
Sekretarka - Asystentka
Sekretarka - Asystentka
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa sekretariatu
- kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- prowadzenie rejestrów, zestawień, ewidencji związanych z funkcjonowaniem biura i spółki
- wsparcie dla innych działów - wprowadzanie danych, przygotowywanie dokumentów
- obsługa floty samochodowej
- organizowanie spotkań wewnętrznych i firmowych
- sporządzanie zamówień na artykuły biurowe, spożywcze itp.,
- obsługa programów działających w firmie
- segregowanie i archiwizacja dokumentów
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe/średnie
- bardzo dobra organizacja pracy
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- dokładność, terminowość
- umiejętność pracy w zespole
- chęć nauki i zdobycia doświadczenia
- dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość zdobycia doświadczenia
- pracę w miłej atmosferze
- pakiet medyczny
- kartę Multisport
Aplikuj
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę
Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!
Przejdź do ofert pracy