1. Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji
P

Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji

PZU

Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • Tworzenie planów i strategii marketingowo-komunikacyjnych wraz z przygotowaniem założeń i harmonogramów
  • Realizacja działań marketingowych w kanale online, zgodnie z założeniami planów marketingowo-komunikacyjnych poprzez organizację kampanii marketingowych, kampanii performance, kampanii w social mediach, organizacja eventów, tworzenie oraz zlecenie wysyłki mailingów, newsletterów, sms-ów do wskazanej grupy odbiorców oraz uzyskanie raportów efektywności prowadzonych działań;
  • Koordynacja działań komunikacyjnych oraz odpowiedzialność za komunikację inwestycyjną do potencjalnych i obecnych klientów TFI w kanale online;
  • Uczestniczenie w tworzeniu materiałów reklamowych i promocyjnych poprzez zlecanie zamówień przygotowania wizualizacji i haseł reklamowych wraz z wyceną;
  • Tworzenie oraz aktualizacja treści zamieszczanych w kanałach internetowych i mobilnych w celu zapewnienia klientom dostępu do aktualnych informacji;
  • Zlecanie przygotowania badań marketingowych poprzez opracowanie założeń zawierających zakres tematyczny i przedmiot badania;
  • Ustalanie warunków współpracy i negocjowanie warunków cenowych z partnerami lub usługodawcami;
  • Opracowywanie koncepcji nowych metod komunikacji z klientami TFI poprzez rozwiązania mobilne i internetowe, prowadzenie monitoringu rynku w zakresie nowych technik i metod komunikacji.

Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • Masz minimum 3 lata doświadczenia w obszarze marketingu, digital marketingu oraz e-commerce;
  • Posiadasz wyższe wykształcenie: marketing, zarządzanie;
  • Masz praktyczną wiedzę z zakresu organizacji kampanii performance, digital marketingu, content marketingu, social media marketingu;
  • Znasz technologie oraz narzędzia marketingowe, w szczególności w kanale online, w tym systemy reklamowe: google ads, facebook ads, narzędzia analitycznych: google analytics, google search console, google tag menager, facebook analytics itp.;
  • Masz umiejętność pisania treści marketingowych w szczególności zgodnie z zasadą „Prostego języka” oraz językiem korzyści;
  • Posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy oraz poczucia odpowiedzialności za realizację wyznaczonych celów;
  • Bardzo dobrze znasz pakietu MS Office.

Korzyści dla Ciebie:

  • Praca w strategicznym projekcie TFI PZU SA;
  • Umowa o pracę na czas określony w projekcie InPZU;
  • Atrakcyjny system wynagradzania;
  • Profesjonalne szkolenia zewnętrzne oraz udział w wewnętrznych programach szkoleniowych,
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie;
  • Program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU;
  • Benefity pozapłacowe m.in. karta sportowa.

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Idealne CV dla stanowiska Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony 
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz swoje CV teraz.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy