Moje konto

Dołącz do naszego zespołu Outreach

W skład zespołu Outreach wchodzą osoby odpowiedzialne za Research i Outreach. Research team jest odpowiedzialny za wyszukiwanie odpowiednich treści, stron internetowych, kontaktów i ich ocenę pod kątem off-site SEO. Outreach team promuje nasz content oraz nawiązuje relacje z dziennikarzami, którzy piszą dla takich outletów jak Forbes, INC, The New York Times czy Business Insider.

Dlaczego warto dołączyć do zespołu

Wyznaczamy trendy

Nasz zespół jest unikalny na skalę światową, i nie boimy się o tym mówić głośno. Jesteśmy bez wątpienia jednym z najlepiej rozwiniętych działów Outreachu in-house.

Ciągły rozwój

Działamy według filozofii “If it ain’t broke, don’t fix it. But please, IMPROVE”. Wyznaczamy trendy w kwestii off-site SEO, przecieramy niezbadane dotąd szlaki, i rozbudowujemy te już zbadane.

Bardzo elastyczne godziny pracy

Pracujemy w elastycznych godzinach. Daily mamy o 11.00 i wymagamy obecności i dostępności do 15.00. Spotkania, planningi, workshopy, brainstormingi — wszystko jest planowane w tych godzinach. To, jak zaplanujesz resztę swojego dnia, zależy od Ciebie.

Komentarze zespołu

Praca w BOLD dała mi niepowtarzalną szansę rozwoju i zdobycia unikalnej wiedzy. Dlaczego? Robimy tutaj rzeczy zupełnie nowatorskie, nie tylko śledząc najnowsze trendy w Polsce i na świecie, ale i kreaując własne.

To tutaj będziesz mieć szansę współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi mediami na świecie, takimi jak Forbes, New York Times, BBC czy Business Insider.

Team Outreach i Research to grupa talentów odznaczających się kreatywnością, chęcią zdobywania wiedzy i podejmowania odważnych inicjatyw. To my tworzymy strategię działania teamu, a każdy pomysł jest tu doceniany. W zespole panuje otwarta, bezpośrednia komunikacja i wzajemna wymiana doświadczeń. Poza tym, po prostu się lubimy.
Dołączyłam do zespołu, ponieważ na ostatnim roku studiów zainteresowałam się marketingiem i oferta pracy na stanowisku wydawała mi się idealna, by zacząć od podstaw. Teraz już wiem, że nie mogłam lepiej trafić!

Moim największym osiągnięciem jest ciągłe podnoszenie swoich kompetencji i to, że tak dobrze odnalazłam się w naszym międzynarodowym teamie.

Jeżeli chodzi o rozwój, to w tej pracy uczę się czegoś nowego prawie codziennie, zawsze chcę udoskonalać swoją pracę, by łatwiej mi się pracowało i aby móc pomagać innym.

PS. Uwielbiam cały mój zespół i atmosferę w nim panującą :)

Organizacja pracy

Metodyka pracy

Łączymy waterfallowe planowanie z agile’ową adaptacją — stawiamy sobie cele kwartalne, ale dochodzimy do nich w dużej mierze po swojemu — “robimy tak, żeby było dobrze”. Prowadzimy regularne cotygodniowe planningi i retro — mamy kulturę feedbacku i challenge’u. Nie przyjmujemy status quo. Bez micro-managementu, ale z hands-on nastawieniem, kiedy chcemy dzielić się wiedzą.

OKR

Nasze kwartalne cele i zadania planujemy przy wykorzystaniu metodyki Objectives & Key Results. Pozwala nam to dobrze zorganizować sobie pracę na najbliższe miesiące i mieć pewność, że to, co robimy, jest bezpośrednio powiązane z celami całej firmy. Jednocześnie OKR pozwalają nam również się wykazać się poprzez indywidualne zaplanowane, ambitniejsze cele.

Spotkania face-to-face

Jeśli do nas dołączysz, postaramy się, abyś od początku miał dobrą komunikację z team leaderem. Spotkania jeden na jeden z przełożonym, które odbywają się minimum raz w miesiącu, są okazją do tego, by porozmawiać o postępach, planach i możliwościach rozwoju.

Nasze aktualne oferty pracy

Interesuje Cię praca w startupie? Aplikuj do nas!

PRZEJDŹ DO OFERT PRACY

Zespoły

Research

Skoncentowani na analizie danych, wyszukiwaniu potencjalnych możliwości linkowania, przeczesujący wielkie pliki Excelowe i badający korelacje pomiędzy zdarzeniami.

Natalia
Natalia
Senior SEO Researcher/Lead
Natalia
Marketing Researcher
Gosia
Marketing Researcher

Outreach

Sprzedażowa część zespołu, gdzie sprzedaż to nawiązywanie relacji z dziennikarzami, promowanie naszych darmowych poradników uczelniom wyższym i uniwersytetom oraz współtworzenie treści na naszym blogu.

Karol
Karol
Outreach Manager
Nina
Nina
Outreach Marketing Specialist
Peter Bryla
Peter Bryla
Outreach Marketing Specialist
Daniel Torres
Daniel Torres
Outreach Marketing Specialist
Dorota Łysienia
Outreach Marketing Specialist
Max
Max
Content Marketing Specialist
Paweł
Paweł
Outreach Data Specialist

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Interesuje Cię praca w naszej firmie? Aplikuj do nas?

Przejdź do ofert pracy