1. Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
A

Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Atos

Opis stanowiska

Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Publish Date: May 24, 2021

Location: Bydgoszcz, Bydgoszcz, PL

Company: Atos

O Atos
  • Lider w transformacji cyfrowej zatrudniający 120 000 pracowników w 73 krajach
  • Dostawca usług zarządzania insfrastrukturą IT, integracji systemów informatycznych, outsourcing'u i doradztwa IT
  • Światowy partner IT Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich
  • Czterokrotny laureat certyfikatu Great Place to Work
  • Blisko 5000 pracowników w 8 miastach: Bydgoszcz, Warszawa, Wrocław, Kraków, Gdańsk, Rzeszów, Łódź, Opole

Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna obsługa Klientów niemieckojęzycznych ( Niemcy, Austria, Szwajcaria)
  • Wsparcie telefoniczne użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony)
  • Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientem
  • Wsparcie klientów na zróżnicowanych projektach w środowisku międzynarodowym
  • Rozwiązywanie problemów technicznych, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja

Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym płynną komunikację (min. B2)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. A2)
  • Chęć zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego na arenie międzynarodowej
  • Komunikatywność i chęć uczenia się
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, zarządzanie czasem i zadaniami


Korzyści:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca na arenie międzynarodowej
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość awansu
  • Dogodna lokalizacja
  • Szkolenia wstępne
  • Przyjazna atmosfera w zespołach oraz eventy integracyjne
  • Szeroki zakres benefitów m. in. ubezpieczenie zdrowotne, karta multisport
Oferujemy:
  • Prywatną opiekę medyczną (również dentystyczną)
  • Programy szkoleniowe i rozwojowe
  • Możliwość nauki języków obcych
  • Bonus referalowy
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Prywatne ubezpieczenie podróży
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy
  • System MyBenefit
  • Międzynarodowe możliwości kariery

Dbamy o prywatność Twoich danych osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych w ramach procesu rekrutacji można znaleźć na naszej stronie internetowej: https://atos.net/pl/polska/gdpr .

Idealne CV dla stanowiska Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony 
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz swoje CV teraz.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy