Tesco
Praca w Tesco - co musisz wiedzieć?
Profil firmy
Co nas wyróżnia?
Czym się kierujemy?
- Dla klientów staramy się bardziej niż ktokolwiek inny.
- Traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani.
- Wierzymy, że każdy nawet najdrobniejszy gest ma wielkie znaczenie
Najważniejsze nagrody
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Ciekawostki o pracy w Tesco
Działamy na rzecz lokalnych społeczności.
Chcemy być sąsiadem, u którego nie tylko można zrobić zakupy, ale i wspólnie zadbać o środowisko oraz pomagać tym, którzy tego potrzebują.
Stawiamy na Twój rozwój.
80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych. Zawsze promujemy naszych pracowników!
Wasz punkt widzenia.
Pracownicy są dla nas najważniejsi. Już od ponad 12 lat pytamy pracowników o ich Punkt Widzenia w corocznym badaniu opinii – Viewpoint.
Struktura zatrudnienia w Tesco.
90% pracowników Tesco pracuje w sklepach, 5% w biurach i strukturach regionalnych, 5% zajmuje się dystrybucją towarów do sklepów.
Stanowisko idealne dla Ciebie.
W sumie w strukturach Tesco jest prawie różnych 700 stanowisk.
Kobiety górą!
Zatrudniamy około 30 000 osób w naszych wszystkich placówkach, a 70% pracowników Tesco to kobiety.
Jak wygląda praca w Tesco?
Praca w biurze głównym polega na usprawnianiu działań oraz procesów i podnoszeniu jakości pracy w Tesco w całej Polsce. Z myślą o klientach projektujemy, negocjujemy, wdrażamy setki nowych projektów rocznie. W zależności od umiejętności i doświadczenia, możesz znaleźć dla siebie miejsce w różnych działach naszej firmy w biurze głównym w Krakowie lub Biurze Inwestycji w Warszawie.
Sieć naszych sklepów w Polsce to zarówno całodobowe hipermarkety, stacje benzynowe jak i niewielkie osiedlowe supermarketu. Co tydzień odwiedza nas ponad 5 000 000 klientów. W całej Polsce posiadamy ponad 400 placówek.
Tesco zarobki, benefity, rozwój pracowników
- Korzystamy z rozwiązań wypracowanych w różnych częściach globu.
- Realizujemy wspólne, międzynarodowe projekty.
- Tworzymy organizację, w której, każdy czuje, że jego wyjątkowość jest szanowana i doceniana, a potencjał w pełni wykorzystany.
- Budujemy środowisko pracy zorientowane na zróżnicowanie zespołu ze względu na płeć, wiek, sprawność, rasę, orientację seksualną czy religię.
- Pokazujemy, że tolerancja i walka z uprzedzeniami może przełożyć się na świetną współpracę, w której każdy może w pełni rozwinąć swój potencjał, uczyć się i uczyć innych.
- Co roku w ofercie szkoleń proponujemy ponad 100 różnych tematów.
- Weryfikujemy osiągnięcia i oceniamy postępy pracy podczas rozmów oceniających.
- Udzielamy informacji zwrotnej, aby na bieżąco się doskonalić.
- Nasze aspiracje prezentujemy podczas rozmów o karierze ustalając z przełożonym dalszą ścieżkę rozwoju.
- Uczestniczymy w programach rozwojowych przygotowując się do objęcia nowych ról.
- Najlepsi z nas rozwijają się pod opieką wyznaczonych Mentorów.
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (bony, paczki świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku),
- zniżkę 10% dla pracowników na zakupy w Tesco,
- karty sportowe na preferencyjnych warunkach lub bilety do kina,
- kupony na wyprawkę szkolną,
- ofertę prywatnej opieki medycznej,
- bezpłatne badania profilaktyczne i szczepienia,
- dodatkowe dni wolne od pracy z okazji jubileuszy.
- umowy o pracę (druga jest zawierana na czas nieokreślony) i terminowo wypłacane wynagrodzenia,
- elastyczne godziny pracy,
- programy rozwojowe, szkolenia klasyczne i e-learningowe,
- programy promocji zdrowia i zdrowego trybu życia,
- program identyfikacji i promocji Talentów,
- inicjatywy na rzecz lokalnej społeczności dzięki którym działamy wspólnie i dajemy z siebie innym to co w nas najlepsze.
Podstawowe wynagrodzenie na start w sklepach Tesco to 1952 zł brutto.
Kariera w Tesco
Zatrudniamy ponad 28 tysięcy osób, tworząc możliwości rozwoju, nauki nowych umiejętności i budowania kariery wszystkim tym, którzy chcą związać swoją zawodową przyszłość z branżą handlową. Wielu z naszych pracowników, rozpoczynało swoją karierę na stanowiskach związanych z obsługą klienta. Dziś zarządzają większymi zespołami i odpowiadają za ważne obszary w firmie jako całości.