1. Service & Sales Support Manager

Service & Sales Support Manager

Nazwa firmy: IKEA
obsługa klienta

We want

 

• that you would stay with us for a longer time - we provide a contract of employment,
• that you would develop and build your skill with us – together we will create a development path that will suit your needs,
• to ensure the safety of you and your family - we provide medical care, Pension Plan and Accident Insurance,
• to appreciate your achievements,
• to give you the opportunity to choose additional benefits ex. cafeteria programme (including eg. Multisport card) – learn more on www.ikea.pl/TwojaStronaPracy.


Due to the fact that this position requires specific competences, please attach any file to your application in which you will present us your experience.


The home furnishing market is expected to triple in Poland by 2035 and IKEA is at the forefront of this growth. With strong expansion plans, we are creating opportunities for innovative, forward-thinking individuals who want to develop themselves, people and the business! We grow and we need you!

Requirements

You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little differently with us.

 

About you:

• you have at least 2 years managerial experience in leading other leaders
• you have professional experience in leading and influencing co-workers and teams
• you have well-developed strategic, organizational and decision making skills ,
• you’re experienced in resolving customers’ problems, and creating a win-win outcome,
• are fluent in written and spoken Polish and English,

Future tasks

• responsible for prioritizing & coordinating operational processes to achieve team & DOMOLINIA goals,
• managing a team of team leaders,
• proactively contribute in strategy planning to ensure operation to provide optimal support to the business,
• secure adherence to IKEA processes, routines & methods for running services,
• cooperating with stakeholders across teams and functions to reach best results,
• creating an environment of trust by encouraging open, constructive, honest, two-way feedback with your team and other colleagues and develop team members by agreeing clear goals and expectations, and conducting follow-ups,
• developing all team members with special accent on customer attitude, building business competences and securing succession,
• promoting and encouraging a customer–focused culture throughout the unit

Aplikuj

Zależy nam na uczciwym wynagradzaniu naszych pracowników. Minimalna stawka godzinowa w IKEA to 20 zł brutto/h – jest ona o ok. 53% wyższa niż minimalna kwota przewidziana ustawą. Każdy z nas może również korzystać z benefitów pracowniczych.

 

  • System kafeteryjny, w którym pracownik zbiera punkty i sam decyduje o benefitach
  • Rozszerzony pakiet prywatnej opieki medycznej – również dla członków rodziny
  • Dofinansowanie posiłków 
  • Bony pieniężne z różnych okazji
  • Zniżka pracownicza do sklepów IKEA oraz możliwość zakupu mebli w kredycie 0%
  • Coroczna premia w ramach systemu premiowego
  • Dobrowolny i dodatkowy plan emerytalny - TACK!
  • Ubezpieczenie NNW 

 

 

Twoje studio pracy IKEA

 

 

Aplikuj

Wiemy, że kiedy my się rozwijamy, IKEA rozwija się razem z nami. Dlatego tak ważny jest dla nas nieustanny rozwój wszystkich pracowników - niezależnie od obejmowanego stanowiska i wymiaru etatu. Dbamy o to, aby każdy mógł poszerzać swoją wiedzę w kierunku, który go najbardziej interesuje. 

 

Jak to robimy?

  • Różne stanowiska – Jeśli zechcesz zmienić kierunek swojego rozwoju – pomożemy Ci w tym! Możesz zmienić dział, sklep lub poznać oferty pracy w jednostkach IKEA za granicą. Możliwości jest mnóstwo!
  • Flexy – Każdy czasem chce spróbować nowych rzeczy – sami dobrze o tym wiemy! Dlatego korzystamy z możliwości flexowania - możemy podzielić swój etat między dwa różne działy i sprawdzić się w nowej roli.
  • Projekty – Krajowe i międzynarodowe projekty to świetne rozwiązanie dla osób, które mają głowy pełne pomysłów. Udział w nich daje możliwość wdrażania nowych rozwiązań oraz opracowywania usprawnień w procesach. Do projektu może dołączyć każdy, niezależnie od stanowiska, na którym pracuje. 
  • Rozmowy o Rozwoju – Dzięki nim pracownicy mogą wspólnie z wybranym przez siebie liderem przeanalizować swoją dotychczasową drogę, doprecyzować swoje talenty, sprawdzić możliwości rozwoju i zaplanować kolejne kroki.
  • Szkolenia – Każdy z nas może swobodnie korzystać z platformy MyLearning, na której znajdują się liczne szkolenia e-learningowe. To również tam zapisujemy się na szkolenia stacjonarne organizowane wewnątrz firmy. 

 

 

 

 

 

Aplikuj

Jesteśmy różni i dbamy o to, aby w IKEA każdy czuł się dobrze. Mamy odmienne zainteresowania, charaktery oraz poglądy, a dzięki niezwykłej, pełnej otwartości atmosferze możemy być po prostu sobą. 

 

Co na to wpływa?

 

Na co dzień mówimy do siebie po imieniu – dzięki temu unikamy tworzenia zbędnego dystansu między pracownikami na różnych stanowiskach. 

 

Wspieramy się w wykonywaniu codziennych obowiązków. Zawsze służymy pomocą, kiedy pojawiają się trudności.

 

Ufamy sobie. Bierzemy odpowiedzialność za swoje działania, ale nie boimy się też dawać odpowiedzialność innym. Wiemy, że w ten sposób każdy z nas może się rozwijać.

 

 

 

Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy