Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy uĆŒywamy plikĂłw cookie, aby ƛwiadczyć Ci nasze usƂugi i, w zaleĆŒnoƛci od Twoich ustawieƄ, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plikĂłw cookie. Kliknij „Ustawienia plikĂłw cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plikĂłw cookie

Kliknij na typy plikĂłw cookie poniĆŒej, aby dostosować sposĂłb korzystania z naszej witryny. MoĆŒesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, ĆŒe wyƂączenie plikĂłw cookie moĆŒe wpƂynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plikĂłw cookiePolityką prywatnoƛci.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposĂłb korzystania z naszej witryny przez naszych uĆŒytkownikĂłw, a takĆŒe pozwalają sprawić, aby strona lepiej speƂniaƂa ich oczekiwania. Ten rodzaj plikĂłw cookie uĆŒywanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteƛ, ani nie pozwala nam wysyƂać Ci ukierunkowanych reklam. PrzykƂadowo, moĆŒemy uĆŒywać plikĂłw cookie/technologii ƛledzących do celĂłw analitycznych, aby okreƛlić liczbę odwiedzających naszą witrynę, okreƛlić w jaki sposĂłb odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczegĂłlnoƛci, ktĂłre strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usƂugi.

Wydajnoƛć i personalizacja

Te pliki cookie umoĆŒliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją sƂuĆŒÄ… do dostarczania treƛci, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowaƄ uĆŒytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotĂłw trzecich w oparciu o sposĂłb interakcji z rĂłĆŒnymi elementami na naszej stronie, a takĆŒe o ƛledzenie treƛci, do ktĂłrych uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmĂłw). MoĆŒemy rĂłwnieĆŒ zbierać informacje o komputerze i/lub poƂączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektĂłrych wizyt moĆŒemy uĆŒywać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, bƂędy pobierania, czas spędzony na niektĂłrych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treƛci opartych na tematach, ktĂłre Cię interesują (na przykƂad dostarczanie reklam na Facebooku, ktĂłre Cię zainteresują) i umoĆŒliwienia lepszej interakcji z platformami mediĂłw spoƂecznoƛciowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do dziaƂania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, poniewaĆŒ są one potrzebne do prawidƂowego dziaƂania witryny. PrzykƂadowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do ƛwiadczenia usƂugi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron pƂatnoƛci, tworzenia identyfikatorĂłw dokumentĂłw i przechowywania zgĂłd.

Aby zobaczyć szczegóƂową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Customer Experience Manager English French & Polish

Customer Experience Manager English French & Polish

Getresponse

Join us as a Customer Experience Manager! Our Customer Experience Team is looking for a new member who would be the main point of contact for our MAX customers and would focus on proactively contacting the client regarding product adoption, gathering their feedback on GetResponse tools and providing creative solutions.

About us: GetResponse is a SaaS company recognized for its industry-leading email marketing and marketing automation software. We’ve been serving our customers since 1998 and are proud to have 400,000+ SMBs and 1,000+ enterprise customers on board. We’re global, remote-friendly, and multicultural, yet we share the same values.

Key responsibilities:

  • building and maintaining strong relationships: develop and nurture relationships with key customers to understand their business needs and goals, act as a trusted advisor
  • elevating customer satisfaction, retention and product adoption: monitor customer satisfaction levels and proactively address any concerns or issues. provide solutions, and drive value from GetResponse MAX
  • providing product expertise and support: provide ongoing support via phone, email and meeting software for top valued customers
  • managing customer success planning: define clear goals, milestones, and success metrics in partnership with customers; regularly review progress and provide recommendations for improvement or optimization
  • managing cross-functional collaboration: collaborate closely with internal teams such as Sales, Marketing, Product, and support to ensure a seamless customer experience

You may be the perfect fit if you have:

  • excellent command of English, French and Polish (min. C1 level each)
  • permanent residence in Poland
  • previous experience in customer service / customer success / other customer facing roles where building business connections was required
  • The ability to build and maintain long-lasting relationships with customers
  • proactive approach and self-organization skills
  • superb verbal and written communication skills
  • strong analytical and problem-solving skills
  • the ability to work independently and in a team

Nice-to-have:

  • experience with SaaS applications
  • experience in project management
  • familiarity with CRM systems

Salary range:

  • Contract of employment: 5 500 – 8 500 PLN gross/month + up to 2100 PLN gross performance bonus

Extra perks include:

  • we work in a hybrid model for those based in the Tri-City area; employees based outside the area work fully remotely
  • home office set up – a one-time bonus for a maximum of 1000 PLN (or equivalent) to help set up your home office space
  • private medical care for employees and their family members
  • employee referral program – up to 10 000 PLN for recommending a friend
  • corporate life insurance
  • employee pension program (PPE)
  • flexible working hours and no meeting days – we want to help you adjust your schedule to your activities
  • wellbeing and mental health culture – mental health helpline, sport card etc.
  • modern equipment – most of our teams work on MacBooks
  • English classes
  • internal initiatives like webinars, knowledge-sharing sessions, and more!
Idealne CV dla stanowiska Customer Experience Manager English French & Polish przygotujesz w 5 minut. 
UĆŒyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doƛwiadczenia.
StwĂłrz swoje CV teraz.
Stwórz CV od nowa lub zaimportuj swoje CV, aby otrzymać dopasowane oferty pracy.
Aplikuj
KaĆŒdy z nas jest inny. Mamy rĂłĆŒne doƛwiadczenia, wykorzystujemy rĂłĆŒne umiejętnoƛci, mĂłwimy rĂłĆŒnymi językami. Daje nam to zdecydowaną przewagę i pozwala spojrzeć na rĂłĆŒne projekty z zupeƂnie odmiennych perspektyw. Co nas Ƃączy? Pasja, pozytywne nastawienie i umiejętnoƛć przekuwania naszych rĂłĆŒnic we wspĂłlne cele.

Specjalizujemy się w czterech obszarach:

Tech
Najnowsze technologie to nasza pasja. Jesteƛmy web developerami, scrum masterami, a zarządzanie projektami czy architektura IT teĆŒ nie są nam obce. To nie wszystko. Znajdziesz wƛrĂłd nas administratorĂłw, helpdeskowcĂłw i specjalistĂłw ds. dostarczalnoƛci i compliance.

Business i Marketing
Piszemy, kreujemy, publikujemy i sprzedajemy. Media spoƂecznoƛciowe nie mają przed nami tajemnic, podobnie jak content marketing, SEO czy design. Kim jesteƛmy? Znajdziesz wƛrĂłd nas marketerĂłw, product managerĂłw, grafikĂłw i specjalistĂłw ds. sprzedaĆŒy.

Customer Success
Jesteƛmy specjalistami ds. wsparcia klienta i ekspertami w swoim fachu. To co nas wyrĂłĆŒnia, to ĆŒyƂka do językĂłw, online marketingu i nowych technologii. To dzięki tym umiejętnoƛciom, jak nikt inny, potrafimy zadbać o interesy uĆŒytkownikĂłw GetResponse.

Back Office
Jesteƛmy skrupulatni, dokƂadni i ƛwietnie zorganizowani. Czym się zajmujemy? Księgowoƛć, finanse, prawo, HR, zarządzanie biurem – dzięki nam wszystko w GetResponse dziaƂa jak w szwajcarskim zegarku.



Chcesz dowiedzieć się więcej? SprawdĆș tutaj! Aplikuj

Lubimy, kiedy się o nas dba, a o najlepszych trzeba dbać jak o nikogo innego! ;) Bo lubimy być w formie! Na co moĆŒemy liczyć:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na ĆŒycie
  • Pokrycie kosztów dojazdu komunikacją miejską
  • DopƂata za kilometry przejechane rowerem do pracy (mamy teĆŒ opcję dla biegaczy!)
  • Karty MultiSport
  • ZespoƂy sportowe oraz pokrycie kosztów uczestnictwa w wydarzeniach sportowych

Bo lubimy mierzyć wysoko! Na co moĆŒemy liczyć:

  • Najlepszy sprzęt do wƂasnej dyspozycji
  • Przyjazne i przestronne biuro
  • Biblioteczka techniczna
  • Szkolenia, konferencje i spotkania branĆŒowe
  • Kursy językowe

Bo lubimy dobrze zjeƛć! Na co moĆŒemy liczyć:

  • Zdrowe ƛniadania
  • ÚwieĆŒo wyciskane soki
  • Dni ze ƛwieĆŒymi owocami
  • DopƂata do ciepƂych posiƂków
  • No i piątkowe ciasto, bo czasami trzeba sobie pozwolić na maƂe co nieco

Bo praca to nie wszystko! Na co moĆŒemy liczyć:

  • Úwiętowanie rocznic pracy i urodzin
  • Imprezy maƂe i duĆŒe
  • Wyjƛcia zespoƂowe
  • Wspólne wyjƛcia do kina
  • Relax Room

Chcesz dowiedzieć się więcej? SprawdĆș tutaj!

Aplikuj

 

 

„ZespóƂ! Pracujesz z ludĆșmi, którzy sprawiają, ĆŒe nie tylko chce Ci się pracować, ale Twoja praca jest przyjemnoƛcią!” Igor Orlicki, Team Leader

 

„GetResponse troszczy się o swoich pracowników i naprawdę da się to odczuć. Jesteƛmy tutaj w dobrych rękach.” Brittany Patey, CS Representative

 

„W GetResponse szanuje się mój prywatny czas, dzięki czemu mogę z Ƃatwoƛcią godzić mój rozwój jako pracownika z tym, kim jestem poza godzinami pracy. Mogę tu być po prostu sobą.” Weronika Siatkowska, Product Manager

 

„W tej firmie naprawdę moĆŒna rozwijać wƂasne pasje, a na swojej drodze zawsze znajdziesz kogoƛ, kto Cię wesprze w rozwijaniu kariery.” Adrian Jaskólski, Application Tester

 

„Nasz zespóƂ to naprawdę ƛwietne osoby. KaĆŒdy ma szansę wykorzystać swoje wyjątkowe umiejętnoƛci i pomysƂy.” Leslie Fontaine, Office Administrator

 

Chcesz lepiej poznać nas i naszą kulturę pracy? Zerknij tutaj!

Aplikuj

Pomagamy znaleĆșć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? ZnajdĆș pasującą ofertę i aplikuj!

PrzejdĆș do ofert pracy