Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
Moje konto

CV call center — wzór dla konsultanta telefonicznego

Stwórz CV teraz

Nasi użytkownicy zostali zatrudnieni przez:*

Jeśli piszesz CV do call center, najszybciej i najlepiej będzie skorzystać z gotowego wzoru takiego dokumentu. Tutaj znajdziesz przykład CV dla konsultanta telefonicznego lub osoby pracującej w obsłudze klienta. Mam nadzieję, że pomoże Ci on stworzyć własne curriculum vitae do call center.

Chcesz szybko napisać CV do call center? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz wskazówki, przykłady i 20+ szablonów CV, które zachwycą rekruterów.

Stwórz CV teraz

Zobacz też wzór CV dla 75+ zawodów i ścieżek kariery.

Dlaczego warto nam zaufać i skorzystać z kreatora InterviewMe? Tutaj poznasz opinie użytkowników, którzy już stworzyli w nim swoje CV lub list motywacyjny.

Zobacz też inne wzory CV:

CV do call center — wzór

Jan Tomczyk

Doradca klienta

Tel.: 123 456 789

jantomczyk@gmail.com

Podsumowanie zawodowe

Jestem studentem dziennikarstwa z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta. Mam dobry kontakt z ludźmi i umiejętność przekonywania. Ze swojej strony mogę zaoferować pełne zaangażowanie w pracę, determinację w osiąganiu celów oraz gotowość do pracy zmianowej.

Doświadczenie zawodowe

01.2021–obecnie Bank MONEY

Stanowisko: Telefoniczny doradca klienta

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna obsługa ruchu (inbound i outbound). 
  • Prowadzenie kampanii sprzedażowych.
  • Budowanie relacji z klientami.
  • Dbanie o wizerunek firmy.
  • Kontrola nad realizacją bieżących zadań.
  • Wprowadzanie danych do systemu CRM.
  • Utrzymywanie standardów jakościowych obsługi klienta.

Umiejętności

  • Dobra organizacja pracy
  • Odpowiedzialność
  • Wysoka kultura osobista
  • Zaangażowania w pracę 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Silna determinacja w dążeniu do realizacji celu 
  • Język angielski — poziom B2

Wykształcenie

2021–obecnie Uniwersytet Warszawski

Kierunek: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Zainteresowania

Interesuję się sportem, zwłaszcza koszykówką. Gram jako zawodnik w amatorskiej dzielnicowej lidze koszykówki. W wolnym czasie czytam literaturę historyczną.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Stwórz CV teraz

A jak wyglądają prawdziwe życiorysy konsultantów call center? Sprawdziliśmy to dla Ciebie, analizując ponad milion CV naszych użytkowników. Oto wnioski.

Statystyki o CV do pracy w call center

  • Przeciętne CV pracowników call center ma od 101 do 300 słów.
  • Pracownicy call center mają średnio 3 stanowiska w życiorysie zawodowym.
  • Konsultanci call center, którzy korzystają z InterviewMe, najczęściej sięgają po szablon Cascade.

Jak napisać CV do Call center?

  1. Zacznij od podsumowania zawodowego. Wystarczą trzy-cztery zdania, w których się przedstawisz i opowiesz o swoich zaletach oraz motywacji.
  2. Postaraj się tak ułożyć listę umiejętności w CV, by zawierała ona kompetencje, których wymaga od Ciebie dana oferta pracy. Dodaj kilka umiejętności, które nie są wymagane, ale przydają się w pracy w call center. Jeżeli piszesz CV do pracy z domu, podkreśl w swoim CV dobrą organizację pracy i elastyczność, aby pokazać rekruterom, że możesz swobodnie wykonywać pracę zdalną.
  3. Opisz swoje doświadczenie zawodowe dość konkretnie. Zwłaszcza obowiązki powinny być wymienione szczegółowo. Nie zapominaj o dodaniu nazwy stanowiska oraz dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia pracy.
  4. Wymień tylko ostatnią ukończoną szkołę. Wykształcenie w CV nie musi zawierać takich etapów edukacji jak gimnazjum czy szkoła średnia.
  5. Napisz kilka słów na temat swoich zainteresowań. Hobby w CV nie powinno składać się z paru słów po przecinku (np. kino, sport, podróże, muzyka), ale z dwóch zdań na temat jednej-dwóch pasji kandydata.
  6. Nie zapomnij o dodaniu do CV klauzuli o ochronie danych osobowych

Na koniec jeszcze jedna mała rada. Wysyłając CV do call center, prawdopodobnie liczysz na szybką odpowiedź rekrutera i zatrudnienie prawie od ręki. Jeśli naprawdę chcesz, żeby tak się stało, napisz list motywacyjny. Nie musi być długi. Najważniejsze, by zawierał kilka zdań, które udowadniają, że jesteś odpowiednim kandydatem do tej pracy. 

Chcesz napisać list motywacyjny? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

Stwórz list motywacyjny teraz

cv i list motywacyjny

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj.

Jeśli chcesz skomentować artykuł, dodaj swoją wypowiedź na forum poniżej.

Proces redakcyjny InterviewMe

Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.

Oceń mój artykuł: cv call center
Średnia: 4.33 (3 oceny)
Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
Marta Rojewska
Marta jest ekspertką kariery i autorką artykułów, w których odkrywa tajniki pisania CV, przechodzenia rozmów kwalifikacyjnych, zdobywania cennych kwalifikacji oraz rozwijania kariery zawodowej. Jej porady były cytowane m.in. w dzienniku Rzeczpospolita, a także serwisach Money.pl, Interia i Wirtualna Polska. Od 2018 roku Marta bada i opisuje strategie pisania CV, zapewniając czytelnikom łatwy dostęp do wiedzy na temat tworzenia dokumentów aplikacyjnych. Artykuły jej autorstwa poparte są badaniami i ankietami, a także zgodne z procesem redakcyjnym InterviewMe.
Linkedin

Podobne artykuły