1. Doradca Klienta

Doradca Klienta

Nazwa firmy: Credit Agricole
sprzedaż

Nasza Oferta

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • system premiowy zależny od wyników pracy
  • szeroka oferta szkoleń i coachingów
  • realne możliwości awansu w oparciu o indywidualne plany rozwoju zawodowego
  • bogaty pakiet socjalny ( m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, liczne konkursy wewnętrzne)
  • możliwość udziału w projektach charytatywnych (wolontariat pracowniczy, kampanie edukacji finansowej i inne)

Wymagania

  • masz min. rok doświadczenia w sprzedaży w placówce bankowej
  • umiesz pozyskiwać nowych klientów i budować z nimi długotrwałe relacje
  • znasz produkty bankowości detalicznej i osiągasz sukcesy sprzedażowe
  • potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu
  • efektywnie współpracujesz w zespole
  • masz wykształcenie minimum średnie

Zadania na stanowisku

odpowiadasz za realizację indywidualnych i zespołowych celów biznesowych

zarządzasz przypisanym portfelem Klientów detalicznych

obsługujesz operacje i transakcje gotówkowe w placówce bankowej

nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji

trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów

sprzedajesz produkty bankowości detalicznej

dbasz o wysokie standardy obsługi Klienta

 

Twój Zespół
Będziesz pracować w zespole doradców w placówce bankowej. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować dyrektorowi placówki. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.

Aplikuj

W Credit Agricole dbamy o naszych pracowników. Zapewniamy i między innymi takie benefity, jak:

 

  • karta Multisport,
  • prywatna opieka medyczna,
  • szkolenia,
  • coaching,
  • system premiowy,
  • nowoczesne narzędzia pracy.

Aplikuj

Dzielmy się wiedzą

 

Ważne jest, aby dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami z innymi. W związku z tym od lat prowadzimy program DZIELMY SIĘ WIEDZĄ. W Credit Agricole pracownicy przekazują swoje umiejętności sobie nawzajem - w ten sposób tworzymy zespoły, które efektywnie pracują i rozwijają się w tym samym czasie.

 

 

Akademia rozwoju doradcy i Akademia rozwoju managera

 

Uczestnicząc w szkoleniach zdobędziesz wiedzę i praktykę biznesową. Nasze programy szkoleniowe oparte są na rozwoju określonych kompetencji poprzez umiejętność uczenia się zarówno z sukcesów, jak i porażek. 

 

 

PowerOn – dbamy o naszą energetyczną równowagę.

 

Staramy się aktywnie spędzać czas poza pracą oraz dzielić się z innymi naszymi zainteresowaniami oraz hobby. Organizujemy dla pracowników różne warsztaty m.in. zarządzania własną energią, poszukiwania  work life balance, las w słoiku, malowanie ceramiki czy warsztaty fotograficzne. Ważne jest, abyśmy nawzajem się inspirowali! 

 

 

 

Aplikuj

CENTRALA          

Wspieramy wszystkie linie biznesowe i dbamy o ich rozwój. U nas możesz rozwinąć skrzydła  w  HR, marketingu, audycie, ryzyku, windykacji, obsłudze klienta, administracji, compliance i innych.

 

CONTACT CENTER

Misją obszaru Contact Center jest budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z Klientami banku, którzy kontaktują się z nami poprzez telefon, internet czy sms. Dbamy o satysfakcję klientów, którzy  oczekują od nas wysokiej jakości  rozmów i profesjonalnej obsługi  produktów bankowych.

 

 

IT

Wykorzystuje potencjał nowoczesnych technologii w dostarczaniu i kształtowaniu konkurencyjnej oferty produktowej Banku. Zapewnia strategiczną i operacyjną efektywność funkcjonowania procesów i organizacji IT

 

 

Aplikuj

To nowe wyzwania każdego dnia, w codziennej pracy szczególnie ważne są dla nas długoterminowe relacje z Klientami i Partnerami biznesowymi, profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa.

 

Naszym pracownikom umożliwiamy podnoszenie kwalifikacji poprzez liczne szkolenia. Posiadamy blisko 450 placówek bankowych i partnerskich, 300 biur kredytowych i ponad 12 tysięcy punktów sprzedaży partnerów.  Nasi pracownicy mają jasno określone ścieżki kariery:

 

  • Młodszy doradca klienta
  • Doradca klienta
  • Starszy doradca klienta
  • Doradca klienta indywidualnego/biznesowego/agrobiznesowego
  • Starszy doradca indywidualnego/biznesowego/agrobiznesowego
  • Dyrektor placówki bankowej
  • Dyrektor zespołu placówek
  • Dyrektor regionu

 

Aplikuj

Career Ahead to dwuletni program rozwojowy dla studentów studiów magisterskich i absolwentów do 2 lat po studiach. Rekrutację do programu  rozpoczynamy na przełomie listopada i grudnia, a praca rozpoczyna się w styczniu.

 

Płatne staże i praktyki w różnych obszarach banku dające studentom i absolwentom możliwość sprawdzenia się w praktycznym działaniu. Rekrutację prowadzimy przez cały rok.

   

First@CA skierowany jest do studentów (III,IV,V rok) i świeżo upieczonych absolwentów. Daje szansę odbycia dwu- lub trzymiesięcznej praktyki.

 

Czas trwania: czerwiec – wrzesień

 

Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy