Wittchen
Praca w WITTCHEN - co musisz wiedzieć?
Profil firmy
Wysoka jakość jest dla nas najważniejsza
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Poznaj bliżej WITTCHEN
Jesteśmy spółką giełdową.
Posiadamy 100 salonów sprzedaży.
Intensywnie rozwijamy się na rynku europejskim i rynkach wschodnich.
Pracujemy w modelu omnichannel.
Kariera w WITTCHEN — atmosfera, benefity, kariera w sprzedaży, centrali i logistyce
Dlaczego warto u nas pracować?
- Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Gwarantujemy stabilną pracę.
- Stawiamy na rozwój organizując szkolenia podnoszące kwalifikacje naszych pracowników.
- Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie.
- Proponujemy staże dla studentów, dla najlepszych stałe zatrudnienie.
- Pracujemy zgodnie z ideą work-life-balance.
- Zapewniamy przyjazną atmosferę pracy.
Jesteśmy otwarci na młode osoby, które dopiero wchodzą na rynek pracy i chcą zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe. Rekrutując takie osoby, zwracamy uwagę na umiejętności miękkie np. komunikatywność, motywację, oraz to, czego chcą się nauczyć i jakie zdobyć kompetencje pracując w WITTCHEN.
Współpraca - wiemy, że tylko wspólnie możemy osiągnąć założone cele. Jesteśmy zespołem kompetentnych profesjonalistów służących sobie wzajemną pomocą.
Jakość - wysoka jakość naszych produktów wyznacza naszą pozycję rynkową.
Wiedza - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, abyśmy mogli czerpać z pracy satysfakcję i zadowolenie.
Szacunek - jesteśmy pełni zrozumienia dla zróżnicowanych potrzeb i poglądów wszystkich klientów i pracowników.
- Dofinansowanie karty sportowej
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego
- Szkolenia
- Zniżki na produkty firmowe
- Świeże owoce w biurze
- Świąteczne paczki
- Bezpłatny parking lub dojazd firmowym busem do centrali
Stanowiska i zadania w dziale Sprzedaży Detalicznej:
Sprzedawca / Specjalista ds. obsługi Klienta:
- Obsługa klienta
- Praca nad wyglądem salonu
- Przyjmowanie dostaw
- Obsługa systemów komputerowych
- Przyjmowanie zwrotów i reklamacji
- Wydawanie zamówień internetowych
Zastępca Kierownika Salonu:
- Wsparcie zespołu w realizacji zadań
- Opieka nad wyglądem salonu
- Planowanie pracy i przydziałem zadań sprzedawcom
- Wsparcie kierownika w szkoleniu nowych pracowników
- Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego
Kierownik Salonu:
- Odpowiedzialność za całokształt funkcjonowania salonu
- Dbanie o wyniki sprzedażowe
- Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich
- Motywowanie pracowników
- Układanie grafików
- Współpraca z centrum handlowym
Specjalista ds. Visual Merchandisingu:
- Tworzenie ekspozycji na półkach oraz witrynach
- Koordynacja działań VM zgodnie z harmonogramem marketingowo-sprzedażowym
Tego szukamy u kandydatów na Sprzedawców:
- Umiejętności budowania relacji, ponieważ większość naszych klientów to stali klienci.
- Chęci bycia ekspertem – oferujemy produkty Premium, których sprzedaż wymaga posiadania dużej wiedzy.
- Umiejętności szybkiego uczenia się – jako firma rozwijamy się, co przekłada się na wdrażanie nowych systemów informatycznych, które pracownicy muszą opanować, aby ułatwiały im pracę.
- Ducha zespołowej współpracy – pracownicy salonu są często jak druga rodzina, wspierają się, motywują i pomagają sobie nawzajem, stąd zależy nam aby kandydaci byli dopasowani do zespołu.
E-commerce – odpowiedzialny za sprzedaż internetową na rynku polskim i rynkach europejskich. Koordynuje sprzedaż i obsługę klienta oraz rozwija technologicznie sklepy internetowe. Dodatkowo prowadzi sprzedaż za pomocą znanych portali sprzedażowych takich jak Amazon, eBay, Allegro i inne platformy sprzedażowe.
Zakupów i Produktu – zajmuje się tworzeniem kolekcji produktów, analizuje sprzedaż asortymentu, prognozuje wielkość produkcji.
Marketingu – odpowiada za strategię marketingową i promocyjną marki, ustala ogólne założenia kampanii i ich realizację. Dodatkowo ustala wytyczne VM i ściśle współpracuje w tym zakresie z salonami sprzedażowymi.
Prawny – czuwa nad funkcjonowaniem organizacji w zgodzie z przepisami prawa, doradza innym działom. W szczególności przygotowuje opinie prawne oraz umowy, a także zajmuje się prowadzeniem formalnej korespondencji z instytucjami zewnętrznymi oraz reprezentuje firmę przed nimi.
Finansowo-Księgowy – odpowiedzialny za realizację przepływów finansowych wewnątrz firmy oraz prowadzenie rozliczeń finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Administracji i Projektów – odpowiada za zaopatrzenie pracowników w narzędzia pracy, zarządzanie flotą samochodów służbowych, zarządzanie budynkami firmy oraz współpracę z centrami handlowymi.
IT – zajmuje się wyposażeniem pracowników w niezbędne narzędzia informatyczne, systemy operacyjne, jak i wsparciem użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem.
Personalny - prowadzi procesy rekrutacyjne, buduje wizerunek firmy jako pracodawcy, tworzy programy szkoleniowe, koordynuje korzystanie z benefitów pozapłacowych, prowadzi sprawy kadrowe i rozliczania wynagrodzeń.
Exportu – zajmuje się współpracą handlową z naszymi partnerami na rynkach wschodnich
Dział Produktów Reklamowych – zajmuje się sprzedażą produktów do klientów korporacyjnych, dodatkowo współpracuje z agencjami reklamowymi.
Ścieżka kariery w centrali:
Ścieżka „Ekspert”: Stażysta > Asystent > Młodszy Specjalista > Specjalista > Starszy Specjalista > Ekspert
Ścieżka „Menedżer”: Koordynator > Menedżer > Dyrektor
Stanowiska i zadania pracowników centrum logistycznego:
Magazynier:
- Przyjmowanie i wydawanie dostaw
- Kompletowanie zamówień
- Praca za pomocą scanera
- Obsługa wózka widłowego (osoby posiadające uprawnienia)
Operator wózka wysokiego składu:
- Obsługa wózka wysokiego składu
- Pomoc przy kompletowaniu zamówień
- Przyjmowanie dostaw
Brygadzista:
- Organizacja i koordynacja pracy pracowników
- Rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin i zleconych zadań
- Kontrola przestrzegania przepisów BHP
Pracownicy Serwisu i Kontroli Jakości:
- Kontrola jakości produktów
- Rozpatrywanie reklamacji i naprawianie produktów
- Serwis pogwarancyjny
Administracja w centrum logistycznym:
- Przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją zadań przez pracowników magazynu
- Nadzór nad terminowością wysyłek towarów
- Spedycja i transport