
Specjalista Ds. Administracji Personalnej
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych. Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Specjalista ds. Administracji Personalnej
Twój zakres obowiązków
Współpraca z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo – płacowych;
Realizacja wewnętrznych procesów kadrowych i płacowych w tym monitorowanie terminów, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowywanie danych do list płac, kontrola składników wynagrodzeń Pracowników, weryfikacja i akceptacja list płac – zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi;
Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych z obszaru HR;
Obsługa świadczeń pozapłacowych;
Uczestnictwo w bieżących projektach w szczególności optymalizacja procesów HR (udział w projektach związanych z cyfryzacją i standaryzacją). Rekomendowanie i wdrażanie usprawnień.
Nasze wymagania
Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrowo – płacową (minimum 3 lata);
Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zasad opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych;
Analityczne myślenie i otwartość na podnoszenie swoich kwalifikacji;
Bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie;
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
To oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00;
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN
Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);
Program rekomendacji pracowników.
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę
Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!
Przejdź do ofert pracy