Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
Telbridge

Telbridge

Usługi
Duża
  1. Telbridge

Praca w Telbridge - co musisz wiedzieć?

Profil firmy

Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 2005 roku pracujemy dla partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1500 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.

 

Czym się zajmuje Telbridge?

Obsługujemy Klientów największych firm telekomunikacyjnych i finansowych w Polsce. W imieniu naszych Partnerów pomagamy ich Klientom w korzystaniu z zakupionych produktów i usług, rozwiązujemy problemy techniczne, doradzamy, obsługujemy zapytania i reklamacje, a także proponujemy im nowe produkty.

Idealne CV do pracy w Telbridge przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony 
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz swoje CV teraz.

Poznaj bliżej Telbridge!

Nasze lokalizacje: Warszawa, Toruń, Kielce, Radom, Częstochowa i Bukareszt

We wszystkich oddziałach zatrudniamy ponad 1500 pracowników na różnych stanowiskach, od konsultantów i doradców Klienta po wysokiej klasy managerów zarządzających zespołami w contact center

Od 2005 roku pracujemy dla największych partnerów z branży telekomunikacyjnej, finansowej, technologicznej, energetycznej, medialnej i medycznej

Kariera w Telbridge — z życia firmy, benefity, ścieżki kariery, lokalizacje

  • Stawiamy na przyjazną atmosferę we wspierającym i szanującym się zespole. Na każdym etapie współpracy z Telbridge możesz liczyć na wsparcie opiekunów i kolegów z zespołu. Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i sugestie, a nasze grono to uśmiechnięci i kontaktowi ludzie z pasjami.

 

Profesjonalni, otwarci, uśmiechnięci – tacy jesteśmy!

 

 

 

  • W naszych oddziałach dbamy byś miał przestrzeń do odpoczynku i zabawy w trakcie przerw. Możesz korzystać z pokojów relaksu, pograć w piłkarzyki lub play station, poczytać gazetę lub chwilę poleżeć na wygodnej pufie delektując się świeżymi owocami, które codziennie czekają na Ciebie w recepcji firmy.

 

  • Organizujemy wyjścia integracyjne i wyjazdy firmowe. Dzięki temu możemy lepiej poznać się również prywatnie :) Zabawa i luźna atmosfera sprzyjają dobrym relacjom także na gruncie zawodowym.

 

  • W oddziałach Telbridge bardzo często organizujemy dni tematyczne związane z aktualnie obchodzonym świętem lub zwyczajem. To momenty sprzyjające integracji zespołów i zabawie, budują dobrą atmosferę i więź między nami, np. Pierwszy Dzień Wiosny, Walentynki, Pożegnanie lata, Halloween, Mikołajki, Dzień pizzy, Wigilie firmowe.

 

 

 

  • Dla osób lubiących sport i aktywny tryb życia oferujemy możliwość korzystania z karty Multisport w największych obiektach sportowych. Dzięki karnetowi możesz mieć dostęp m. in. do siłowni, basenu i parku linowego.

 

  • Ty, ale również Twoi najbliżsi, możecie korzystać z grupowego ubezpieczenia na życie i prywatnej opieki zdrowotnej.

 

  • Organizujemy cykliczne konkursy wewnętrzne z cennymi nagrodami takimi jak: rowery, laptopy, aparaty fotograficzne, weekendy w spa itp. – wygrana czeka na osoby z najlepszymi wynikami w pracy.

 

  • Poleć nas! – to system prowizyjny polegający na poleceniu do pracy w Telbridge np. swojego znajomego. Jeśli polecona osobą zgłosi się do nas i rozpocznie pracę, wówczas dostaniesz bonus pieniężny.

 

  • Oferujemy stabilne zatrudnienie. Korzystne warunki finansowe to przede wszystkim wysokie premie uzależnione od Twojego zaangażowania, dyspozycyjności i osiąganych wyników pracy. Masz wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia. Nasi najlepsi Doradcy Klienta zarabiają ok. 4000zł netto miesięcznie.  Proponujemy różne formy zatrudnienia by wyjść naprzeciw Twoim oczekiwaniom, możesz pracować w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy. 

 

  • Doceniamy Twoją odpowiedzialność i zaangażowanie, motywujemy nie tylko finansowo, ale również proponując szkolenia rozwojowe na każdym etapie Twojej pracy w Telbridge.

 

  • Nauka + praca + czas wolny? Z nami możesz to pogodzić! Dajemy Ci możliwość łączenia pracy z innymi zajęciami dzięki elastycznemu grafikowi. Możesz układać swój plan pracy dostosowując go do innych obowiązków i zajęć. Jest to bardzo dobre rozwiązanie m. in. dla studentów i matek wychowujących dzieci.

Struktura organizacyjna naszej firmy przygotowana jest tak, aby umożliwiać awanse wewnętrzne. 

 

Szkolenia, które oferujemy, pozwalają zdobywać wiedzę i osiągać wysokie wyniki pracy. Zaangażowanie w obowiązki jest przez nas zauważane, doceniane, motywowane finansowo 

i benefitami pozapłacowymi.

 

Telbridge to doskonałe miejsce by nauczyć się współpracy w zespole, komunikacji z klientem, zarządzania czasem i ludźmi.

Praca w Telbridge może być początkiem kariery zawodowej dla osób bez doświadczenia, które dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową, ale również dla tych, którzy od lat realizują się na rynku pracy - zarządzają projektami, zespołami pracowników, są specjalistami sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, HR, szkoleń, kadr, IT czy administracji.

 

Oczekujemy zaangażowania w powierzane obowiązki, otwartości i umiejętności nawiązywania dobrych relacji. Cenimy konsekwencję i łatwość dostosowywania się do zmian oraz chęć uczenia się. 

 

 

  • Na początku pracy w Telbridge nigdy nie jesteś sam, przechodzisz szkolenia wprowadzające, które przygotowują Cię do pracy na danym stanowisku, zawsze możesz też liczyć na wsparcie swoich przełożonych i kolegów z zespołu. 

 

  • Dbamy o podnoszenie Twoich kompetencji zawodowych. Staramy się wspierać rozwój naszych pracowników dając możliwość uczestniczenia w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych.

 

  • Posiadamy autorski program awansów wewnętrznych „Talent +”, do którego każdy chętny pracownik Telbridge może przystąpić by awansować w strukturze firmy. Przechodzisz szkolenia wewnętrzne merytoryczne i managerskie, wykonujesz zadania, zbierasz punkty i dzięki temu systematycznie awansujesz na wyższe stanowiska. Sam możesz zaproponować nam swoją ścieżkę kariery i wskazać dział firmy, w którym mógłbyś pracować.

 

Pamiętaj! Twój wiek nie ma znaczenia – liczy się Twoje zaangażowanie.

Oddział w Warszawie

ul. Mangalia 4, II p.

tel. (22) 420 56 63

e-mail: warszawa@telbridge.pl

 

 

Oddział w Toruniu

ul. Gdańska 4a, II p.

tel. (22) 420 56 46

885 122 461

torun@telbridge.pl

 

 

Oddział w Kielcach

ul. Zagnańska 49, III p. róg Głęboczka

tel. (22) 420 57 12

885 122 462

kielce@telbridge.pl

 

 

Oddział w Radomiu

ul. Tarnobrzeska 8, III p.

tel. (22) 420 56 86

885 122 467

radom@telbridge.pl

 

 

Oddział w Częstochowie

ul. Dąbrowskiego 7, Ip.

tel. (22) 420 56 96

885 122 459

czestochowa@telbridge.pl

Kamila – Specjalista ds. rekrutacji, Toruń

 

„Zatrudnienie znajdą u nas osoby młode bez doświadczenia w telemarketingu, ale również te, które od lat realizują się na rynku pracy - zarządzają projektami, zespołami pracowników, są specjalistami od sprzedaży, HR, szkoleń, obsługi klienta, IT, administracji. Ważne by były ambitne, a praca była dla nich wyzwaniem, ponieważ jako firma chcemy budować silne i zmotywowane zespoły pracowników. Oferujemy w zamian nie tylko  stabilność zatrudnienia i rozwój kariery zawodowej, ale również możliwość łączenia pracy z innymi zajęciami, dobrą atmosfera i przynależność do grupy, karty sportowe, ubezpieczenia medyczne i wyjścia integracyjne.

W naszych oddziałach prężną grupę, stanowią również osoby starsze, które niebawem wejdą w wiek emerytalny.”

 

Kamil – Trener, student, Kielce

 

„Zacząłem pracę w Telbridge będąc na I roku studiów, nie miałem wówczas doświadczenia - była to moja pierwsza praca. Przeszedłem szkolenia wprowadzające na stanowisko doradcy klienta, już po trzech miesiącach zarabiałem ok. 4 tys. zł. miesięcznie z premiami. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pozwoliły mi zdobyć obszerną wiedzę ze standardów obsługi klienta i osiągać wysokie wyniki. Poznałem specyfikę tej pracy od podstaw, wiem że wymaga zaangażowania, elastyczności i komunikatywności. Dzięki tym cechom zostałem zauważony i doceniony, zacząłem awansować na wyższe stanowiska, mogłem się rozwijać. Obecnie pracuję w dziale szkoleń, prowadząc treningi dla nowych konsultantów.”

Rekrutacja krok po kroku w Telbridge

1

Przesłanie przez kandydata aplikacji drogą mailową lub kontakt telefoniczny z Działem Rekrutacji.

2

Weryfikacja i selekcja zgłoszeń w ramach aktualnych ofert pracy.

3

W możliwie najszybszym terminie (maksymalnie do 7 dni) otrzymasz informację zwrotną – zaprosimy Cię na spotkanie lub podziękujemy za udział w rekrutacji. Wyślemy do Ciebie SMS potwierdzający czas i miejsce spotkania. 

4

Spotkanie rekrutacyjne w oddziale Telbridge. Podczas rozmowy rekrutacyjnej opowiadamy o naszych oczekiwaniach i ścieżce kariery, odpowiadamy na Twoje pytania i zweryfikujemy podstawowe umiejętności zadeklarowane w CV. 

5

W ciągu 3 dni otrzymasz telefonicznie informację zwrotną o przebiegu rekrutacji. Jeśli jest pozytywna – umówimy się z Tobą w dogodnym terminie na szkolenie wprowadzające.

 W zależności od stanowiska, poszczególne etapy rekrutacji mogą się różnić.

Oferty pracy w Telbridge, na które możesz zaaplikować:

Kontakt do firmy

Kamila Miastkowska

Starszy Specjalista ds. Rekrutacji

Masz pytania dotyczące pracy w Telbridge? Zadzwoń na +48 885 122 461 lub napisz kamila.miastkowska@telbridge.pl!

Podoba ci się ten profil? Oceń go:

Dziękujemy za oddanie głosu!
Średnia: 2.9 59

Chcesz zadać pytanie Telbridge?

Dodaj komentarz poniżej.

Poznaj innych pracodawców z tej branży

Polecany
Uber
Uber
Cała Polska

Uber to globalna platforma łacząca kierowców i pasażerów z główną siedzibą w San Francisco. Sprawdź, co może zaoferować Ci Uber w Polsce!

Usługi
Średnia
Transwell
Transwell
Kraków

Specjalizujemy się w transporcie osób na platformach technologicznych.

Usługi
Średnia
TransPerfect
TransPerfect
Warszawa
TransPerfect ma ponad 90 biur na świecie. Sprawdź gdzie możesz się rozwijać!
Usługi
Mała
TMF Group
TMF Group
Warszawa

TMF Group jest globalnym dostawcą nowoczesnych usług biznesowych w obszarze księgowości i podatków, kadr i płac, a także zarządzania sekretariatem korporacyjnym.

Usługi
Średnia
Telbridge
Telbridge
Cała Polska

Telbridge jest jednym z największych multijęzykowych contact center na rynku. 

Usługi
Duża
DB Schenker Technology Center Warsaw
DB Schenker Technology Center Warsaw
Warszawa

DB Schenker Technology Center Warsaw to zespół specjalistów, który tworzy i dostarcza najwyższej jakości rozwiązania cyfrowe dla potrzeb globalnego operatora logistycznego DB Schenker.

Usługi
Średnia
SATORIA GROUP SA
SATORIA GROUP SA
Warszawa

Jednostką dominującą Grupy Kapitałowej SATORIA jest oparta w 100% na polskim kapitale spółka SATORIA Group SA.

 

Usługi
Polecany
Raisead
Raisead
mazowieckie

Raisead to spółka holdingowa międzynarodowej grupy kapitałowej o polskim pochodzeniu. Chociaż domeną naszej działalności jest e-commerce, dzisiaj operujemy także w obszarze marketingu, IT, finansów czy nowych technologii.

Usługi
Duża
Poczta Polska
Poczta Polska
Cała Polska
Poczta Polska zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy.
Usługi
Duża
OEX
OEX
Cała Polska

OEX to grupa kapitałowa, działającą w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu.

Usługi
Duża