyć w potencjalnym miejscu pracy, żebyś mógł/mogła upewnić się, czy Twoje wyobrażenia pokrywają się z rzeczywistością.

  • Jeśli deklarujesz w swoim CV znajomość jakiegoś języka, może się zdarzyć, że osoba prowadząca będzie chciała porozmawiać krótko z Tobą w tym języku.

  • Może się tak zdarzyć, że inny język jest niezbędny do pracy na danym stanowisku. Wówczas zostaje to precyzyjnie określone w ogłoszeniu rekrutacyjnym.

  • Jeśli na potrzeby spotkania istnieje konieczność zabrania ze sobą dodatkowych dokumentów, zostaniesz o tym poinformowany przed spotkaniem.

Oferty pracy Play, na które możesz zaaplikować:

Monika Gawryluk

Specjalista ds. Rekrutacji
Monika Gawryluk praca play

LinkedIn

Chcesz rozpocząć pracę w Play? Napisz do mnie.

Podoba ci się ten profil? Oceń go:

4.5

Pracowałeś w Play?

Dodaj komentarz poniżej