Kontroluj swoje dane

Używamy plików cookie, aby udoskonalić proces tworzenia CV i listów motywacyjnych. Z tego powodu możemy udostępniać Twoje dane dotyczące użytkowania podmiotom trzecim. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookie, znajdziesz w naszej Polityce plików cookie. Jeśli chcesz ustawić preferencje dotyczące plików cookie, kliknij przycisk Ustawienia. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij Akceptuj.

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Dispute Management Team Leader

Dispute Management Team Leader

Capgemini
Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.What do you need to start?
  • High level customer service skills and very good communication skills
  • Strong people management skills (at least 1 year of experience)
  • Previous experience in Dispute is a must
  • Fluent English
  • Strong people management skills (at least 1 year of experience)
  • Very good analytical skills, able to prepare complex analysis and reporting
  • Able to improve the process and to motivate the staff to do the same
  • Ability to delegate tasks and set deadlines
What duties will help you grow?
  • Manages a team of Dispute and Deductions Specialists
  • Handles complex client specific queries, issues or escalations within the client context
  • Managing the escalations and overall team cycle time and effectiveness for deductions and disputes; Acts as first escalation point for contested disputes and deductions
  • Escalates problem deductions and disputes to the client in accordance with the escalation policy. Prepares recommendations with regards to actions
  • Reviews query developments and trends at various customer levels providing root cause analysis of anomalies and recommend solutions
  • Attends f2f customer meetings if required
What have we prepared for you?

Personal and professional development:

  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding
    NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: Excel, VBA, RPA, customer care and more.

    Our legendary atmosphere:

  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities (e. g OUTfront, Women@Capgemini, Foreigners Community) and world – changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and… simply like each other! A lot of benefits:
    Possibility to work in terms of Flexible Work Policy, which include work in a hybrid model, flexible working hours, equipment package and more.
  • Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms.
    Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
    Access to Inspiro Audiobooks & Nais (cinema tickets, Multisport and more).
    Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking.

    Who are we?

    Being one of us means stability of employment and constant development among other great people. We want to share with you our experience and exchange it for yours in a mutual partnership.

    Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of our units is Business Services created by extraordinary people who provide solutions to our international clients in areas such as HR, Finance & Accounting, Supply Chain or Business Transformation.

    Do you want to get to know us better? Watch a short video: Who are we statistically at Capgemini Poland in 2022?


    Do you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).

  • Idealne CV dla stanowiska Dispute Management Team Leader przygotujesz w 5 minut. 
    Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.
    Stwórz swoje CV teraz.
    Stwórz CV od nowa lub zaimportuj swoje CV, aby otrzymać dopasowane oferty pracy.
    Aplikuj

    Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

    Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

    Przejdź do ofert pracy