Kontroluj swoje dane

Używamy plików cookie, aby udoskonalić proces tworzenia CV i listów motywacyjnych. Z tego powodu możemy udostępniać Twoje dane dotyczące użytkowania podmiotom trzecim. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookie, znajdziesz w naszej Polityce plików cookie. Jeśli chcesz ustawić preferencje dotyczące plików cookie, kliknij przycisk Ustawienia. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij Akceptuj.

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
Moje konto
CV call center — wzór dla konsultanta telefonicznego

CV call center — wzór dla konsultanta telefonicznego

Tu znajdziesz wzór CV do call center na stanowisko konsultanta telefonicznego. Dzięki temu przykładowemu CV łatwiej będzie Ci stworzyć własny dokument.

Jeśli piszesz CV do call center, najszybciej i najlepiej będzie skorzystać z gotowego wzoru takiego dokumentu. Tutaj znajdziesz przykład CV dla konsultanta telefonicznego lub osoby pracującej w obsłudze klienta. Mam nadzieję, że pomoże Ci on stworzyć własne curriculum vitae do call center.

 

Chcesz szybko napisać CV do call center? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz wskazówki, przykłady i 20+ szablonów CV, które zachwycą rekruterów.

 

Stwórz CV teraz

 

 

Zobacz też wzór CV dla 75+ zawodów i ścieżek kariery.

 

Oto opinia Gosi — jednej z użytkowniczek naszego kreatora:

 

Dzięki takiemu świetnemu CV i listowi dostałam super pracę bardzo szybko!

 

Zobacz też inne wzory CV:

 

 

CV do call center — wzór

 

Jan Tomczyk

Doradca klienta

Tel.: 123 456 789

jantomczyk@gmail.com

 

Podsumowanie zawodowe

 

Jestem studentem dziennikarstwa z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta. Mam dobry kontakt z ludźmi i umiejętność przekonywania. Ze swojej strony mogę zaoferować pełne zaangażowanie w pracę, determinację w osiąganiu celów oraz gotowość do pracy zmianowej.

  

Doświadczenie zawodowe

01.2021–obecnie Bank MONEY

Stanowisko: Telefoniczny doradca klienta

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna obsługa ruchu (inbound i outbound). 
  • Prowadzenie kampanii sprzedażowych.
  • Budowanie relacji z klientami.
  • Dbanie o wizerunek firmy.
  • Kontrola nad realizacją bieżących zadań.
  • Wprowadzanie danych do systemu CRM.
  • Utrzymywanie standardów jakościowych obsługi klienta.

 

Umiejętności

 

  • Dobra organizacja pracy
  • Odpowiedzialność
  • Wysoka kultura osobista
  • Zaangażowania w pracę 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Silna determinacja w dążeniu do realizacji celu 
  • Język angielski — poziom B2

 

Wykształcenie

 

2021–obecnie Uniwersytet Warszawski

Kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

 

Zainteresowania

 

Interesuję się sportem, zwłaszcza koszykówką. Gram jako zawodnik w amatorskiej dzielnicowej lidze koszykówki. W wolnym czasie czytam literaturę historyczną.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

 

Stwórz CV teraz

 

Jak napisać CV do Call center?

 

  1. Zacznij od podsumowania zawodowego. Wystarczą trzy-cztery zdania, w których się przedstawisz i opowiesz o swoich zaletach oraz motywacji.
  2. Postaraj się tak ułożyć listę umiejętności w CV, by zawierała ona kompetencje, których wymaga od Ciebie dana oferta pracy. Dodaj kilka umiejętności, które nie są wymagane, ale przydają się w pracy w call center.
  3. Opisz swoje doświadczenie zawodowe dość konkretnie. Zwłaszcza obowiązki powinny być wymienione szczegółowo. Nie zapominaj o dodaniu nazwy stanowiska oraz dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia pracy.
  4. Wymień tylko ostatnią ukończoną szkołę. Wykształcenie w CV nie musi zawierać takich etapów edukacji jak gimnazjum czy szkoła średnia.
  5. Napisz kilka słów na temat swoich zainteresowań. Hobby w CV nie powinno składać się z paru słów po przecinku (np. kino, sport, podróże, muzyka), ale z dwóch zdań na temat jednej-dwóch pasji kandydata.
  6. Nie zapomnij o dodaniu do CV klauzuli o ochronie danych osobowych

 

Na koniec jeszcze jedna mała rada. Wysyłając CV do call center, prawdopodobnie liczysz na szybką odpowiedź rekrutera i zatrudnienie prawie od ręki. Jeśli naprawdę chcesz, żeby tak się stało, napisz list motywacyjny. Nie musi być długi. Najważniejsze, by zawierał kilka zdań, które udowadniają, że jesteś odpowiednim kandydatem do tej pracy. 

 

Chcesz napisać list motywacyjny? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

 

Stwórz list motywacyjny teraz

 

cv i list motywacyjny

 

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.

 

 

Zobacz też: Call center — praca, zarobki, opinie. Jak wygląda praca na infolinii

 

Jeśli chcesz skomentować artykuł, dodaj swoją wypowiedź na forum poniżej.

Oceń mój artykuł: cv call center
Średnia: 5 (1 oceny)
Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
Marta Rojewska
Ekspertka kariery w InterviewMe. W swoich tekstach staram się poruszyć wszystkie kwestie związane z życiem zawodowym. Moja misja? Pomóc Ci w znalezieniu dobrze dopasowanego miejsca pracy.

Podobne artykuły