Kontroluj swoje dane

Używamy plików cookie, aby udoskonalić proces tworzenia CV i listów motywacyjnych. Z tego powodu możemy udostępniać Twoje dane dotyczące użytkowania podmiotom trzecim. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookie, znajdziesz w naszej Polityce plików cookie. Jeśli chcesz ustawić preferencje dotyczące plików cookie, kliknij przycisk Ustawienia. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij Akceptuj.

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Doradca Klienta W Banku/Umowa O Pracę, Bez Doświadczenia

Doradca Klienta W Banku/Umowa O Pracę, Bez Doświadczenia

Talentplace

Dzień dobry!
Dla placówki banku Credit Agricole we Wrocławiu poszukujemy osób, które zostaną członkami zespołu Contact Center, a ich głównym zadaniem będzie telefoniczny kontakt z Klientami firmy i asysta w różnych zapytaniach dot. oferty banku.

Doświadczenie nie jest wymagane, wszystkiego nauczysz się podczas ok. 2 tygodniowego, oczywiście płatnego szkolenia A jest to świetna szansa na start w karierze, gdzie możesz rozwinąć się w branży bankowości lub zdobyć mocny punkt w Twoim CV! Jest to praca stacjonarna w biurze na ul. Legnickiej.

Możesz się spodziewać zadań takich jak:

  • rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • prowadzenie sprzedaży produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów,
  • realizowanie operacji bankowych (np. weryfikacje, blokady kart itd.),
  • pomoc Klientom w codziennych zapytaniach,
  • budowanie dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, Multisport, dofinansowanie do kafeterii, biletów kinowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego w obszarze bankowości i awansu,
  • premie od sprzedaży,
  • możliwość skorzystania ze specjalnej oferty na produkty banku.

Najważniejsze wymagania:

  • płynna znajomość języka polskiego i dobra dykcja,
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, pakietu Office,
  • wykształcenie średnie (matura niewymagana),
  • gotowość do pracy zmianowej
  • komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie

Brzmi dobrze? Zapraszam do aplikowania wraz z CV bezpośrednio tutaj ️ https://talentplace.traffit.com/public/form/a/44?uid=N1Ixa25BYm9QbzVjTWdvN0NHMDdLTlo4L0ZvY0tCcHdrTG5aaWx0ZEpGUT0=

Nasi rekruterzy przeprowadzą Cię przez cały proces rekrutacji i skontaktują się z Tobą co do kolejnych kroków.


Idealne CV dla stanowiska Doradca Klienta W Banku/Umowa O Pracę, Bez Doświadczenia przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.
Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz CV od nowa lub zaimportuj swoje CV, aby otrzymać dopasowane oferty pracy.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy