Telbridge
Praca w Telbridge - co musisz wiedzieć?
Profil firmy
Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 2005 roku pracujemy dla partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1500 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
Czym się zajmuje Telbridge?
Obsługujemy Klientów największych firm telekomunikacyjnych i finansowych w Polsce. W imieniu naszych Partnerów pomagamy ich Klientom w korzystaniu z zakupionych produktów i usług, rozwiązujemy problemy techniczne, doradzamy, obsługujemy zapytania i reklamacje, a także proponujemy im nowe produkty.
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Poznaj bliżej Telbridge!
Nasze lokalizacje: Warszawa, Toruń, Kielce, Radom, Częstochowa i Bukareszt
We wszystkich oddziałach zatrudniamy ponad 1500 pracowników na różnych stanowiskach, od konsultantów i doradców Klienta po wysokiej klasy managerów zarządzających zespołami w contact center
Od 2005 roku pracujemy dla największych partnerów z branży telekomunikacyjnej, finansowej, technologicznej, energetycznej, medialnej i medycznej
Kariera w Telbridge — z życia firmy, benefity, ścieżki kariery, lokalizacje
- Stawiamy na przyjazną atmosferę we wspierającym i szanującym się zespole. Na każdym etapie współpracy z Telbridge możesz liczyć na wsparcie opiekunów i kolegów z zespołu. Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i sugestie, a nasze grono to uśmiechnięci i kontaktowi ludzie z pasjami.
Profesjonalni, otwarci, uśmiechnięci – tacy jesteśmy!
- W naszych oddziałach dbamy byś miał przestrzeń do odpoczynku i zabawy w trakcie przerw. Możesz korzystać z pokojów relaksu, pograć w piłkarzyki lub play station, poczytać gazetę lub chwilę poleżeć na wygodnej pufie delektując się świeżymi owocami, które codziennie czekają na Ciebie w recepcji firmy.
- Organizujemy wyjścia integracyjne i wyjazdy firmowe. Dzięki temu możemy lepiej poznać się również prywatnie :) Zabawa i luźna atmosfera sprzyjają dobrym relacjom także na gruncie zawodowym.
- W oddziałach Telbridge bardzo często organizujemy dni tematyczne związane z aktualnie obchodzonym świętem lub zwyczajem. To momenty sprzyjające integracji zespołów i zabawie, budują dobrą atmosferę i więź między nami, np. Pierwszy Dzień Wiosny, Walentynki, Pożegnanie lata, Halloween, Mikołajki, Dzień pizzy, Wigilie firmowe.
- Dla osób lubiących sport i aktywny tryb życia oferujemy możliwość korzystania z karty Multisport w największych obiektach sportowych. Dzięki karnetowi możesz mieć dostęp m. in. do siłowni, basenu i parku linowego.
- Ty, ale również Twoi najbliżsi, możecie korzystać z grupowego ubezpieczenia na życie i prywatnej opieki zdrowotnej.
- Organizujemy cykliczne konkursy wewnętrzne z cennymi nagrodami takimi jak: rowery, laptopy, aparaty fotograficzne, weekendy w spa itp. – wygrana czeka na osoby z najlepszymi wynikami w pracy.
- Poleć nas! – to system prowizyjny polegający na poleceniu do pracy w Telbridge np. swojego znajomego. Jeśli polecona osobą zgłosi się do nas i rozpocznie pracę, wówczas dostaniesz bonus pieniężny.
- Oferujemy stabilne zatrudnienie. Korzystne warunki finansowe to przede wszystkim wysokie premie uzależnione od Twojego zaangażowania, dyspozycyjności i osiąganych wyników pracy. Masz wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia. Nasi najlepsi Doradcy Klienta zarabiają ok. 4000zł netto miesięcznie. Proponujemy różne formy zatrudnienia by wyjść naprzeciw Twoim oczekiwaniom, możesz pracować w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy.
- Doceniamy Twoją odpowiedzialność i zaangażowanie, motywujemy nie tylko finansowo, ale również proponując szkolenia rozwojowe na każdym etapie Twojej pracy w Telbridge.
- Nauka + praca + czas wolny? Z nami możesz to pogodzić! Dajemy Ci możliwość łączenia pracy z innymi zajęciami dzięki elastycznemu grafikowi. Możesz układać swój plan pracy dostosowując go do innych obowiązków i zajęć. Jest to bardzo dobre rozwiązanie m. in. dla studentów i matek wychowujących dzieci.
Struktura organizacyjna naszej firmy przygotowana jest tak, aby umożliwiać awanse wewnętrzne.
Szkolenia, które oferujemy, pozwalają zdobywać wiedzę i osiągać wysokie wyniki pracy. Zaangażowanie w obowiązki jest przez nas zauważane, doceniane, motywowane finansowo
i benefitami pozapłacowymi.
Telbridge to doskonałe miejsce by nauczyć się współpracy w zespole, komunikacji z klientem, zarządzania czasem i ludźmi.
Praca w Telbridge może być początkiem kariery zawodowej dla osób bez doświadczenia, które dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową, ale również dla tych, którzy od lat realizują się na rynku pracy - zarządzają projektami, zespołami pracowników, są specjalistami sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, HR, szkoleń, kadr, IT czy administracji.
Oczekujemy zaangażowania w powierzane obowiązki, otwartości i umiejętności nawiązywania dobrych relacji. Cenimy konsekwencję i łatwość dostosowywania się do zmian oraz chęć uczenia się.
- Na początku pracy w Telbridge nigdy nie jesteś sam, przechodzisz szkolenia wprowadzające, które przygotowują Cię do pracy na danym stanowisku, zawsze możesz też liczyć na wsparcie swoich przełożonych i kolegów z zespołu.
- Dbamy o podnoszenie Twoich kompetencji zawodowych. Staramy się wspierać rozwój naszych pracowników dając możliwość uczestniczenia w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych.
- Posiadamy autorski program awansów wewnętrznych „Talent +”, do którego każdy chętny pracownik Telbridge może przystąpić by awansować w strukturze firmy. Przechodzisz szkolenia wewnętrzne merytoryczne i managerskie, wykonujesz zadania, zbierasz punkty i dzięki temu systematycznie awansujesz na wyższe stanowiska. Sam możesz zaproponować nam swoją ścieżkę kariery i wskazać dział firmy, w którym mógłbyś pracować.
Pamiętaj! Twój wiek nie ma znaczenia – liczy się Twoje zaangażowanie.
Oddział w Warszawie
ul. Mangalia 4, II p.
tel. (22) 420 56 63
e-mail: warszawa@telbridge.pl
Oddział w Toruniu
ul. Gdańska 4a, II p.
tel. (22) 420 56 46
885 122 461
torun@telbridge.pl
Oddział w Kielcach
ul. Zagnańska 49, III p. róg Głęboczka
tel. (22) 420 57 12
885 122 462
kielce@telbridge.pl
Oddział w Radomiu
ul. Tarnobrzeska 8, III p.
tel. (22) 420 56 86
885 122 467
radom@telbridge.pl
Oddział w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego 7, Ip.
tel. (22) 420 56 96
885 122 459
czestochowa@telbridge.pl
Kamila – Specjalista ds. rekrutacji, Toruń
„Zatrudnienie znajdą u nas osoby młode bez doświadczenia w telemarketingu, ale również te, które od lat realizują się na rynku pracy - zarządzają projektami, zespołami pracowników, są specjalistami od sprzedaży, HR, szkoleń, obsługi klienta, IT, administracji. Ważne by były ambitne, a praca była dla nich wyzwaniem, ponieważ jako firma chcemy budować silne i zmotywowane zespoły pracowników. Oferujemy w zamian nie tylko stabilność zatrudnienia i rozwój kariery zawodowej, ale również możliwość łączenia pracy z innymi zajęciami, dobrą atmosfera i przynależność do grupy, karty sportowe, ubezpieczenia medyczne i wyjścia integracyjne.
W naszych oddziałach prężną grupę, stanowią również osoby starsze, które niebawem wejdą w wiek emerytalny.”
Kamil – Trener, student, Kielce
„Zacząłem pracę w Telbridge będąc na I roku studiów, nie miałem wówczas doświadczenia - była to moja pierwsza praca. Przeszedłem szkolenia wprowadzające na stanowisko doradcy klienta, już po trzech miesiącach zarabiałem ok. 4 tys. zł. miesięcznie z premiami. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pozwoliły mi zdobyć obszerną wiedzę ze standardów obsługi klienta i osiągać wysokie wyniki. Poznałem specyfikę tej pracy od podstaw, wiem że wymaga zaangażowania, elastyczności i komunikatywności. Dzięki tym cechom zostałem zauważony i doceniony, zacząłem awansować na wyższe stanowiska, mogłem się rozwijać. Obecnie pracuję w dziale szkoleń, prowadząc treningi dla nowych konsultantów.”
Rekrutacja krok po kroku w Telbridge
Przesłanie przez kandydata aplikacji drogą mailową lub kontakt telefoniczny z Działem Rekrutacji.
Weryfikacja i selekcja zgłoszeń w ramach aktualnych ofert pracy.
W możliwie najszybszym terminie (maksymalnie do 7 dni) otrzymasz informację zwrotną – zaprosimy Cię na spotkanie lub podziękujemy za udział w rekrutacji. Wyślemy do Ciebie SMS potwierdzający czas i miejsce spotkania.
Spotkanie rekrutacyjne w oddziale Telbridge. Podczas rozmowy rekrutacyjnej opowiadamy o naszych oczekiwaniach i ścieżce kariery, odpowiadamy na Twoje pytania i zweryfikujemy podstawowe umiejętności zadeklarowane w CV.
W ciągu 3 dni otrzymasz telefonicznie informację zwrotną o przebiegu rekrutacji. Jeśli jest pozytywna – umówimy się z Tobą w dogodnym terminie na szkolenie wprowadzające.
W zależności od stanowiska, poszczególne etapy rekrutacji mogą się różnić.
Oferty pracy w Telbridge, na które możesz zaaplikować:
Kontakt do firmy
Kamila Miastkowska
Starszy Specjalista ds. Rekrutacji
Masz pytania dotyczące pracy w Telbridge? Zadzwoń na +48 885 122 461 lub napisz kamila.miastkowska@telbridge.pl!