Pracownik Administracyjno - Techniczny
Manbroker sp. z o.o. dla Klienta z obszaru administracji publicznej poszukuje osoby do pracy przy wsparciu administracyjno - technicznym Biura Kierownika Projektu
Wymagania:
- doświadczenie w pracy biurowej min. 1 rok
- wykształcenie minimum średnie
- płynne poruszanie się w środowisku MS Office, Outlook
- znajomość obsługi sprzętów biurowych
- wysoka kultura osobista
- dokładność, sumienność
Obowiązki:
- Praca w systemie do elektronicznego zarzadzania dokumentacją
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji w wersji elektronicznej wraz ze skanowaniem dokumentów na nośniki elektroniczne i bieżącym archiwizowaniem
- Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Nadawanie numerów korespondencji wychodzącej
- Obsługa urządzeń biurowych (np. ksero, skan, niszczarka).
- Odbieranie telefonów zewnętrznych i łączenie rozmów z poszczególnymi pracownikami Biura
- Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (skany) zgodnie z przyjętym systemem
- Wydawanie pism i dokumentów Wykonawcom, Zamawiającemu, Personelowi nadzoru i stronom trzecim
- Przygotowanie pism i dokumentów do wysyłki za pośrednictwem poczty lub kuriera (pakowanie, adresowanie, nadanie)
- Przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby
- Dostarczanie Inżynierowi Kontraktu/Kierownikowi Projektu bieżącej korespondencji
- Prowadzenie rejestru Podwykonawców Wykonawcy i monitoringu Podwykonawców Wykonawcy w zakresie wskazanym w Warunkach Kontraktu;
- Sporządzania protokołów z narad (m.in. Rada Budowy, Rada Techniczna) i przekazywania ich Kierownikowi Projektu/Inżynierowi i Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym odbyła się Rada Budowy;
- Sporządzenia protokołów ze spotkań organizowanych na wniosek Kierownika Projektu, Wykonawcy bądź strony trzeciej i przekazania ich w terminie 3 dni roboczych od dnia spotkania uczestnikom spotkania;
- Przygotowanie sprawozdań i innych opracowań, raportów, zestawień, pism wymaganych przez Przedstawiciela Zamawiającego;
- Wykonywanie innych prac biurowo-administracyjnych zleconych przez Przedstawiciela Zamawiającego związanych z działaniem biura Kierownika Projektu.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji
- miłą atmosferę
- niezbędne szkolenia
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji w treści wpisując numer referencyjny BKP/2503/OL .
Informujemy iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W związku z rozpoczęciem w dniu 25 maja 2018 obowiązywania przepisów unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (zwanych także RODO).
Prosimy o zamieszczenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę
Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!
Przejdź do ofert pracy