Wittchen

Wittchen

Handel
Duża
  1. Wittchen

Praca w WITTCHEN - co musisz wiedzieć?

Profil firmy

Firma WITTCHEN to polska spółka z blisko trzydziestoletnią tradycją, będąca liderem na rynku w produkcji ekskluzywnych produktów skórzanych. Została założona przez Jędrzeja Wittchena w 1990 roku, którą zarządza wraz z żoną Moniką Wittchen. WITTCHEN jest rodzinną firmą, która cały czas się rozwija, jednak misja firmy od lat pozostaje niezmienna. Jest to „twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi i dla ludzi”.

Wysoka jakość jest dla nas najważniejsza

Przykładamy dużą uwagę do materiałów z jakich są tworzone nasze produkty, starannie wybieramy dostawców skór i metody szycia. Każdego dnia nasi pracownicy dbają o najwyższą jakość produktów jak i o obsługę klientów.
Idealne CV do pracy w Wittchen przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony 
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz swoje CV teraz.

Poznaj bliżej WITTCHEN

Jesteśmy spółką giełdową.

Posiadamy 100 salonów sprzedaży.

Intensywnie rozwijamy się na rynku europejskim i rynkach wschodnich.

Pracujemy w modelu omnichannel.

Kariera w WITTCHEN — atmosfera, benefity, kariera w sprzedaży, centrali i logistyce

Zatrudniamy ponad 600 pracowników, którzy są dla nas największą wartością. Stanowimy zespół wszechstronnych specjalistów w takich dziedzinach jak: Sprzedaż, E-commerce, Finanse, Zakupy, HR, Marketing, Logistyka, IT oraz Grafika. Wielu pracowników rozwinęło swoją karierę zaczynając pracę jako sprzedawcy, a dziś zajmują stanowiska managerskie i dyrektorskie.

Dlaczego warto u nas pracować?

  • Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Gwarantujemy stabilną pracę.
  • Stawiamy na rozwój organizując szkolenia podnoszące kwalifikacje naszych pracowników.
  • Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Proponujemy staże dla studentów, dla najlepszych stałe zatrudnienie.
  • Pracujemy zgodnie z ideą work-life-balance.
  • Zapewniamy przyjazną atmosferę pracy.


Jesteśmy otwarci na młode osoby, które dopiero wchodzą na rynek pracy i chcą zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe. Rekrutując takie osoby, zwracamy uwagę na umiejętności miękkie np. komunikatywność, motywację, oraz to, czego chcą się nauczyć i jakie zdobyć kompetencje pracując w WITTCHEN.
Orientacja na Klienta - celem naszej pracy jest zadowolenie klientów.

Współpraca - wiemy, że tylko wspólnie możemy osiągnąć założone cele. Jesteśmy zespołem kompetentnych profesjonalistów służących sobie wzajemną pomocą.

Jakość - wysoka jakość naszych produktów wyznacza naszą pozycję rynkową.

Wiedza - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, abyśmy mogli czerpać z pracy satysfakcję i zadowolenie.

Szacunek - jesteśmy pełni zrozumienia dla zróżnicowanych potrzeb i poglądów wszystkich klientów i pracowników.
  • Dofinansowanie karty sportowej
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego
  • Szkolenia
  • Zniżki na produkty firmowe
  • Świeże owoce w biurze
  • Świąteczne paczki
  • Bezpłatny parking lub dojazd firmowym busem do centrali
Nasi sprzedawcy to nie tylko pracownicy obsługujący klientów. Dla nas obsługa klienta to coś więcej niż zaoferowanie produktu i sprzedaż. Każdy sprzedawca to ambasador marki WITTCHEN. To właśnie z nimi klienci mają pierwszy kontakt z naszą marką. Dlatego zależy nam, aby każdy był ekspertem w tym, co robi. Uśmiech i bycie pomocnym oraz posiadanie eksperckiej wiedzy – to wyróżnia naszych sprzedawców.

Stanowiska i zadania w dziale Sprzedaży Detalicznej:

Sprzedawca / Specjalista ds. obsługi Klienta:

  • Obsługa klienta
  • Praca nad wyglądem salonu
  • Przyjmowanie dostaw
  • Obsługa systemów komputerowych
  • Przyjmowanie zwrotów i reklamacji
  • Wydawanie zamówień internetowych


Zastępca Kierownika Salonu:

  • Wsparcie zespołu w realizacji zadań
  • Opieka nad wyglądem salonu
  • Planowanie pracy i przydziałem zadań sprzedawcom
  • Wsparcie kierownika w szkoleniu nowych pracowników
  • Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego


Kierownik Salonu:

  • Odpowiedzialność za całokształt funkcjonowania salonu
  • Dbanie o wyniki sprzedażowe
  • Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich
  • Motywowanie pracowników
  • Układanie grafików
  • Współpraca z centrum handlowym


Specjalista ds. Visual Merchandisingu:

  • Tworzenie ekspozycji na półkach oraz witrynach
  • Koordynacja działań VM zgodnie z harmonogramem marketingowo-sprzedażowym


Tego szukamy u kandydatów na Sprzedawców:

  • Umiejętności budowania relacji, ponieważ większość naszych klientów to stali klienci.
  • Chęci bycia ekspertem – oferujemy produkty Premium, których sprzedaż wymaga posiadania dużej wiedzy.
  • Umiejętności szybkiego uczenia się – jako firma rozwijamy się, co przekłada się na wdrażanie nowych systemów informatycznych, które pracownicy muszą opanować, aby ułatwiały im pracę.
  • Ducha zespołowej współpracy – pracownicy salonu są często jak druga rodzina, wspierają się, motywują i pomagają sobie nawzajem, stąd zależy nam aby kandydaci byli dopasowani do zespołu.
Główne biuro znajduje się w Palmirach pod Warszawą. Tutaj znajdują się działy:

E-commerce – odpowiedzialny za sprzedaż internetową na rynku polskim i rynkach europejskich. Koordynuje sprzedaż i obsługę klienta oraz rozwija technologicznie sklepy internetowe. Dodatkowo prowadzi sprzedaż za pomocą znanych portali sprzedażowych takich jak Amazon, eBay, Allegro i inne platformy sprzedażowe.

Zakupów i Produktu – zajmuje się tworzeniem kolekcji produktów, analizuje sprzedaż asortymentu, prognozuje wielkość produkcji.

Marketingu – odpowiada za strategię marketingową i promocyjną marki, ustala ogólne założenia kampanii i ich realizację. Dodatkowo ustala wytyczne VM i ściśle współpracuje w tym zakresie z salonami sprzedażowymi.

Prawny – czuwa nad funkcjonowaniem organizacji w zgodzie z przepisami prawa, doradza innym działom. W szczególności przygotowuje opinie prawne oraz umowy, a także zajmuje się prowadzeniem formalnej korespondencji z instytucjami zewnętrznymi oraz reprezentuje firmę przed nimi.

Finansowo-Księgowy – odpowiedzialny za realizację przepływów finansowych wewnątrz firmy oraz prowadzenie rozliczeń finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Administracji i Projektów – odpowiada za zaopatrzenie pracowników w narzędzia pracy, zarządzanie flotą samochodów służbowych, zarządzanie budynkami firmy oraz współpracę z centrami handlowymi.

IT – zajmuje się wyposażeniem pracowników w niezbędne narzędzia informatyczne, systemy operacyjne, jak i wsparciem użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem.

Personalny - prowadzi procesy rekrutacyjne, buduje wizerunek firmy jako pracodawcy, tworzy programy szkoleniowe, koordynuje korzystanie z benefitów pozapłacowych, prowadzi sprawy kadrowe i rozliczania wynagrodzeń.

Exportu – zajmuje się współpracą handlową z naszymi partnerami na rynkach wschodnich

Dział Produktów Reklamowych – zajmuje się sprzedażą produktów do klientów korporacyjnych, dodatkowo współpracuje z agencjami reklamowymi.

Ścieżka kariery w centrali:
Ścieżka „Ekspert”: Stażysta > Asystent > Młodszy Specjalista > Specjalista > Starszy Specjalista > Ekspert
Ścieżka „Menedżer”: Koordynator > Menedżer > Dyrektor
Firma WITTCHEN posiada własne centrum logistyczne, które jest wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne stosowane w nowoczesnych centrach dystrybucji. Swoją siedzibę ma w Palmirach pod Warszawą, przy trasie numer 7.

Stanowiska i zadania pracowników centrum logistycznego:

Magazynier:

  • Przyjmowanie i wydawanie dostaw
  • Kompletowanie zamówień
  • Praca za pomocą scanera
  • Obsługa wózka widłowego (osoby posiadające uprawnienia)


Operator wózka wysokiego składu:

  • Obsługa wózka wysokiego składu
  • Pomoc przy kompletowaniu zamówień
  • Przyjmowanie dostaw


Brygadzista:

  • Organizacja i koordynacja pracy pracowników
  • Rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin i zleconych zadań
  • Kontrola przestrzegania przepisów BHP


Pracownicy Serwisu i Kontroli Jakości:

  • Kontrola jakości produktów
  • Rozpatrywanie reklamacji i naprawianie produktów
  • Serwis pogwarancyjny


Administracja w centrum logistycznym:

  • Przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją zadań przez pracowników magazynu
  • Nadzór nad terminowością wysyłek towarów
  • Spedycja i transport

Rekrutacja krok po kroku w WITTCHEN

1
Formularz rekrutacyjny i CV – kandydaci mogą aplikować na aktualne oferty pracy, udzielając odpowiedzi w formularzu i załączając CV. Pytania w formularzu są dobierane pod stanowisko i mają nam pomóc sprawdzić czy kandydaci posiadają kluczowe kompetencje, wymagane na tym stanowisku.
2
Selekcja CV – podczas tego etapu weryfikujemy doświadczenie i kwalifikacje jakie posiadają kandydaci. Następnie wybrane przez dział HR aplikacje są omawiane z bezpośrednim przełożonym.
3
Spotkanie z przedstawicielem działu HR – rozmowa rekrutacyjna jest prowadzona przez przedstawiciela z działu HR. Podczas spotkania weryfikowane są informacje o doświadczeniu, które nie były zawarte w CV. Czas trwania to ok. 30-45 min. W przypadku rekrutacji do salonu sprzedaży i centrum logistycznego, kandydaci spotykają się bezpośrednio z przełożonymi. Rekrutacja na te stanowiska kończy się na 1 etapie.
4
Spotkanie z bezpośrednim przełożonym – na tym etapie kandydaci mogą dowiedzieć się o tym jakie są oczekiwania stawiane na danym stanowisku, jakie zadania będą do wykonania oraz poznać swojego bezpośredniego przełożonego.
5
Zatrudnienie – wybranym kandydatom są przedstawiane warunki zatrudnienia, po przyjęciu ich otrzymują dokumenty do wypełnienia oraz przewodnik firmowy, w którym znajdują niezbędne informacje o firmie.
6
Onboarding - w pierwszych dniach pracy nowi pracownicy biorą udział w spotkaniu onboardingowym. Podczas, którego dowiadują się o wartościach firmy, misji, strukturze, poznają poszczególne działy oraz otrzymują informacje jak mogą uzyskać dostęp do benefitów.

Jak się przygotować do rozmowy rekrutacyjnej w WITTCHEN?

Produkty i informacje o firmie - zapoznaj się z naszą marką, produktami jakie oferujemy, naszą historią oraz tym jak działamy na rynku.
Motywacja – zastanów się dlaczego przesłałeś aplikację na dane stanowisko oraz przygotuj argumenty, którymi możesz poprzeć tezę, że Twoja kandydatura jest na dane stanowisko najlepsza. Pomocne może być przypomnienie sobie konkretnych sytuacji zawodowych, które mogą świadczyć o posiadaniu umiejętności wymaganych do objęcia tego stanowiska.
Doświadczenie i umiejętności – pomyśl nad tym, co chcesz osiągnąć, czego chcesz się nauczyć na danym stanowisku. Przed rozmową najlepiej przypomnieć sobie dotychczasowe doświadczenia zawodowe, zrealizowane projekty, najciekawsze i najbardziej ambitne zadania, sukcesy, ale także niepowodzenia, z których wyciągnęło się wnioski.
Dojazd na spotkanie – zaplanuj dojazd na spotkanie, zapisz kontakt do rekrutera, aby w sytuacji spóźnienia uprzedzić go o tym.

Oferty pracy w WITTCHEN, na które możesz zaaplikować:

Kontakt do firmy

Katarzyna Korda

HR Manager

Napisz do mnie! Z chęcią porozmawiam z Tobą o pracy w WITTCHEN.

LinkedIn

Podoba ci się ten profil? Oceń go:

Dziękujemy za oddanie głosu!
Średnia: 2.4 68

Chcesz zapytać WITTCHEN o szczegóły ofert pracy?

Dodaj komentarz poniżej