
Opiekun Klienta W Oddziale Banku
Zakres Twoich zadań:
- Obsługujesz klientów z zaangażowaniem i dbałością o ich potrzeby
- Budujesz i rozwijasz relacje z klientami oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku
- Analizujesz indywidualne potrzeby klientów i w odpowiedzi na nie - prezentujesz dopasowaną ofertę
- Dzielisz się wiedzą, inspirujesz i wspierasz klientów w tym, jak korzystać ze zdalnych kanałów obsługi
- Wspólnie z zespołem realizujesz grupowe cele sprzedażowe z zachowaniem najwyższych standardów jakości
- Posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne - tj. umiesz budować relacje i aktywnie słuchać, a cierpliwość i empatia to Twoje drugie imię
- Cechuje Cię wysoki poziom kultury osobistej
- Lubisz pracować z ludźmi i wiesz, czym w praktyce jest praca zespołowa
- Ważne jest dla Ciebie to, aby przestrzegać obowiązujących standardów etyki i obsługi klienta
- Masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy z klientem
- Potrafisz rozpoznać potrzeby klienta i sprostać jego oczekiwaniom
- Interesujesz się obszarem bankowości i śledzisz rozwój nowych technologii
- Jesteś dostępny w pełnym wymiarze pracy
- Posiadasz wykształcenie średnie
- Przejrzysta ścieżka kariery – w tym jasne kryteria awansu, pakiet szkoleń i certyfikacji
- Umowa o pracę - na początek na 12 miesięcy
- Czas na Twój rozwój – w tym szkolenia przygotowujące do pracy z klientem i produktami bankowymi oraz regularne, dodatkowe szkolenia, dzięki którym podniesiesz swoje kompetencje
- Prywatna opieka medyczna oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego
- Dostęp do platformy kafeteryjnej z tysiącem zniżek i benefitów – w ramach platformy możesz skorzystać m.in. z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Akcje wolontariackie, które możesz wspierać i inicjować
- Atmosfera oparta na zaufaniu i współpracy
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę
Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!
Przejdź do ofert pracy