Kontroluj swoje dane

Używamy plików cookie, aby udoskonalić proces tworzenia CV i listów motywacyjnych. Z tego powodu możemy udostępniać Twoje dane dotyczące użytkowania podmiotom trzecim. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookie, znajdziesz w naszej Polityce plików cookie. Jeśli chcesz ustawić preferencje dotyczące plików cookie, kliknij przycisk Ustawienia. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij Akceptuj.

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Manager Działu Prawnego
S

Manager Działu Prawnego

Saveinvest Spółka Jawna
Manager Działu PrawnegoMiejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
  • Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie działem prawnym i administracyjnym, obsługę prawną podmiotów wchodzących w skład Grupy Saveinvest, przygotowywanie dokumentacji, opiniowanie i redagowanie umów, udział w projektach przekształceń spółek, reprezentowanie podmiotów przed organami administracji, udział w negocjacjach z kontrahentami, oraz wsparcie działu projektowego dot. nieruchomości gruntowych
  • zarządzanie działem prawnym i administracyjnym oraz wsparcie działów finansów oraz inwestycji,
  • dbałość o formalno-prawną zgodność wszystkich aspektów działalności z obowiązującymi przepisami,
  • umiejętność spojrzenia na strukturę spółek pod kątem prawnym i podatkowym
  • prowadzenie spraw prawnych spółek wchodzących w skład grupy Saveinvest
  • przygotowywanie umów z klientami i kontrahentami, pism, analiz prawnych, raportów, sporządzanie opinii, itp.
  • udział w negocjacjach umów handlowych
  • prowadzenie oraz nadzorowanie postępowań sądowych, rejestrowych i administracyjnych
  • współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Nasze wymagania
  • wymagane kompetencje: Zarządzanie- Prawo- Podatki- Organizacja- Planowanie- KPI -
  • dokładność, rzetelność i skrupulatność
  • min. trzyletnie doświadczenie w dziale prawnym lub kancelarii
  • min. 2 letnie doświadczenie zarządzaniu (motywowaniu, planowaniu, delegowaniu i skutecznej realizacji zadań) zespołem min. 5 osobowym
  • znajomości prawa nieruchomości, handlowego, cywilnego i gospodarczego
  • umiejętność redagowania umów, pism i dokumentów
  • wykształcenie wyższe prawnicze
  • podstawowa wiedza dotycząca podatków
  • doświadczenie w tworzeniu, optymalizacji i zarządzaniu procesami
  • bardzo dobra znajomość MS Word i MS Excel
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne i przywódcze,
Mile widziane
  • znajomość prawa rolnego będzie szczególnym atutem
To oferujemy
  • realny wpływ na działanie firmy
  • stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat lub B2B w firmie z solidnym kapitałem w gruntach
  • ciekawe wyzwania w jednej z najbardziej dochodowych branż nieruchomości
  • pracę w biurze z zapleczem kuchennym w centrum Krakowa (k. Kina Kijów)
  • luźną, pełną wsparcia i koleżeńską atmosferę pracy w młodym zespole specjalistów
  • częściową pracę zdalną po okresie wdrożenia (3 dni biurze/ 2 dni poza biurem)
  • wyposażenie pełnego stanowiska pracy w domu (praca hybrydowa)
  • jeden dzień w elastycznych godzinach pracy
  • udział w sukcesie projektów gruntowych np. www.osadadziwnowek.pl lub www.enklawamorska.pl i innych
  • szkolenia wewnętrzne: min. 3 godziny miesięcznie szkoleń zespołu
  • firmowa biblioteka: każda książka, którą przeczytasz zostaje Twoja
  • szkolenia zewnętrzne zgodne z celami rozwoju
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności oraz system premiowy
  • prywatną opiekę medyczną
  • wsparcie przy realizacji swoich pomysłów oraz przestrzeń na popełnianie błędów i rozwój
  • laptop i telefon (+ ew. iPad) do użytku prywatnego
  • program mający na celu zabezpieczenie emerytalne (min. 3 lata pracy)
  • kawa, herbata, czekoladki lub owoce i koleżeńskie podejście w pakiecie :)
Benefity
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • komputer do użytku prywatnego
  • program emerytalny
  • fundusz oszczędnościowo-inwestycyjny
  • firmowa biblioteka
  • kawa / herbata
  • napoje
  • świętowanie urodzin
  • rodzinna atmosfera
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
Etapy rekrutacji
  • Wideokonferencja z Dyrektorem
  • Wykonanie kilku zadań zdalnie
  • Spotkanie w biurze z Dyrektorem
  • Decyzja
Takie dajemy możliwości rozwoju:
  • platformy e-learningowe
  • wiedza branżowa dot. nieruchomości
  • doceniamy inicjatywy
  • przestrzeń do eksperymentowania
  • wdrażanie własnych pomysłów
  • szkolenia wewnątrzfirmowe
  • szkolenia zewnętrzne
  • wsparcie merytoryczne od dyrektorów
  • naukę nowych narzędzi
  • uczymy planować i zarządzać czasem
  • transfer wiedzy między działami
  • firmowa biblioteka
SAVEINVEST SPÓŁKA JAWNA

SAVEINVEST - Jesteśmy z gruntu dobrzy

PROJEKTY INWESTYCYJNE W GÓRACH I NAD MORZEM

1 000 DZIAŁEK W OFERCIE, WYSOKA KULTURA ORGANIZACYJNA

SAVEINVEST - Jesteśmy z gruntu dobrzy

Firma działa na rynku nieruchomości gruntowych i mieszkalnych. Jest właścicielem ponad 2 000 działek na sprzedaż oraz kilku inwestycji deweloperskich w trakcie przygotowania. Specjaliści firmy posiadają doświadczenie w prowadzeniu projektów gruntowych i są autorami ponad 1 500 różnorodnych publikacji w serwisach branżowych takich jak Forbes, Interia, Bankier. Firma dba o ciągły rozwój pracowników, koleżeńskie wsparcie i różnorodne, pełne wyzwań i dające satysfakcję z pracy zadania. Dowiedz się więcej o firmie na stronie www.saveinvest.pl

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do SAVEINVEST ROBERT TOMASZEWSKI SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w: rtm. Zbigniewa Dunin-Wąsowicza 8/9, 30-112 Kraków (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: r.tomaszewski@saveinvest.pl.
Będziemy przetwarzali informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia); (b) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu Pracuj.pl). Twoje dane osobowe możemy przetwarzać także celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia.Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: r.tomaszewski@saveinvest.pl.
Idealne CV dla stanowiska Manager Działu Prawnego przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.
Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz CV od nowa lub zaimportuj swoje CV, aby otrzymać dopasowane oferty pracy.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy