Kontroluj swoje dane

Używamy plików cookie, aby udoskonalić proces tworzenia CV i listów motywacyjnych. Z tego powodu możemy udostępniać Twoje dane dotyczące użytkowania podmiotom trzecim. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookie, znajdziesz w naszej Polityce plików cookie. Jeśli chcesz ustawić preferencje dotyczące plików cookie, kliknij przycisk Ustawienia. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij Akceptuj.

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Lider Zespołu Ds.Obsługi Klienta Z J.Niemieckim
H

Lider Zespołu Ds.Obsługi Klienta Z J.Niemieckim

Hays

Pierwsze kroki w zarządzaniu zespołem za Tobą?
Mówisz w języku niemieckim oraz angielskim?
Dołącz do nowego działu niemieckiej firmy ubezpieczeniowej i zarządaj zespołem od początku!

Jakie będą Twoje główne obowiązki?
- Wspieranie, pomaganie i szkolenie pracowników w codziennej pracy
- Planowanie pracy personelu, przewodzenie zespołem
- Rozbudowywanie materiałów szkoleniowych
- Uczestniczenie w bieżącej optymalizacji przepływów pracy
- Dbanie oraz analizowanie jakości usług, praca nad poprawą ich
- Nadzór i pomoc we wdrożeniu nowych pracowników oraz praktykantów

Czego oczekujemy od Ciebie?
- Minimum rocznego doświadczenia w przewodzeniu mniejszym zespołem (4-5 osób)
- Świetnego posługiwania się j.niemieckim oraz j.angielskim
- Wiedzy o biznesie i przedsiębiorczości
- Umiejętności komunikacyjne oraz analityczne
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów
- Dokładność i skrupulatność
- Otwartość na szkolenie w Niemczech
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Co oferujemy w zamian?
- Pakiet benefitów, który tworzony jest pod Twoje oczekiwania
- Praktyczny wpływ na tworzenie nowego deparatmentu
- Rozwój w prężnie rozwijającej się firmie
- Praca hybrydowa
- Wpływ na tworzenie kultury firmy

Jeśli to brzmi interesująco- prześlij swoje CV. Porozmawiamy o szczegółach!
Idealne CV dla stanowiska Lider Zespołu Ds.Obsługi Klienta Z J.Niemieckim przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony 
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz swoje CV teraz.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy