Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
Play

Play

Telekomunikacja
Duża
  1. Play

Praca w Play - co musisz wiedzieć?

Profil firmy

Jesteśmy obecni na polskim rynku telekomunikacyjnym od 2006 roku. Nasze oferty i zaawansowane technologicznie rozwiązania szybko zyskały uznanie oraz wyznaczyły kierunek rozwoju całej branży. Dzięki rozbudowie sieci 4G LTE zasięg sieci 4G LTE to 92,7% populacji Polski, a zasięg 4G LTE ULTRA to 84,8% populacji.

Dlaczego my?

Dajemy moc sprawczą pracownikom wykonującym swoje obowiązki. Staramy się, aby najnowsza technologia ze świata komunikacji była dostępna dla każdego. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą w branży.
Idealne CV do pracy w Play przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony 
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz swoje CV teraz.

Play w liczbach

Klienci

Zaufało nam już ponad 15,2 miliona klientów.

Silna pozycja i doświadczenie

Nasz udział w rynku wynosi 28,8%.

Kariera w Play

Ciągle się rozwijamy - zatrudniamy 2700 pracowników, mamy 250 Salonów własnych.

Kariera w Play - zarobki, benefity, szkolenia i integracja

Nasze zarobki uzależniamy od Twojego doświadczenia i kompetencji na danym stanowisku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (Centrala + Salony)

Czas pracy: W Centrali zwyczajowo zaczynamy pracę między 8:00 a 9:00. Natomiast w takich obszarach jak Salony czy obsługa klienta pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli.
Benefity dla pracowników Centrali:

  • Premia – rodzaj oraz wysokość uzależnione od obszaru w jakim będziesz pracować,
  • Możliwości rozwoju poprzez szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne,
  • Imprezy integracyjne,
  • Opieka medyczna, ubezpieczenie i karta fitness,
  • Swoboda w kwestii ubioru,
  • Telefon służbowy z Internetem,
  • Atrakcje dla dzieci w trakcie roku,
  • Oferta specjalna PLAY dla Ciebie i Twoich bliskich.


Benefity dla pracowników Salonów Play:

  • „Sky is the limit” w kwestii wynagrodzenia,
  • Bogaty pakiet szkoleń, w tym wprowadzające, ofertowe i technologiczne,
  • Zaplanowana ścieżka kariery i możliwość awansu,
  • Konkursy sprzedażowe,
  • Opieka medyczna, ubezpieczenie i karta fitness,
  • Telefon służbowy z Internetem,
  • Oferta specjalna PLAY dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • Atrakcje dla dzieci w trakcie roku,
  • wiedza, której potrzebujesz, żeby zostać gwiazdą sprzedaży,
  • rozwój w ramach rekrutacji wewnętrznych,
  • imprezy integracyjne.
Szkolenia w Centrali Play:
  • Program Wdrożeniowy - przygotowany dla nowozatrudnionych pracowników, mający na celu zapoznanie ich ze strukturą, wartościami i kulturą organizacyjną firmy. Program, w zależności od jednostki organizacyjnej, składa się z kilku etapów – prezentacji, spotkań z pracownikami, szkoleń wstępnych, wizyt w punktach sprzedaży, wizyt w Contact Center.
  • Indywidualne Programy Rozwojowe dla pracowników - szkolenia zamknięte i otwarte, kursy specjalistyczne, studia podyplomowe, kursy językowe).
  • Centralne Programy Rozwojowe w skład których wchodzą szkolenia prowadzone przez trenerów zewnętrznych i wewnętrznych, sesje coachingowe, badania online


Salony Play:

  • Programy Wdrożeniowe - przygotowujące do pracy na nowym stanowisku.
  • Programy rozwojowe dla specjalistów - oferta programów mających na celu nabycie nowych kompetencji z zakresu umiejętności sprzedażowych, obsługi klienta lub innych wymaganych na stanowisku.
  • Programy rozwojowe dla menedżerów - programy wzmacniające kompetencje menadżerów w obszarach przywództwa, zarządzania, umiejętności osobistych.
  • Oferta indywidualnie dobranych programów rozwojowych.


Jak pomagamy rozwijać kompetencje naszych pracowników w Salonach?
  • Nasi pracownicy mają przejrzyste, ambitne ale realne ścieżki rozwoju wspierające realizację wyzwań w poszczególnych kanałach biznesowych

  • W naszej kafeterii szkoleń zawarliśmy szkolenia produktowe, systemowe, technologiczne, specjalistyczne, jak i całą paletę szkoleń miękkich: od technik sprzedaży, poprzez umiejętności komunikacyjne, narzędziowe do zarządzania ludźmi

  • W ramach narzędzi rozwojowych korzystamy ze szkoleń stacjonarnych, e-learningowych, coachingów, warsztatów oraz treningów „on the job” realizowanych przez wewnętrzny zespół trenerów Play

  • Nasze szkolenia prowadzą trenerzy oraz eksperci z wewnątrz firmy jak i wyspecjalizowane firmy zewnętrzne. Wszystko w celu uzyskania najwyższej efektywności podczas szkoleń oraz satysfakcji uczestników

  • Każdy z naszych pracowników ma możliwość zapoznania się nową technologią w dziedzinie telekomunikacji poprzez szkolenia oraz warsztaty z producentami oraz ekspertami

  • Uczestnicy w 2016 roku ocenili nasze szkolenia na poziomie NPS = 92

Sprzedaż. To idealne miejsce dla ludzi lubiących kontakt z innymi. A jeśli ktoś ma smykałkę do sprzedaży, to praca w strukturach sprzedaży Play będzie strzałem w 10-tkę! Nie musisz niczego umieć – wystarczy, że chcesz pracować z klientem a my zajmiemy się rozwojem Twoich umiejętności obsługowo-sprzedażowych. W strukturach sprzedaży mamy jasno wytyczone ścieżki rozwoju, wiemy dokładnie co zrobić, żeby awansować, a dodatkowo firma organizuje dla nas konkursy, w których nagradzani są najlepsi sprzedawcy.

Obsługa klienta. Jesteśmy ekspertami, którzy rozwiązują nietypowe i często skomplikowane sprawy. Wspieramy kolegów ze sprzedaży, współpracujemy też z pozostałymi działami – dla firmy przecież najważniejsi są klienci, a często to właśnie my wiemy o klientach najwięcej. Angażujemy się w w programy rozwojowe oraz szkolimy się, ponieważ wielu z nas jest mentorami oraz trenerami dla pracowników innych działów.

Technika & IT. Mamy stały kontakt z różnymi technologiami i często jako pierwsi w Polsce testujemy nowości rynkowe. Każdy projekt w którym bierzemy udział jest inny i często opracowujemy coś od początku: od idei, aż do wdrożenia. Najważniejsza jest dla nas świadomość, że nasza praca bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów, którzy korzystają z usług Play. Budujemy dla nich najlepszą sieć i dbamy o to, by mogli z niej stale korzystać.

Pozostałe działy. Firma wspiera otwarte podejście do zadań i często na przykład ludzie z marketingu prowadzą projekty we współpracy z techniką i sprzedażą. Mamy wpływ na zadania, które wykonujemy od samego początku aż do ich wdrożenia i udostępnienia klientom Play. Każdy pomysł ma znaczenie ai każdy pracownik może zainicjować coś naprawdę ważnego. Pracujemy w wyjątkowej firmie, gdzie bardzo często ludzie z różnych działów prowadzą wspólnie projekty i gdzie mamy możliwość sprawdzać się w pracy w nowych obszarach.

Play - rekrutacja do Centrali Play

1
Wybór oferty pracy . Odpowiedz na ogłoszenie – prześlij CV ze swoimi osiągnięciami.
2
Rozmowa telefoniczna . Jeśli CV nas zainteresuje, zadzwonimy do Ciebie.
3
Spotkanie z rekruterem . Zaprosimy Cię na jedno lub dwa spotkania, z rekruterem i przyszłym szefem.
4
Witamy w Play . Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, zostajesz PLAYERSEM! :)

Play - rekrutacja do Salonów Play

1
Wybór oferty pracy . Odpowiedz na ogłoszenie – prześlij CV ze swoimi osiągnięciami.
2
Rozmowa telefoniczna . Jeśli CV nas zainteresuje, zadzwonimy do Ciebie.
3
Spotkanie z rekruterem . Zaprosimy Cię na jedno lub dwa spotkania, z rekruterem i przyszłym szefem.
4
Spotkanie w Salonie . Podczas rozmowy możemy poprosić Cię o wykonanie kilku zadań.
5
Witamy w Play . Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, zostajesz PLAYERSEM! :)

Rozmowa kwalifikacyjna w Play - jak się przygotować?

Proces rekrutacyjny składa się z kilku etapów. Pierwszy kontakt z kandydatem z reguły inicjuje dział HR, do kolejnych spotkań dołączają potencjalni przełożeni lub współpracownicy.
Proces rekrutacyjny dopasowany jest do wymagań konkretnego stanowiska. Na spotkaniu będziemy chcieli poznać Cię bliżej, opowiedzieć trochę o przyszłej pracy i dowiedzieć się o Twoim dotychczasowym doświadczeniu zawodowym.
W zależności od liczby kandydatów i stanowiska, na które aplikujesz, możemy zaprosić Cię też na spotkanie grupowe, w trakcie którego będziesz mieć okazję rozwiązywać zadania wspólnie z innymi uczestnikami.
Od każdego kandydata, niezależnie od doświadczenia, oczekujemy otwartości i chęci do nauki. Środowisko nowych technologii to świat pełen wyzwań i emocji.
Szukamy kandydatów, którzy: cenią jasną komunikację, dzielą się wiedzą i szukają prostych rozwiązań, potrafią i lubią współpracować, chcą przyczyniać się do osiągania wspólnych celów, są otwarci na wyzwania, widzą wokół siebie więcej możliwości niż barier.
W przypadku rekrutacji do sieci sprzedaży, jedno ze spotkań może się odbyć w potencjalnym miejscu pracy, żebyś mógł/mogła upewnić się, czy Twoje wyobrażenia pokrywają się z rzeczywistością.
Jeśli deklarujesz w swoim CV znajomość jakiegoś języka, może się zdarzyć, że osoba prowadząca będzie chciała porozmawiać krótko z Tobą w tym języku.
Może się tak zdarzyć, że inny język jest niezbędny do pracy na danym stanowisku. Wówczas zostaje to precyzyjnie określone w ogłoszeniu rekrutacyjnym.
Jeśli na potrzeby spotkania istnieje konieczność zabrania ze sobą dodatkowych dokumentów, zostaniesz o tym poinformowany przed spotkaniem.

Oferty pracy Play, na które możesz zaaplikować:

Kontakt do firmy

Monika Gawryluk

Specjalista ds. Rekrutacji

Chcesz rozpocząć pracę w Play? Napisz do mnie.

LinkedIn

Podoba ci się ten profil? Oceń go:

Dziękujemy za oddanie głosu!
Średnia: 3.9 129

Pracowałeś w Play?

Dodaj komentarz poniżej