
Specjalista Ds. BHP
monitorowanie i egzekwowanie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz procedurami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dla wszystkich pracowników;organizowanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych oraz okresowych z zakresu BHP;współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz działami HR w celu utrzymania aktualnej dokumentacji BHP i optymalizacji praktyk.
Wymagania
aktualne kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji specjalisty BHP;odpowiedzialność i dobra organizacji pracy;proaktywne podejście oraz ciągłe poszukiwanie lepszych rozwiązań w zakresie BHP.
Oferujemy
atrakcyjne premie za osiąganie wyników;możliwość udziału w programie akcjonariatu i benefity związane z wynikami firmy;wsparcie w zakresie mieszkalnictwa oraz dofinansowanie termomodernizacji;grupowe ubezpieczenie zdrowotne oraz prywatna opieka medyczna;dostęp do platformy do nauki języków;system kafeteryjny MyBenefit oraz rabaty na produkty firmy.
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę
Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!
Przejdź do ofert pracy