Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje

Najczęściej zadawane pytania

Ważne

1. Co się dzieje z moimi danymi?

Naszą politykę prywatności możesz sprawdzić tutaj: https://interviewme.pl/polityka-prywatnosci

Pytania dotyczące Zasad polityki prywatności lub sposobu korzystania z danych osobowych w witrynie można wysyłać na adres e- mail kontakt@interviewme.pl 

2. Czy nie ma już bezpłatnych szablonów?

Zrezygnowaliśmy z bezpłatnych szablonów, żeby móc zainwestować w wsparcie dla użytkowników i dalej rozwijać aplikację. Ceny zaczynają się od 5,95 zł, a narzędzie pozwala zaoszczędzić czas i łatwo stworzyć atrakcyjnie wyglądające CV i list motywacyjny. Jeśli pojawi się problem techniczny albo masz jakiekolwiek pytanie, wystarczy napisać. Staramy się, aby obsługa była jak najwyższym poziomie i większość zapytań obsługujemy nawet w ciągu 2-3 godzin. Wprowadzenie opłat pozwoliło też ograniczyć szansę, że w jednej rekrutacji pojawią się 2 podobnie wyglądające CV.

3. Czy CV i list mogę otrzymać w pliku Microsoft Word DOC/DOCX?

Nasz kreator jest zaawansowanym narzędziem, które oferuje wygenerowanie dokumentu do profesjonalnego formatu PDF. Plik PDF gwarantuje, że pracodawca zobaczy Twój CV i list dokładnie w takiej wersji jaką mu wysłałeś.

4. W jaki sposób mogę otworzyć wygenerowany w kreatorze plik PDF?

Plik PDF można otworzyć za pomocą przeglądarki PDF na dowolnym urządzeniu. Jeżeli nie wiesz jakiego oprogramowania użyć polecamy darmowy Acrobat Reader, który możesz pobrać tutaj: http://get.adobe.com/pl/reader/. Acrobat Reader jest dostępny na urządzenia z systemem Windows, Mac OS, Linux oraz Android.

5. Jak mogę usunąc konto?

Nie udostępniamy Twoich danych i nie chcemy Cię spamować. Jeśli chcesz zrezygnować z samego newslettera, możesz zrobić to, klikając w przycisk Zrezygnuj/usuń, który znajduje się na końcu każdego maila z newslettera. Drugą opcją jest napisanie do naszego zespołu obsługi klienta (kontakt@interviewme.pl). Jeśli jednak na pewno chcesz usunąć konto wejdź tutaj — na środku strony znajdzie szary przycisk z napisem 'Usuń moje konto'. Zajrzyj do nas w przyszłości — będziemy cały czas rozwijać aplikację, więc w przyszłości może znajdziesz coś ciekawego dla siebie :).

Tworzenie CV i listu

1. Dlaczego nie ma już opcji tworzenia CV z LinkedIn?

W maju 2015 LinkedIn zablokował aplikacjom zewnętrznym dostęp do kont użytkowników. Nie możemy już pobierać danych z Twojego profilu LinkedIn.

2. Dlaczego moje CV źle się wyświetla?

Czasami ułożenie CV na stronie należy dopasować ręcznie. kreator pozwala Ci na dowolne zmiany kolejności sekcji. Czasami wystarczy usunąć kilka zbędnych wyrazów. Innym razem możesz dodać pustą linijkę tekstu. Jeśli mimo tego, nadal nie zadowala Cię wygląda Twojego CV, napisz do nas. Na pewno Ci pomożemy.

3. Dlaczego nie mogę pobrać CV?

System płatniczy PayU, z którego korzystamy przeważnie realizuje transakcję w przeciągu 5 minut. Niezależnie jednak od nas może to potrwać kwadrans albo nawet dłużej. Upewnij się, że szablon, który próbujesz pobrać należy do pakietu, który wykupiłeś. Jeśli jesteś pewien, że pobierasz szablon ze swojego pakietu i minęło więcej jak 30 minut od dokonania płatności, skontaktuj się z nami tutaj.

4. Kiedy otrzymam moje CV i list?

Twoje CV jest gotowe do pobrania w każdej chwili pod warunkiem, że posiadasz aktywny pakiet. Wystarczy nacisnąć zielony przycisk "Zakończ i zapisz CV" w kreatorze.

5. Czy mogę edytować moje CV i list?

Tak, swój dokument możesz w prosty sposób edytować w kreatorze po zalogowaniu na naszej stronie. Dzięki temu jest dostępny zawsze tam, gdy go potrzebujesz.

6. Czy mogę dodać własną klauzulę?

Tak, wystarczy w sekcji "Opcje" w kreatorze zaznaczyć pole "Dodaj własną klauzulę" i wpisać jej treść w oknie. Jeżeli klauzula przekracza 300 znaków można ją dodać jako oddzielną sekcję, która będzie wyświetlana pod wszystkimi sekcjami dokumentu.

7. Czy mogę dodać inne sekcje w CV?

Oczywiście, wystarczy kliknąć opcję "Dodaj sekcję" i wybrać jej typ. Nowa sekcja pojawi się na końcu CV, ale może zostać przeniesiona w dowolne miejsce CV. By to zrobić, przeciągnij i upuść sekcję, której położenie chcesz zmienić.

8. Jak zmienić nazwę sekcji w CV?

Jeżeli chcesz nazwać sekcję inaczej niż proponujemy Ci w kreatorze, możesz kliknąć w ołówek przy tej sekcji.

9. Czy muszę podawać płeć, obywatelstwo i miasto urodzenia w CV?

Sugerujemy, by te dane nie były wyświetlane w CV. Można je odznaczyć przy tworzeniu CV w kreatorze (odznaczenie opcji "pokazuj w CV") i wtedy nie będą one widoczne. To pozwala zaoszczędzić miejsce w dokumencie.

10. Czy muszę wpisywać doświadczenie w CV?

Rekomendujemy, byś zawsze uzupełniał zakres obowiązków na poszczególnych stanowiskach. Pracodawcy będą lepiej odbierali Twoją kandydaturę wiedząc dokładniej czym się zajmowałeś. Użyj myślników, by stworzyć listę z Twoimi obowiązkami. Nasz kreator automatycznie doda i sformatuje punktory.

11. Skąd mogę pobrać inne szablony CV?

Wszystkie szablony z Twojego wykupionego Pakietu są w kreatorze CV. Wystarczy wybrać odpowiedni w sekcji "Szablon". Tam znajdziesz listę wszystkich szablonów, z których możesz skorzystać. Po wyborze szablonu dobierz do niego odpowiedni kolor.

12. Dlaczego nie mogę wgrać swojego zdjęcia?

Format plików jaki obsługuje nasz kreator to JPG. Sprawdź, czy Twój plik ma to rozszerzenie oraz czy jest szerszy niż 255 pikseli. Pamiętaj, że mniejsze zdjęcia tracą na jakości i nie wyglądają dobrze.

13. Do czego służy skala ocen w sekcji "Języki", "Programy" i "Umiejętności"?

Dzięki temu możesz zaznaczyć, w których programach czujesz się najmocniej i które są Ci lepiej znane. Do skali możesz również dodać opis słowny swojego poziomu zaawansowania dzięki czemu będziesz w stanie określić poziom swoich kluczowych kompetencji. Jeśli nie chcesz, aby w Twoim CV wyświetlana była opcja skali ocen pozostaw ją ustawioną na "Bez oceny".

14. Dlaczego część mojego doświadczenia jest na drugiej stronie?

Możesz kontrolować ułożenie treści w swoim CV regulując ilość sekcji, jakie dodajesz a także regulując odstępy między sekcjami naciskając enter na końcu treści sekcji. Jeżeli masz problem z ułożeniem Twojego CV – napisz do nas, a pomożemy Ci z jego sformatowniem.

15. Czy CV może mieć powyżej 2 stron?

Rekomendujemy, by mieścić się na 2 stronach. CV powyżej 3 stron są domeną osób o bardzo bogatym przebiegu kariery lub dużej ilości projektów, które kandydat chce umieścić w CV. Dwie strony to optimum dla zapoznania się z Twoją kandydaturą przez rekrutera.

16. Czy mogę zmieniać kolejność sekcji?

Oczywiście. Wystarczy kliknąć wybraną sekcję i przyciągnąć ją w górę lub dół listy - tak jak to robisz z ikoną na pulpicie. 17. Jak stworzyć list motywacyjny? Wystarczy kliknąć zakładkę "Nowy list motywacyjny" w górnym menu. Jeśli jesteś już w aplikacji kreator CV, na górze jest dedykowany przycisk - "Stwórz nowy list motywacyjny".

Pakiety

1. Jak działa CV i list jako strona WWW?

CV i list jako strona WWW pozwalają zobaczyć Twoje dokumenty jako stronę WWW. Jeśli pracodawca będzie zainteresowany Twoim dokumentem może go zapisać na dysku w pliku PDF. Ty natomiast wyróżnisz się nowoczesną aplikacją oraz zyskasz niezwykle cenną wiedzę, czy pracodawca otworzył, a następnie zapisał Twoje CV. Zobacz jak wygląda moje CV w tej postaci i spróbuj je pobrać.

2. Do czego są mi potrzebne statystyki odwiedzin?

Jeśli zależy Ci na pracy w konkretnej firmie możesz do niej wysłać dedykowany link. Unikniesz czekania w niepewności na odzew - od razu jak Twoje CV zostanie wyświetlone, zobaczysz to w panelu na naszej stronie.

Uwaga: Wysoka ilość otwartych CV przy małej ilości zapisanych może oznaczać, że wysyłasz niedopracowane CV albo kandydujesz na stanowiska, na które nie posiadasz odpowiednich kwalifikacji.

Skontaktuj się z nami - pomożemy Ci dopracować CV oraz ustalić optymalną ścieżkę kariery.

3. Co się stanie z moim dokumentem po okresie 90 dni?

Twój dokument pliku PDF jest Twoją własnością na zawsze. Po 90 dniach od wykupienia pakietu wygaśnie Twój abonament na dostęp do wygenerowania dokumentu w PDF oraz do licznych funkcji, które oferujemy: interaktywnej wizytówki, statystyk odwiedzin i linków do CV i listu. Jeżeli minęło 90 dni możesz ponownie zamówić i opłacić wybrany pakiet, aby odblokować funkcje.

4. Czy w trakcie trwania mojego abonamentu mogę tworzyć dowolną ilość dokumentów?

Tak – w ramach pakietu możesz wygenerować nieograniczoną ilość dokumentów PDF – dokładnie tyle, ile będzie Ci przydatne przy szukaniu pracy.

5. Czy mogę wygenerować inne wersje językowe mojego CV w ramach pakietu?

Oczywiście - Twój pakiet obejmuje możliwość generowania dowolnej liczby dokumentów we wszystkich językach, jakie oferujemy w kreatorze.

6. Czy mogę zmienić pakiet na wyższy?

Przez 10 dni od zakupu jest możliwość podwyższenia pakietu po dokonaniu dopłaty 20 zł. Nowy pakiet przedłuży się automatycznie i znowu będzie aktywny przez 90 dni. Po 10 dniach wyższy pakiet należy wykupić w standardowej cenie. Wystarczy skorzystać z tej opcji w swoim panelu użytkownika.

Płatność

1. Jak płacić za usługę?

Za wszystkie nasze usługi zapłacisz przez PayU. Przejdź do realizacji swojego zamówienia z koszyka, a dalej będziesz mógł dokonać przelewu lub zapłacić kartą kredytową. Opłacenie usług księgowane jest w czasie rzeczywistym. Jeśli wybierzesz zwykły przelew internetowy, może to zająć 1-2 dni robocze.

2. Czy mogę zapłacić gotówką?

Akceptujemy tylko płatności internetowe.

3. Czy moja płatność jest bezpieczna?

Oczywiście, nasz serwis korzysta z szyfrowanego połączenia HTTPS, a transakcje obsługuje PayU, który cieszy się największą popularnością i zaufaniem klientów nie tylko w całej Polsce ale i na świecie.

Nasi użytkownicy zostali zatrudnieni przez:*