Trwa wysyłanie danych...
Proszę czekać.
Praca Eden Springs Opinie

Home Broker

Nieruchomości

Praca w Home Broker - co musisz wiedzieć?

  • Profil firmy

    Jesteśmy największym w Polsce pośrednikiem na rynku nieruchomości mieszkaniowych i największym brokerem rynku pierwotnego. Mamy szeroki wachlarz usług – za pośrednictwem Home Broker można kupić, sprzedać lub wynająć mieszkanie, dom, lokal użytkowy, grunt. Oferujemy kompleksową usługę doradztwa na każdym etapie planowania i dokonywania transakcji. Do dyspozycji Klientów mamy ponad 400 doświadczonych doradców w 40 oddziałach w całej Polsce.

  • Przewagi konkurencyjne

    Należymy do grupy kapitałowej Open Finance, spółki notowanej na warszawskiej GPW. Od 2007 roku jesteśmy nieprzerwanie „numerem 1” w pośrednictwie nieruchomości. Naszym atutem są profesjonalni, wyszkoleni i kompetentni pracownicy. Kierujemy się wysokimi standardami obsługi, jakością i pewnością, że każdy klient otrzyma od nas kompleksową ofertę w pełni dopasowaną do potrzeb i oczekiwań.

W co wierzymy w Home Broker?

Profesjonalizm

W codziennej pracy z Klientami kierujemy się wysokimi standardami obsługi. Stawiamy na jakość, wiedzę, doświadczenie oraz etykę.

Zaangażowanie

Każde zadanie wykonujemy z pasją i najwyższą starannością, kierując się potrzebami oraz oczekiwaniami naszych Klientów.

Szacunek

Dbamy o relacje i respektujemy zdanie innych zarówno w pracy, jak i w otoczeniu biznesowym.

Home Broker — benefity, szkolenia, kariera, dla studentów

  • W Home Broker rekrutację prowadzimy przez cały rok, w zależności od zapotrzebowania poszczególnych jednostek biznesowych. Najczęściej poszukujemy pracowników na stanowiska sprzedażowe - Doradcy ds. Nieruchomości i Doradcy ds. Najmu. Zdarzają się również oferty na stanowiska kierownicze, specjalistyczne i asystenckie w Oddziałach oraz w Centrali firmy.

    Do współpracy zapraszamy Kandydatów z doświadczeniem, jak i osoby otwarte na rozwój, które dopiero pragną związać swoją przyszłość z branżą nieruchomości. Brak doświadczenia nie stanowi dla nas problemu, ponieważ jako jedyni na rynku oferujemy 80h szkolenia wstępnego przygotowującego do zawodu Doradcy.

    Funkcjonuje u nas ścieżka kariery, dzięki której doradca może awansować na starszego doradcę ds. nieruchomości, trenera lub kierownika oddziału. Świadomi tego, że razem możemy osiągnąć znacznie więcej, dokładamy wszelkich starań, by tworzyć dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy. Wspieramy naszych pracowników i dbamy o ich rozwój, tak by w pełni mogli wykorzystać swoje możliwości i potencjał.
  • Poznaj szkolenie wstępne dla nowych Doradców ds. Nieruchomości!

    Home Broker w branży nieruchomości słynie z profesjonalnych szkoleń wstępnych. Dlaczego firma przykłada tak dużą wagę do przeszkolenia swoich nowych pracowników?
    Jedną z wartości firmy jest profesjonalizm, co oznacza, że kierujemy się w pracy wysokimi standardami obsługi, jak i stawiamy na jakość, wiedzę, doświadczenie oraz etykę. Szkolenie wstępne oraz proces wdrożenia i adaptacji przygotowuje nowozatrudnionych Doradców ds. Nieruchomości do tego, by mogli temu sprostać.

    Jak często odbywają się szkolenia wstępne dla nowych Doradców ds. Nieruchomości?
    Home Broker jest firmą ogólnopolską i stawia na rozwój, z tego powodu szkolenia wstępne odbywają się cały rok, w zależności od potrzeb poszczególnych oddziałów w danych miastach. Czas trwania szkolenia to 2 tygodnie (10 dni roboczych).

    Jaki zakres wiedzy realizowany jest podczas szkolenia wstępnego?
    Zakres wiedzy realizowany na dwutygodniowym szkoleniu wstępnym obejmuje wiedzę teoretyczną potrzebną do przeprowadzenia klienta przez cały proces zakupu albo sprzedaży nieruchomości (między innymi: rodzaje nieruchomości i praw spółdzielczych, koszty zakupy nieruchomości, zasady funkcjonowania wspólnoty mieszkaniowej i spółdzielni, rodzaje umów występujących w procesie zakupy/sprzedaży nieruchomości, wyliczanie kosztów zakupu i rentowności, zasady programu MDM, podatki, Ustawa Deweloperska, dokumenty niezbędne do przeprowadzenia transakcji) oraz obsługę klienta kupującego i sprzedającego (między innymi: etyka pracy, analiza potrzeb klienta, prowadzenie rozmowy z klientem, budowanie bazy ofert, trudne sytuacje i umiejętność radzenia sobie z nimi, budowanie długotrwałych relacji z klientem).

    Kto prowadzi szkolenie wstępne?
    Szkolenia wstępne prowadzone są przez Zespół Trenerów, partnerów biznesowych oraz praktyków zawodowych z kilkuletnim stażem pracy.

    Czy pracownik może liczyć na wsparcie Zespołu Trenerów o odbytym szkoleniu?
    Oczywiście, że tak. W firmie Home Broker funkcjonuje sześciotygodniowy proces wdrożenia i adaptacji nowozatrudnionego Doradcy ds. Nieruchomości. Przewiduje on szereg zadań i ćwiczeń praktycznych, których zadaniem jest wzmocnić poznaną wiedzę na szkoleniu wstępnym i ułatwić Doradcom radzenie sobie z wyzwaniami na początku pracy. Każda osoba w procesie wdrożenia przechodzi przez cykl szkoleń/warsztatów wdrożeniowych z Trenerem Wewnętrznym. Pierwsze dotyczy obsługi klienta sprzedającego. Tematem drugiego szkolenia jest obsługa klienta kupującego. Trzecie natomiast, zależne jest od potrzeb szkoleniowych, które nowozatrudnieni Doradcy przekazują poprzez wypełnianie stosownych ankiet.
  • Naszym pracownikom oferujemy:

    • możliwość rozwoju zawodowego dzięki rozbudowanej ścieżce kariery,
    • atrakcyjne wynagrodzenie,
    • kompleksowy pakiet szkoleń przygotowujący do pracy oraz dodatkowe szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę,
    • wsparcie przełożonego i doświadczonych kolegów z zespołu,
    • nowoczesne narzędzia pracy (smartfon, laptop oraz innowacyjne aplikacje),
    • pakiet rekreacyjno-sportowy,
    • dofinansowanie do nauki języka obcego,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • ubezpieczenie grupowe,
    • fantastyczną atmosferę oraz satysfakcję z wykonywanej pracy.
  • Młodym, ambitnym i gotowym na rozwój studentom proponujemy praktyki w wybranym Departamencie Centrali oraz w Sieci Sprzedaży na terenie całej Polski. Rozpocznij z nami karierę zawodową!

    Co oferujemy:

    • możliwość zdobycia doświadczenia w największej na polskim rynku firmie zajmującej się obrotem nieruchomościami,
    • możliwość poznania międzynarodowych standardów pracy,
    • przyjazny, doświadczony zespół zapewniający świetną atmosferę praktyk,
    • opiekuna praktyk, pod okiem którego będziesz wykonywać kreatywne zadania,
    • elastyczny grafik praktyk dostosowany do Twoich zajęć na uczelni,
    • ocenę zdobytych umiejętności oraz zaświadczenie o odbyciu praktyk.


    Więcej informacji znajdziesz tutaj!

Rekrutacja krok po kroku w Home Broker

  • Aplikacja. Jeżeli znajdziesz ofertę, która Cię interesuje, wyślij swoje dokumenty! My przeprowadzimy wstępną selekcję nadesłanych CV pod kątem zgodności wymagań.

  • Rozmowa rekrutacyjna. Może mieć kilka etapów w zależności od oferowanego stanowiska. Podczas rozmowy dowiesz się wszystkiego na temat stanowiska na które aplikujesz, zakresu obowiązków i innych informacji, które są niezbędne do podjęcia decyzji o ew. dalszej współpracy.

  • Informacja zwrotna. Wszystkim naszym kandydatom przekazujemy informację zwrotną o wyniku procesu rekrutacji.

Co powinieneś wiedzieć przed rozmową rekrutacyjną w Home Broker?

  • Przed rozmową znajdź informacje o naszej firmie i przeczytaj jeszcze raz ofertę pracy, na którą aplikowałeś.

  • Przeanalizuj swoje CV pod kątem doświadczenia i kompetencji, które mogą okazać się najistotniejsze względem oferowanego stanowiska. Ułatwi Ci to rozmowę z przyszłym Przełożonym.

  • Zastanów się nad pytaniami do rekrutera, tak by podczas spotkania uzyskać pełną informację o ofercie.

  • Chcesz wiedzieć więcej? Wejdź na naszego bloga tutaj!

Oferty pracy w Home Broker, na które możesz zaaplikować:

Wioleta Adamczyk

Kierownik ds. Rekrutacji i Wsparcia Sprzedaży
Wioleta Adamczyk Home Broker

LinkedIn

Chcesz poznać więcej możliwości rozwoju w Home Broker? Napisz do mnie.

Podoba ci się ten profil? Oceń go:

5.0

Pracowałeś w Home Broker?

Podziel się opinią poniżej.