CV call center — wzór dla konsultanta telefonicznego
Stwórz CV terazJeśli piszesz CV do call center, najszybciej i najlepiej będzie skorzystać z gotowego wzoru takiego dokumentu. Tutaj znajdziesz przykład CV dla konsultanta telefonicznego lub osoby pracującej w obsłudze klienta. Mam nadzieję, że pomoże Ci on stworzyć własne curriculum vitae do call center.
Chcesz szybko napisać CV do call center? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz wskazówki, przykłady i 20+ szablonów CV, które zachwycą rekruterów.
Zobacz też wzór CV dla 75+ zawodów i ścieżek kariery.
Dlaczego warto nam zaufać i skorzystać z kreatora InterviewMe? Tutaj poznasz opinie użytkowników, którzy już stworzyli w nim swoje CV lub list motywacyjny.
Zobacz też inne wzory CV:
- CV sprzedawca / przedstawiciel handlowy / kasjer — wzór
- CV i list motywacyjny obsługa klienta / doradca klienta — wzór
- CV bez doświadczenia — jak napisać? Wzór i przykłady
CV do call center — wzór
Jan Tomczyk
Doradca klienta
Tel.: 123 456 789
jantomczyk@gmail.com
Podsumowanie zawodowe
Jestem studentem dziennikarstwa z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta. Mam dobry kontakt z ludźmi i umiejętność przekonywania. Ze swojej strony mogę zaoferować pełne zaangażowanie w pracę, determinację w osiąganiu celów oraz gotowość do pracy zmianowej.
Doświadczenie zawodowe
01.2021–obecnie Bank MONEY
Stanowisko: Telefoniczny doradca klienta
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa ruchu (inbound i outbound).
- Prowadzenie kampanii sprzedażowych.
- Budowanie relacji z klientami.
- Dbanie o wizerunek firmy.
- Kontrola nad realizacją bieżących zadań.
- Wprowadzanie danych do systemu CRM.
- Utrzymywanie standardów jakościowych obsługi klienta.
Umiejętności
- Dobra organizacja pracy
- Odpowiedzialność
- Wysoka kultura osobista
- Zaangażowania w pracę
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Silna determinacja w dążeniu do realizacji celu
- Język angielski — poziom B2
Wykształcenie
2021–obecnie Uniwersytet Warszawski
Kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Zainteresowania
Interesuję się sportem, zwłaszcza koszykówką. Gram jako zawodnik w amatorskiej dzielnicowej lidze koszykówki. W wolnym czasie czytam literaturę historyczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Jak napisać CV do Call center?
- Zacznij od podsumowania zawodowego. Wystarczą trzy-cztery zdania, w których się przedstawisz i opowiesz o swoich zaletach oraz motywacji.
- Postaraj się tak ułożyć listę umiejętności w CV, by zawierała ona kompetencje, których wymaga od Ciebie dana oferta pracy. Dodaj kilka umiejętności, które nie są wymagane, ale przydają się w pracy w call center. Jeżeli piszesz CV do pracy z domu, podkreśl w swoim CV dobrą organizację pracy i elastyczność, aby pokazać rekruterom, że możesz swobodnie wykonywać pracę zdalną.
- Opisz swoje doświadczenie zawodowe dość konkretnie. Zwłaszcza obowiązki powinny być wymienione szczegółowo. Nie zapominaj o dodaniu nazwy stanowiska oraz dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia pracy.
- Wymień tylko ostatnią ukończoną szkołę. Wykształcenie w CV nie musi zawierać takich etapów edukacji jak gimnazjum czy szkoła średnia.
- Napisz kilka słów na temat swoich zainteresowań. Hobby w CV nie powinno składać się z paru słów po przecinku (np. kino, sport, podróże, muzyka), ale z dwóch zdań na temat jednej-dwóch pasji kandydata.
- Nie zapomnij o dodaniu do CV klauzuli o ochronie danych osobowych.
Na koniec jeszcze jedna mała rada. Wysyłając CV do call center, prawdopodobnie liczysz na szybką odpowiedź rekrutera i zatrudnienie prawie od ręki. Jeśli naprawdę chcesz, żeby tak się stało, napisz list motywacyjny. Nie musi być długi. Najważniejsze, by zawierał kilka zdań, które udowadniają, że jesteś odpowiednim kandydatem do tej pracy.
Chcesz napisać list motywacyjny? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.
Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.
Zobacz też: Call center — praca, zarobki, opinie. Jak wygląda praca na infolinii
Jeśli chcesz skomentować artykuł, dodaj swoją wypowiedź na forum poniżej.
Proces redakcyjny InterviewMe
Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.