P
Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji
PZU
Warszawa, Mazowieckie, PL
Opublikowana tydzień temu
Opis stanowiska
Twoje zadania:
- Tworzenie planów i strategii marketingowo-komunikacyjnych wraz z przygotowaniem założeń i harmonogramów
- Realizacja działań marketingowych w kanale online, zgodnie z założeniami planów marketingowo-komunikacyjnych poprzez organizację kampanii marketingowych, kampanii performance, kampanii w social mediach, organizacja eventów, tworzenie oraz zlecenie wysyłki mailingów, newsletterów, sms-ów do wskazanej grupy odbiorców oraz uzyskanie raportów efektywności prowadzonych działań;
- Koordynacja działań komunikacyjnych oraz odpowiedzialność za komunikację inwestycyjną do potencjalnych i obecnych klientów TFI w kanale online;
- Uczestniczenie w tworzeniu materiałów reklamowych i promocyjnych poprzez zlecanie zamówień przygotowania wizualizacji i haseł reklamowych wraz z wyceną;
- Tworzenie oraz aktualizacja treści zamieszczanych w kanałach internetowych i mobilnych w celu zapewnienia klientom dostępu do aktualnych informacji;
- Zlecanie przygotowania badań marketingowych poprzez opracowanie założeń zawierających zakres tematyczny i przedmiot badania;
- Ustalanie warunków współpracy i negocjowanie warunków cenowych z partnerami lub usługodawcami;
- Opracowywanie koncepcji nowych metod komunikacji z klientami TFI poprzez rozwiązania mobilne i internetowe, prowadzenie monitoringu rynku w zakresie nowych technik i metod komunikacji.
Czekamy na Ciebie, jeśli:
- Masz minimum 3 lata doświadczenia w obszarze marketingu, digital marketingu oraz e-commerce;
- Posiadasz wyższe wykształcenie: marketing, zarządzanie;
- Masz praktyczną wiedzę z zakresu organizacji kampanii performance, digital marketingu, content marketingu, social media marketingu;
- Znasz technologie oraz narzędzia marketingowe, w szczególności w kanale online, w tym systemy reklamowe: google ads, facebook ads, narzędzia analitycznych: google analytics, google search console, google tag menager, facebook analytics itp.;
- Masz umiejętność pisania treści marketingowych w szczególności zgodnie z zasadą „Prostego języka” oraz językiem korzyści;
- Posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy oraz poczucia odpowiedzialności za realizację wyznaczonych celów;
- Bardzo dobrze znasz pakietu MS Office.
Korzyści dla Ciebie:
- Praca w strategicznym projekcie TFI PZU SA;
- Umowa o pracę na czas określony w projekcie InPZU;
- Atrakcyjny system wynagradzania;
- Profesjonalne szkolenia zewnętrzne oraz udział w wewnętrznych programach szkoleniowych,
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie;
- Program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU;
- Benefity pozapłacowe m.in. karta sportowa.
Nie czekaj i zgłoś się już dziś
Aplikuj terazIdealne CV dla stanowiska Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji przygotujesz w 5 minut.
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.

Zobacz inne szablony, stwórz CV oraz list motywacyjny i pobierz dokumenty w PDF tutaj.
Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę
Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!
Przejdź do ofert pracy