Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Performance Marketing Specialist

Performance Marketing Specialist

Mpay

Spółka mPay S.A. to wiodący polski dostawca rozwiązań z obszaru m-płatności. Działa na rynku od 2003 roku, tworząc i rozwijając innowacyjne instrumenty umożliwiające realizację transakcji finansowych za pomocą urządzeń mobilnych. Flagowym produktem spółki jest aplikacja mPay. Będąc najdłużej działającym krajowym dostawcą rozwiązań dla m-płatności, mPay S.A. łączy bogate doświadczenie i wiedzę ekspercką z najnowszymi technologiami, idealnie wpisując się w bieżące trendy rynkowe, odpowiadając na oczekiwania użytkowników i wyznaczając standardy w branży.

Stanowisko: Performance Marketing Specialist

Lokalizacja: Warszawa

Wymagania

  • Miejsce zamieszkania Warszawa
  • Możliwość pracy hybrydowej: w biurze 3 dni, zdalnie 2 dni
  • Wykształcenie (co najmniej rozpoczęte studia wyższe)
  • Doświadczenie: minimum 2 lata pracy z podobnym zakresem

Cechy / umiejętności

  • Samodzielność
  • Kompetencje w zakresie pracy w dziale marketingu:

- planowanie działań

- realizacja kampanii

- przygotowywanie kontentu i nadzór produkcji kontentu

- umiejętność pracy z wystandaryzowanymi formatami oraz stylem komunikacji

- samodzielność

Kompetencje w pracy z narzędziami Marketing Automation

  • Znajomość i doświadczenie w pracy z narzędziami marketing automation takimi jak SalesManago, User.com, GetResponnse

Kompetencje analityczne

  • dobre zrozumienie zagadnień związanych z zachowaniem użytkownika w aplikacji oraz na stronie internetowej.
  • umiejętność wyciągania wniosków i ich raportowania
  • umiejętność wdrażania z działań z wykorzystaniem narzędzi
  • Znajomość środowisk oraz analityki w środowiskach GA, Meta, TikTock, LinkedIn

Mile widziane:

  • Znajomość i doświadczenie w pracy ze środowiskiem FireBase
  • Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Hot Jar
  • Zdolności interpersonalne
  • Odporność na pracę pod presją czasu

Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: alesnowolska@mpay.pl

Idealne CV dla stanowiska Performance Marketing Specialist przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.
Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz CV od nowa lub zaimportuj swoje CV, aby otrzymać dopasowane oferty pracy.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy