Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Specjalista Ds. Marketing Automation

Specjalista Ds. Marketing Automation

Fakro

Miejsce pracy: praca stacjonarna w Nowym Sączu lub w Krakowie

Zadania:

  • zarządzanie narzędziem do Marketing Automation dla sklepów on-line grupy FAKRO
  • tworzenie scenariuszy oraz ustawianie kampanii w ramach narzędzia do Marketing Automation – kampanie realizowane w różnych kanałach (e-mail, SMS, Web push, push mobilny, dynamic content)
  • przygotowywanie rekomendacji nowych scenariuszy kampanii oraz koordynowanie ich wdrażania
  • analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii, rekomendacje dalszych działań
  • tworzenie segmentów użytkowników, definiowanie grupy odbiorców
  • podejmowanie działań mających na celu poszerzenie bazy zgód marketingowych
  • dbanie o pozyskiwanie nowych danych o użytkownikach oraz ich integrację w ramach narzędzia do zarządzania kampaniami
  • dbanie o politykę kontaktu
  • tworzenie i realizowanie testów A/B w ramach prowadzonych działań
  • współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach działu Marketingu, IT, Sprzedaży, celem planowania i otrzymywania niezbędnych materiałów do wdrażanych kampanii

Wymagania:

  • wiedza na temat różnych kanałów digital marketingu i ich możliwości
  • znajomość języka angielskiego w stopniu minimum B1
  • dobra znajomość MS Excel
  • samodzielność, terminowość i odpowiedzialność
  • proaktywne nastawienie w poszukiwaniu nowej wiedzy, regularnego czytania i odkrywania oraz testowania nowych rozwiązań

Oferujemy:

  • umowę o pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na światowym rynku
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy - między 7:30 a 8:30
  • szkolenia i możliwość rozwoju
  • kursy językowe
  • dofinansowanie kart sportowych
  • atrakcyjna oferta grupowego ubezpieczenia w PZU
  • dofinansowanie opieki medycznej
  • parking pracowniczy
  • bonusy świąteczne
  • firmowa biblioteka
  • dostęp do biletów na wybrane wydarzenia kulturalne oraz sportowe, imprezy integracyjne
Idealne CV dla stanowiska Specjalista Ds. Marketing Automation przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.
Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz CV od nowa lub zaimportuj swoje CV, aby otrzymać dopasowane oferty pracy.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy