Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Team Leader Project Manager

Team Leader Project Manager

Brands Manago

[O NAS]

Cześć, jesteśmy IdoMods - agencją marketingową oraz software housem.

Przez łączenie kompetencji IT i Marketingu jesteśmy partnerem technologicznym sklepów internetowych opartych o platformę IdoSell.

Można powiedzieć, że działamy w niszy z niewielką konkurencją, mamy przed sobą błękitny ocean.

Współpracujemy z małym, średnim i dużym biznesem,m.in. liderami branż, tj. zoologia (ZooArt.com.pl), beauty (NDA:), obuwnicza (ButyOlivier.pl), wędkarska (SklepWedkarski.pl), modowa (Verostilo.com), drony (MegaDron.pl).

W dziale PPC prowadzimy kampanie reklamowe o średnim budżecie miesięcznym 2 mln zł w ponad 12 krajach europejskich.

W dziale DEV na co dzień prowadzimy różne działania programistyczne, m.in. zajmujemy się maskami sklepów, interfejsami do aplikacji backendowych, integracjami z systemami ERP, kurierami i operatorami płatności i wdrażaniem systemów marketing automation.

Dla przykładu, jednym z większych projektów na horyzoncie w dziale IT jest stworzenie aplikacji mobilnej dedykowanej sklepom na IdoSell.

Realizujemy projekty różnej wielkości - zarówno takie za kilka tysięcy złotych, jak i te za kilkaset do realizacji samodzielnej jak i zespołowej.

[KOGO POSZUKUJEMY]

Szukamy menedżera opiekunów klienta, który zajmie się rozwijaniem i utrzymaniem działu obsługi klienta. Połowa Twojego czasu pracy będzie przewidziana na wsparcie działu w realizacji bieżących projektów, rozwiązywaniu problemów i konfliktów. Drugą połowę przeznaczamy na rozwój działu w cyklu PDCA (Plan- Do- Check- Act).

W tym momencie, największym wyzwaniem jest wypracowanie systemu do rozliczeń klientów i specjalistów oraz zarządzania obłożenia pracą, więc jeśli miałeś/aś okazję budować tego typu systemy to zadanie jest dla Ciebie!

Nie, nie będziesz musiał robić nudnych prezentacji dla zarządu. Kluczowe decyzje podejmujemy w gronie kilku osób przy ekspresie do kawy.

Przez rozwój działu rozumiemy monitorowanie i budowanie procesów i wskaźników oraz zarządzanie nimi na podstawie KPI dla poszczególnych obszarów:

-- procesy obsługowe klienta, tj. wdrożenie klienta, badanie satysfakcji,

-- procesy do poszczególnych usług i pod-usług,

-- system rozliczania (klient, specjalista, PMem, Handlowiec),

-- procesy rozwoju współpracy z klientem,

-- rozwijanie umiejętności i pomoc w organizacji pracy innych opiekunów projektów.

Niektóre obszary firmy są już ułożone i sprocesowane (np. dział PPC), chociaż wymagają stałego podważania statusu QUO, a niektóre trzeba zbudować od podstaw.

Mamy techników i programistów do wykonywania automatyzacji i wysyłania maili, więc nie będziesz musiał tego robić, a jedynie mógł/mogła rozkminiać wspólnie z zespołem, jak to zautomatyzować przez budowanie procesów, procedur, mierników i wskaźników. ;-)

[KONSTRUNKWYNY FEEDBACK]

Jeśli aplikujesz do nas, ale Twoje skille nie są wystarczające - otrzymasz od nas konstruktywny feedback, w którym wskażemy Twoje braki, co pozwoli Ci je nadrobić i zwiększyć swoje szanse w kolejnej rekrutacji.

[Jak wygląda proces rekrutacji?]

Dział HR nie bierze w nim udziału, dlatego każdy etap rekrutacji przejdziesz bezpośrednio z dwoma innymi szefami działów.

1) Aplikuj w tym ogłoszeniu, a w odpowiedzi otrzymasz link do krótkiego formularza, w którym znajdują się podstawowe pytania o Tobie oraz 5 pytań opisowych, na które odpowiesz zgodnie z Twoim doświadczeniem.

2) Każdy, bez wyjątku, otrzyma informacje zwrotną, a z wybranymi osobami umówimy się na rozmowę.

3) Na rozmowie przedstawimy Ci już jeden rozwiązany problem i Twoim zadaniem będzie przeprowadzenie wywiadu i zaproponowanie rozwiązania. Na końcu przedstawimy Ci nasze rozwiązanie i konstruktywnie o tym podyskutujemy.

4) Po rozmowach wybierzemy osobę, z którą najlepiej się zgraliśmy i która naszym zdaniem najlepiej odnajdzie się w zespole.

5) Witamy w IdoMods

[Jak wygląda wdrożenie do pracy?]

Na podstawie naszych doświadczeń wiemy, że wdrożenie do pracy trwa od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy.

Wszyscy PM'owie pracują stacjonarnie, dlatego na potrzeby wdrożenia przewidujemy wyłącznie stacjonarny tryb pracy, a po jego zakończeniu istnieje możliwość pracy hybrydowej lub całkowicie zdalnej.

Siedziba naszej firmy jest w Dęblinie, gdzie znajduje się węzeł kolejowy z bardzo dobrym połączeniem do Lublina, Warszawy, Radomia, a więc z dojazdami nie powinno być problemów.

[Poszukiwane kompetencje:]

  • Umiejętność rozmawiania na poziomie biznesowym (C-lvl)
  • Umiejętność mapowania i projektowania procesów
  • Umiejętność wprowadzania zmian w organizacji i analizowania rezultatów
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • i wszystkie inne "bzdety", których wymagają w innych ogłoszeniach, czyli sumienność, punktualność, duże doświadczenie, elastyczność, kreatywność, otwarty umysł i resztę sobie dopowiedz ;-).

[Mile widziane kompetencje, ale nie wymagane:]

  • Znajomość ClickUp
  • Znajomość Bitrix24
  • Znajomość ChatGPT

[Oferujemy:]

  • Stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy (UoP, UZ, B2B).
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to, jak wygląda firma, w której pracujesz.
  • Wewnętrzne integracje (wigilia firmowa z prawdziwym Mikołajem z bieguna północnego).
  • Brak dresscode i pyszna kawusia (a dla chętnych z mlekiem!)
  • Elastyczne godziny pracy (zaczynamy 7:00 - 9:00) od poniedziałku do piątku.
  • Brak wymuszonych nadgodzin, jak to wygląda w Januszexach ;)
  • Biurko, krzesło, komputer i monitory
  • Klimatyzację w lato i grzejnik w zimę ^^
  • Darmowy dostęp do lokalnej siłowni i klubu sportowego
Idealne CV dla stanowiska Team Leader Project Manager przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.
Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz CV od nowa lub zaimportuj swoje CV, aby otrzymać dopasowane oferty pracy.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy