Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
Whites

Whites

Marketing i Reklama
Średnia
  1. Whites

Dołącz do Whites

Wierzymy, że nasza siła tkwi w zespołowości, dlatego działamy demokratycznie, budujemy partnerskie relacje i wymieniamy się wiedzą.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy agencją digitalową. Od 2012 roku wspieramy największe polskie firmy w budowaniu widoczności w sieci. Współpracujemy ze znanymi markami m. in. Red Bull, Tefal, Allegro, Virgin Mobile, Medicover, Randstad, PKO Bank Polski, czy Łazienki Królewskie. Whites to zespół niemal 70 specjalistów, o takich kompetencjach jak: data driven SEO, Content Marketing, Social Media, Analityka Internetowa, Growth Marketing, Strategia Internetowa, Optymalizacja Konwersji.

Jak pracujemy?

Naszym celem jest sukces naszych klientów, który oparty jest na partnerskiej relacji i daje satysfakcję członkom naszego zespołu. Wierzymy, że ludzie są naszą najważniejszą wartością, dlatego skupiamy się na budowaniu przestrzeni do rozwoju, opartej na zaufaniu, odpowiedzialności i szczerej informacji zwrotnej. Chcesz przyspieszyć swój rozwój zawodowy? Chcesz w końcu poczuć, że jesteś u siebie i masz wpływ na działanie firmy, w której pracujesz? Poznaj nas lepiej, a później wyślij swoją aplikację lub poleć nas znajomym!

Nasz zespół

To, co nas wyróżnia, to zespół najlepszych specjalistów, którzy mają ponadprzeciętne kompetencje, ale też angażują się i czują się odpowiedzialni za to, co robią, i zawsze mają odwagę podpisać się pod wykonaną pracą. Możliwości bezpośredniego kontaktu z klientem, czy uczestnictwa w wydarzeniach branżowych nie ograniczamy do wyższych stanowisk - w Whites już juniorzy biorą odpowiedzialność za swoje projekty i reprezentują firmę na zewnątrz.

Wśród jakich specjalistów będziesz pracować?

Nasze osiągnięcia

Case studies

Wysoka pozycja w Google jako klucz do sukcesu? Skuteczne pozycjonowanie strony Virgin Mobile

Gramy razem z PKO Bankiem Polskim! - case study

Jak osiągnęliśmy wzrost ruchu organicznego o 3616%? - case study współpracy z medme.pl

Kariera w Whites – co oferujemy i kogo szukamy?

To nie są wielkie słowa spisane na ścianie biura, ale wspólne odczuwanie tego, co uznajemy za nasz sposób postępowania. Wierzymy, że wartości są realnie zauważane w firmie tylko wtedy, gdy każda osoba z zespołu jest ich przykładem - zarówno dla nowych pracowników, jak i klientów. Jesteśmy przekonani, że są one najważniejszym gwarantem stabilnego rozwoju firmy.

 

1. Transparentność

Celem Whites jest sukces naszych klientów, który oparty jest na partnerskiej relacji i daje satysfakcję członkom naszego zespołu. Wierzymy, że ludzie są naszą najważniejszą wartością, dlatego skupiamy się na budowaniu przestrzeni do rozwoju, opartej na zaufaniu, odpowiedzialności i szczerej informacji zwrotnej. Chcesz przyspieszyć swój rozwój zawodowy? Chcesz w końcu poczuć, że jesteś u siebie i masz wpływ na działanie firmy, w której pracujesz? Poznaj nas lepiej, a później wyślij swoją aplikację lub poleć nas znajomym!

 

2. Sprawczość

Whites tworzą ludzie, którzy chcą mieć realny wpływ na to co i w jaki sposób robią oraz równocześnie biorą za to odpowiedzialność. Wspieramy inicjatywę i nowe pomysły dotyczące działania firmy - aby pracowało się nam jeszcze milej i efektywniej.

 

3. Zaangażowanie

Każdego dnia staramy się wykonywać swoją pracę najlepiej jak potrafimy. I robimy to z przyjemnością, bo, jakkolwiek banalnie by to nie brzmiało, praca to naprawdę nasza pasja. Zaangażowanie w Whites to także stosunek do ludzi - otwarty na potrzeby innych i na wzajemną pomoc. 

W Whites rozumiemy jak istotny jest sprawny przepływ informacji, dlatego cały czas usprawniamy naszą komunikację, aby była przejrzysta i skuteczna. Wdrożyliśmy narzędzia, takie jak Slack z kanałami tematycznymi, spotkania podsumowujące kwartał, w których biorą udział wszyscy pracownicy, czy też regularne spotkania 1on1 specjalistów z managerami - aby informacje nie płynęły tylko z góry na dół, ale również w drugą stronę.

 

Dostrzegamy i celebrujemy nawet najmniejsze sukcesy. Zwracamy uwagę na wszystkie sukcesy i odpowiednio je doceniamy. Co więcej, wdrożyliśmy narzędzia w naszej codziennej pracy, które wspierają kulturę wdzięczności i pozytywnie nas nakręcają. Wartości Whites przejawiają się w tym, jak na co dzień pracujemy ze sobą i z klientami.

Oferujemy różnorodny zakres wewnętrznych szkoleń rozwojowych oraz dostęp do jakościowych kursów on-line.

Skupiamy się na budowaniu przestrzeni do rozwoju.

 

Chcemy, aby każdy poczuł, że w Whites jest u siebie i ma realny wpływ na działanie firmy. Dlatego też już od pierwszego dnia będziesz odpowiedzialny/a za własne obszary w projektach. Równocześnie, dbamy o to, aby team leaderzy byli mentorami dla członków swoich teamów, wspierając ich w realizacji celów oraz w szeroko pojętym rozwoju. Oferujemy Ci także możliwość wypracowania indywidualnej ścieżki rozwoju dopasowanej do Ciebie i Twoich potrzeb. 

W Whites oferujemy:

  • szkolenia rozwojowe,
  • lekcje języka angielskiego,
  • wyjścia integracyjne,
  • rozwój osobisty na podstawie IPR (Indywidualny Plan Rozwoju),
  • świeże owoce,
  • elastyczne godziny pracy,
  • w okresie wakacyjnym krótsze piątki,
  • opiekę medyczną,
  • kartę sportową,
  • Playstation,
  • dobrą kawę,
  • biblioteczkę,
  • strefy relaksu,
  • możliwość udziału i organizacji oddolnych inicjatyw,
  • biuro przyjazne psom 🐕.

Rekrutacja w Whites krok po kroku

Aplikacja on-line

Znalazłeś/znalazłaś u nas interesującą Cię ofertę pracy? Aplikuj! Jeśli będziemy zainteresowani współpracą - odezwiemy się w ciągu 2 tygodni od nadesłania zgłoszenia. Nie znalazłeś interesującego Cię stanowiska, ale czujesz, że do siebie pasujemy? Prześlij swoje CV - być może niedługo będziemy szukali kogoś o Twoich kompetencjach.

 

Rozmowa telefoniczna

Kolejny etap to rozmowa telefoniczna - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, którzy posiadają doświadczenie i kompetencje, jakich aktualnie poszukujemy. Być może to będziesz Ty? Będziemy chcieli dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej oraz poznać Twoje oczekiwania wobec miejsca pracy.

 

Spotkanie w biurze

Rozmowa telefoniczna przebiegła pomyślnie? Twoje i nasze oczekiwania się pokrywają? Fantastycznie! Zaprosimy Cię na spotkanie z Team Leaderem oraz specjalistą/ką z działu HR. To okazja do tego, aby porozmawiać szerzej o

Twoim doświadczeniu i kompetencjach oraz sprawdzić, czy mamy podobne wartości. Będziesz miał/a możliwość zadać pytania i poruszyć ważne dla Ciebie kwestie. W zależności od stanowiska możesz otrzymać od nas zadanie rekrutacyjne.

 

Rozmowa z przełożonym

Jeżeli po pierwszym spotkaniu, poczujemy, że będziemy do siebie pasować zaprosimy Cię do kolejnego etapu, czyli na rozmowę z przełożonym. Będziesz mieć okazję jeszcze lepiej poznać dział do którego aplikujesz i zespół z którym potencjalnie będziesz pracować. Każdy z etapów jest zawsze dopasowany do potrzeb rekrutacyjnych danego stanowiska. Zdarza się, że proces składa się z dodatkowego spotkania z zarządem lub zebrania referencji. Dlaczego to dla nas ważne? Dbamy o relacje i chcemy, aby decyzja o podjęciu współpracy była przemyślana przez obie strony. Będziemy z Tobą w kontakcie podczas całego procesu i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 

Informacja zwrotna

Niezależnie od tego, czy zdecydujemy się na współpracę, w przeciągu dwóch tygodni od spotkania otrzymasz od nas telefoniczną odpowiedź. Feedback jest dla nas niezwykle ważnym narzędziem, dlatego przekażemy Ci szczegółowe informacje uzasadniające naszą decyzję. Jeśli obie strony będą chciały nawiązać współpracę, omówimy razem warunki zatrudnienia i przedstawimy finalną propozycję. Później czeka Cię onboarding i niezapomniana przygoda w Whites! :)

 

Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w Whites?

Pamiętaj, że rozmowa rekrutacyjna służy obu stronom - zarówno firmie, jak i Tobie. To okazja, aby przekonać się 

czy to miejsce i stanowisko jest dla Ciebie. Przychodząc na rozmowę do Whites przede wszystkim bądź sobą. Chcemy bliżej poznać Ciebie, Twoje doświadczenie i motywację.

Kluczowe są dla nas wartości - wierzymy, że są realnie zauważane w firmie tylko wtedy, gdy każda osoba z zespołu jest ich przykładem - zarówno dla nowych pracowników, jak i klientów. Jesteśmy przekonani, że są najważniejszym gwarantem stabilnego rozwoju firmy i dlatego szukamy “Whitesowych” ludzi, których charakteryzują.

 

Whites – Kontakt do firmy

Agnieszka Michałowska

Młodszy Specjalista ds. HR

Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy w Whites? Napisz do nas: rekrutacja@agencjawhites.pl

LinkedIn

Podoba Ci się ten profil?

Oceń go!

Dziękujemy za oddanie głosu!
Średnia: 1.8 68

Masz opinię o pracy w Whites?

Podziel się nią na forum poniżej