
Kierownik Stoiska
Zarządzanie stoiskiem zgodnie z firmowymi standardami.Prowadzenie procesu sprzedaży, dbanie o prezentację, jakość i dostępność produktów.Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji.Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.Zarządzanie zespołem i organizowanie jego pracy.Przestrzeganie firmowych zasad bezpieczeństwa i higieny.
Wymagania
Entuzjazm i zaangażowanie w codzienną pracę z klientem.Minimum średnie wykształcenie.Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta.Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.Sumienność, uczciwość i elastyczność.Dobrą znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.Podstawową znajomość języka angielskiego.Gotowość do pracy fizycznej oraz w systemie zmianowym, w tym nocnym i weekendowym.
Oferujemy
Przyjazną atmosferę pracy.Umowę o pracę.Terminowe wynagrodzenie.Możliwości rozwoju i szkoleń.Prywatną opiekę medyczną i grupowe ubezpieczenie.Zniżki pracownicze.Dofinansowanie do posiłków i wypoczynku.Bony towarowe, karty Multisport Plus.Parking dla pracowników i nagrody za polecenie nowych pracowników.
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę
Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!
Przejdź do ofert pracy