Bank Gospodarstwa Krajowego
Praca w BGK - co musisz wiedzieć?
Profil firmy
Bank Gospodarstwa Krajowego posiada unikalną formą prawną - działa jako bank państwowy. Powstał z fuzji trzech banków publicznych i jest bankiem działającym od 1924 roku.
Nasze wartości
Naszą misją jest wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego Polski. Dzięki unikalnej roli, jaką odgrywamy, dajemy możliwości uczestniczenia w projektach o niespotykanej na rynku specyfice i skali.
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
BGK w liczbach
Bank Gospodarstwa Krajowego powstał 1924 r.
1 lipca 1965 r. gmach BGK wpisany został do rejestru zabytków.
Obecnie pracuje dla nas ponad 1500 osób.
Kariera w BGK - benefity, atmosfera, dla studentów
BGK oferuje swoim pracownikom szereg benefitów, wśród których znajdują się:
- pakiety rozwojowe: dofinansowanie do nauki języka angielskiego czy studiów podyplomowych,
- system premiowy,
- bony świąteczne,
- prywatne ubezpieczenie medyczne
- ubezpieczenie na życie,
- kartę Multisport,
- bardzo atrakcyjny Pracowniczy Program Emerytalny,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- możliwość dołączenia do bractw sportowych, w których można realizować swoje pasje.
Co więcej, jeśli lubisz i chcesz pomagać, możesz zaangażować się w program bankowego wolontariatu.
Bank Gospodarstwa Krajowego to świetne miejsce do rozpoczęcia swojej kariery zawodowej.
Co roku zapraszamy studentów do udziału w programie płatnych praktyk. Poza możliwością zaangażowania się w ciekawe i innowacyjne projekty bankowe, praktykanci mogą wziąć udział w trzech szkoleniach merytorycznych z wybranego zakresu oraz dwóch szkoleniach rozwojowych z umiejętności miękkich.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Po zebraniu wszystkich nadesłanych aplikacji kontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zapraszamy ich do udziału w pierwszym spotkaniu rekrutacyjnym. Jeśli pójdzie Ci dobrze, kilka dni po tym etapie zadzwonimy, by zaprosić Cię na spotkanie finałowe. W międzyczasie możemy poprosić Cię o wypełnienie krótkiego formularza, z którego dowiesz się, jaki jest Twój styl pracy i jakie role w zespole najchętniej przyjmujesz. Po każdym etapie rozmów możesz spodziewać się kontaktu z naszej strony.
Jeśli chcesz wziąć udział w naszym programie praktyk, wejdź tutaj.
Rekrutacja w BGK krok po kroku
Wyślij do nas swoje CV. Możesz aplikować bezpośrednio przez stronę BGK.
Rozmowa telefoniczna. Jeśli Twoja kandydatura wyda się nam intetesująca, zadzwonimy do Ciebie, żeby porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach względem pracy w BGK.
Rozmowa rekrutacyjna. Podczas spotkania opowiemy Ci o naszym banku i zadamy pytania związane z Twoją dotychczasową karierą. Bądź przygotowany również na ewentualny test.
Rozmowa finałowa. Podczas spotkania poznasz dyrektora swojego departamentu lub dyrektora zarządzającego oraz menedżera ds. HR dla Twojego obszaru.
Witamy na pokładzie BGK!
Oferty pracy w BGK, na które możesz aplikować:
Kontakt do firmy
Magdalena Kruk - Pielesiak
HR Expert, Recruitment, Employer Branding, Career Development
Chcesz zapytać o pracę w BGK? Napisz do mnie.
LinkedIn