
Digital Marketing Specialist
Twoje zadania:
zarządzanie pełną aktywnością naszych Klientów w kanałach digital (PPC, SEO, Content marketing, Afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile)
koordynowanie interdyscyplinarnego zespołu ekspertów odpowiadających za poszczególne kanały marketingowe,
dbanie o biznes online naszych Klientów, nastawienie na jego rozwój, ciągłą optymalizację i innowacyjność,
nieustanne doskonalenie wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej i analityki oraz dzielenie się tą wiedzą i doradztwo.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
posiadasz potwierdzone sukcesy w realizacji strategii / kampanii marketingowych i sprzedażowych w kanale digital i potrafisz na nim o nich opowiedzieć,
posiadasz wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej 360 stopni, znasz narzędzia analityczne,
myślisz strategicznie/biznesowo oraz posiadasz umiejętność tworzenia i realizowania skutecznych strategii marketingu i sprzedaży w kanale digital,
z łatwością nawiązujesz i rozwijasz relacje z Klientami,
potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem,
wykazujesz inicjatywę, samodzielność i dążenie do rezultatów, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy,
Fajnie, jeśli dodatkowo:
mieszkasz w Warszawie i jesteś otwarty/a na model hybrydowy (biuro + home office).
sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
masz certyfikat DIMAQ (mile widziany).
Oferujemy:
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym)
Praca 100% zdalna lub hybrydowa (raz w tygodniu z biura)WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office.
Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30.
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Proces rekrutacji:
1. Analiza aplikacji
Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisku.
2. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist) zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3. Spotkanie online (wideo) lub stacjonarne
Na spotkaniu z Asią (Head of Digital Marketing) i z Kasią (HR Specialist) porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i zadaniu. Ty z kolei pytasz nas o ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą.
4. Spotkanie z Chief Digital Officer (opcjonalnie)
Możemy opcjonalnie zorganizować dodatkowe spotkanie zapoznawcze z Klaudią (Chief Digital Officer).
5. Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu.
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę
Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!
Przejdź do ofert pracy