Trwa wysyłanie danych...
Proszę czekać.
Eurobank S.A.

eurobank

Bankowość / Wrocław / 3 000 pracowników

Praca w eurobank - co musisz wiedzieć?

  • Profil firmy

    Jesteśmy bankiem nowoczesnych produktów i rozwiązań dla klientów detalicznych. Tworzymy młody (średnia wieku to 32 lata) i zgrany zespół specjalistów z doświadczeniem w wielu dziedzinach.

  • Czy wiesz, że?

    80% eurobankowców jest zadowolonych z atmosfery w pracy, 74% uzyskuje regularną informację zwrotną dotyczącą swojej pracy, a 80% ceni program rekrutacji wewnętrznych

eurobank kariera - dlaczego warto?

Nagrody Klientów

Klienci chętnie polecają nas innym (Jesteśmy na drugim miejscu rekomendowanych banków wg TNS/OBOP Audyt Bankowości Detalicznej 4Q2015).

Wysoka jakość obsługi klienta

Zdobyliśmy wyróżnienia: Instytucja Roku 2015, nr 1 wg Money.pl, Przyjazny Bank Newsweeka, w którym osiągnęliśmy TOP 5 w 3 kat. (09.2015).

Nowoczesne rozwiązania

Proponujemy klientom, m.in.: aplikację mobilną, bankowość internetową w technologii RWD, a także płatności zbliżeniowe telefonem.

eurobank w liczbach

Kto pracuje w oddziałach eurobank?

  • Blisko 3000 pracowników w całej Polsce,
  • Ponad 40% pracowników we Wrocławiu,
  • Średni wiek pracownika to 32 lata,
  • Średni staż pracy pracownika to 4,76 roku,
  • 70% naszych pracowników to kobiety.


Ile osób pracuje w dziale Sprzedaży eurobank?

  • Prawie 500 placówek własnych i franczyzowych,
  • Ponad 500 Doradców Klienta w całej Polsce,
  • Ponad 1500 pracowników w Departamencie Sprzedaży.


Ile osób pracuje w dziale IT eurobank?

  • Ponad 200 pracowników, a to więcej niż liczba pracowników niejednej firmy IT we Wrocławiu,
  • Plisko 40 testerów wykonuje codziennie dziesiątki testów aplikacji bankowych,
  • Ponad 80 programistów i administratorów buduje i usprawnia nasze systemy bankowe.


eurobank praca opinie

eurobank zarobki, benefity, szkolenia i integracja

  • Zarobki i forma współpracy:

    • Wszystkim pracownikom oferujemy umowę o pracę,
    • W centrali wynagrodzenie składa się ze stałej podstawy oraz premii kwartalnej zależnej oceny od realizacji postawionych celów. Obszar sprzedaży charakteryzuje się stałą częścią wynagrodzenia uzupełnianą miesięczną premią sprzedażową,


    Benefity:

    • prywatna opieka medyczna,
    • możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego,
    • zniżki na lunch, do kina i teatru,
    • preferencyjna oferta produktów bankowych,
    • możliwość zakupu akcji Societe Generale,
    • oferty zniżkowe u naszych Partnerów,
    • program nauki języka angielskiego.
  • W 2010 roku w naszych szkoleniach w całej Polsce wzięło udział ponad 4,5 tys. uczestników.

    • Dbamy rozwój oraz poszerzanie i aktualizację wiedzy pracowników,
    • W doskonaleniu kompetencji wspiera nas zespół trenerów wewnętrznych banku jak również współpracujące z nami firmy szkoleniowe,
    • Oferujemy cykl szkoleń specjalistycznych (produkty bankowe, narzędzia systemowe, prawo bankowe itd.) oraz szkolenia rozwijające umiejętności, takie jak np.: obsługa klienta i zarządzanie,
    • Szkolenia realizujemy w grupach, a także w ramach indywidualnej pracy coachingowej,
    • Szkolenia dedykujemy wszystkim departamentom banku. Ich poziom i zakres wiedzy uzależniony jest od potrzeb i kompetencji uczestników.
  • Naszą siłą są ludzie nastawieni na skuteczne działanie, aktywność i współpracę. Koncentrujemy się na budowaniu przyjaznego środowiska pracy i dbamy o pozytywną atmosferę. Mówimy sobie na Ty - otwartość i brak zbędnych formalizmów nie przeszkadzają w profesjonalnym wykonywaniu obowiązków i utrzymaniu wzajemnych kontaktów na wysokim poziomie.

    Co roku organizujemy zarówno imprezy integracyjne dla całej firmy jak i dla poszczególnych departamentów. Dodatkowo inne działania z zakresu CSR czy aktywności fizycznych (np. eurobike - wydarzenie promujące dojazdy do pracy rowerem) integrują pracowników.


    Promujemy awanse wewnętrzne - większość ofert dotyczących stanowisk managerskich i specjalistycznych w pierwszej kolejności kierowana jest do naszych pracowników. Informacje o tych rekrutacjach są powszechnie dostępne. Dzięki temu wiele osób miało szansę sprawdzić się w ramach nowego zakresu zadań i odpowiedzialności.

    Jesteśmy społecznie odpowiedzialni - projekty realizowane są w 3 głównych obszarach: odpowiedzialny biznes i zarządzanie; troska o społeczeństwo i odpowiedzialny HR; troska o środowisko
  • Doradca klienta. Twoja praca polega na codziennym, bezpośrednim kontakcie z klientami w oddziale oraz na aktywnym promowaniu naszych produktów. To praca wymagająca entuzjazmu, pozytywnego nastawienia do ludzi a także odporności na stres i ciągłego aktualizowania swojej wiedzy. W rekrutacji ważna dla nas jest przede wszystkim Twoja motywacja, zaangażowanie i nastawienie na pracę z klientem oraz budowanie długofalowych relacji. Preferujemy kandydatów z min. rocznym doświadczeniem w sprzedaży usług (niekoniecznie finansowych) oraz wykształceniem wyższym zawodowym.

    Dyrektor Strefy. Masz pod opieką wyznaczoną strefę (ok. 12 oddziałów). Twoim głównym zadaniem jest organizacja pracy własnej i podległych oddziałów, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie do współpracy z bankiem klientów z obszaru B2B oraz zarządzanie zespołem Liderów Oddziałów Bankowych i Doradców Klienta(rekrutacja, coaching). Na tym stanowisku zatrudniamy osoby z minimum 3-letnim doświadczeniem w sprzedaży oraz minimum rocznym w zarządzaniu zespołem.

    Dyrektor regionalny. Planujesz pracę i zarządzasz jednym z pięciu regionów. Masz już duże doświadczenie, doskonale znasz organizację i ofertę produktową. Dzięki swojemu zaangażowaniu, wiedzy i profesjonalizmowi jesteś autorytetem dla podległych Managerów i Specjalistów. Jesteś skupiony na analizie, prognozowaniu i planowaniu sprzedaży swojego regionu. Jednocześnie organizujesz i przeprowadzasz spotkania z dużymi partnerami biznesowymi. Na tym stanowisku zatrudniamy osoby z minimum 5-letnim doświadczeniem w sprzedaży oraz min. 3-letnim w zarządzaniu kilkudziesięcioosobowym zespołem.
  • Młodszy specjalista. Właśnie dołączyłeś do naszego zespołu. Wszytko jest dla Ciebie zupełnie nowe – miejsce, ludzie, obowiązki. Aby ułatwić Ci start zapraszamy Cię na spotkanie adaptacyjne, na którym dowiesz się więcej na temat naszej kultury organizacyjnej, struktury oraz ogólnych zasad pracy. Na to stanowisko głównie rekrutujemy osoby bez doświadczenia czasem zaraz po studiach. Ważna jest dla nas wiedza merytoryczna z danej dziedziny, komunikatywność i umiejętność pracy w grupie.

    Starszy specjalista. Masz już doświadczenie i prowadzisz coraz więcej samodzielnych projektów. Ściśle współpracujesz z różnymi departamentami w banku i możesz brać udział w ogólnofirmowych projektach. Samodzielnie planujesz swoją pracę i podlegasz ocenie kwartalnej. Na to stanowisko poszukujemy osób z minimum rocznym doświadczeniem w danej dziedzinie. Dodatkowe wymagania są definiowane zgodnie z potrzebami poszczególnych managerów.

    Lider zespołu. Koordynujesz i prowadzisz samodzielne projekty. Jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i wsparciem dla młodszych stażem pracowników. Bardzo dobrze znasz firmę, jesteś zaangażowany w projekty międzydepartamentowe. W pracy na tym stanowisku ważne jest dla nas Twoje doświadczenie zawodowe i wiedza merytoryczna. Zatem nabór prowadzimy głównie poprzez rekrutację wewnętrzną. Dzięki temu zapewniamy naszym pracownikom możliwość rozwoju i zatrzymujemy talenty w organizacji.

    Kierownik zespołu. Twoje główne zadanie to planowanie i organizowanie pracy podległego Ci zespołu. Jesteś wsparciem dla dyrektora departamentu. Prowadzisz i uczestniczysz w projektach międzydepartamentowych. Oceniasz pracę Liderów oraz Specjalistów. Sam bierzesz udział w ocenie 360 stopni. Na to stanowisko poszukujemy osób z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym oraz z minimum rocznym doświadczeniem w zarządzaniu zespołem. Warunkiem koniecznym do objęcia stanowiska kierowniczego jest posiadanie gruntownej wiedzy merytorycznej ze wskazanego zakresu.

    Dyrektor departamentu. Odpowiadasz za cały departament. Zarządzasz wszystkimi jego zespołami. Podejmujesz strategiczne dla swojej jednostki decyzje. Kształtujesz i wdrażasz strategię banku. Zarządzasz budżetem i decydujesz o polityce personalnej w departamencie. Wyniki pracy podległej komórki raportujesz bezpośrednio do Zarządu. Nadzór nad rekrutacją na stanowiska dyrektorskie sprawuje Zarząd Banku.

Rekrutacja w eurobanku krok po kroku

  • Sprawdź dostępne oferty. Poświęć chwilę na zapoznanie się z naszymi oczekiwaniami wobec kandydatów. Te informacje na pewno będą przydatne i zwiększą Twoje szanse na pomyślne przejście rekrutacji. To proces obustronny. Aby nasza współpraca była trwała wspólnie musimy podjąć przemyślaną decyzję.

  • Co sprawdzamy w rekrutacjach? Jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń, oczekiwań wobec pracodawcy, interesują nas Twoje pasje i to, co motywuje Cię do wysiłku. Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania – zastanów się więc nad nimi przed spotkaniem.

  • CV. Pamiętaj, że CV i list motywacyjny to Twoja wizytówka i od niej zależy kontakt ze strony przyszłego pracodawcy, dlatego: zadbaj o jego przejrzystość oraz chronologię postaraj się by zawierał informacje ważne z punktu widzenia pracodawcy pod kątem wybranego przez Ciebie stanowiska

  • List Motywacyjny. Przygotuj list motywacyjny pod kątem firmy, do której aplikujesz oraz charakter stanowiska – nie kopiuj gotowych wzorów, a opisane umiejętności i kompetencje popieraj przykładami „kłamstwo ma krótkie nogi” – nie ubarwiaj swoich doświadczeń i kompetencji.

  • Prześlij nam swoje dokumenty. Swoje dokumenty możesz przekazać wypełniając formularz rekrutacyjny online przy wybranym ogłoszeniu o pracę.

  • Informacja zwrotna. Pamiętaj, że każde spotkanie bez względu na jego wynik może być cennym doświadczeniem i informacją zwrotną.

Jak się przygotować do rozmowy w eurobanku?

  • Zapoznaj się z informacjami na temat naszego banku. Zastanów się, czym miałbyś się zajmować na wybranym przez Ciebie stanowisku.

  • Zastanów się, czym miałbyś się zajmować na wybranym przez Ciebie stanowisku. Pomyśl o tym, jakie są Twoje mocne strony

  • Pamiętaj o stroju biznesowym. Zabierz dokumenty prezentujące Twoje dotychczasowe doświadczenia oraz sukcesy

  • Nie spóźnij się i przede wszystkim bądź sobą :)

Praca w eurobank opinie pracowników:

"Ogromną zaletą pracy w Euro Banku są ludzie i atmosfera. Niezależnie czy jest to koleżanka z pokoju czy lider zespołu, zawsze możesz liczyć na życzliwą pomoc, poradę i wsparcie. Naprawdę! Nikt, nigdy nie odmówił mi pomocy, a na mojego lidera mogę liczyć w każdej sytuacji. W krótkim czasie nawiązałem nowe znajomości, które utrzymuję w pracy, jak i poza nią. Choć pracujemy dużo, to pracujemy spokojnie, bez stresów i niepotrzebnych nerwów. (...) Pozytywne nastawienie i duża dawka poczucia humoru towarzyszy nam na co dzień. Mówi się, że jak robisz to co lubisz, to nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu. Ja lubię tu pracować." Tomasz, Tester Oprogramowania



"eurobank to firma, która daje szanse młodym ludziom na rozpoczęcie swojej pracy zawodowej. Stwarza komfortowe warunki do pracy i rozwoju. Pracownicy mają możliwość uczenia się od starszych i bardziej doświadczonych osób jak podnosić swoje kompetencje poprzez oferowane przez bank szkolenia. Dzięki organizowanym wyjazdom integracyjnym pracownicy mogą lepiej się poznać, co przekłada się na miłą i przyjazną atmosferę panującą w zespołach." Ania, Inspektor ds. Obsługi Posprzedażowej Produktów

eurobank praca opinie

Oferty pracy eurobank, na które możesz zaaplikować:

Aleksandra Kowal

Starszy Specjalista ds. Rekrutacji
Aleksandra Kowal Eurobank

LinkedIn

Napisz do mnie! Z chęcią porozmawiam z Tobą o ścieżkach kariery w eurobank.

Podoba ci się ten profil? Oceń go:

4.0

Chcesz zapytać eurobank o szczegóły ofert pracy?

Dodaj komentarz poniżej