
Specjalista Ds. Relacji Z Klientem Korporacyjnym
Doradztwo i sprzedaż kompleksowych rozwiązań w obszarach: telekomunikacja, ICT, IoT i cybersecurity.Zarządzanie własnym portfelem klientów korporacyjnych i sektora publicznego, monitorowanie oraz reagowanie na ich potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji.Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.Stałe podnoszenie kompetencji biznesowych i produktowych.Wymagania
Potencjał do pełnienia roli doradcy w cyfrowej transformacji.Doświadczenie w sprzedaży B2B.Zaangażowanie i chęć nieustannego rozwijania wiedzy.Umiejętności organizacyjne, dynamiczne działanie oraz samodzielność.
Oferujemy
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny.Program wdrożeniowy oraz wsparcie mentora.Stabilność i wsparcie w ramach renomowanej marki.Szeroki zakres szkoleń podnoszących wiedzę produktową.Elastyczne formy zatrudnienia (umowa B2B, własna działalność).
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę
Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!
Przejdź do ofert pracy