Kontroluj swoje dane

Używamy plików cookie, aby udoskonalić proces tworzenia CV i listów motywacyjnych. Z tego powodu możemy udostępniać Twoje dane dotyczące użytkowania podmiotom trzecim. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookie, znajdziesz w naszej Polityce plików cookie. Jeśli chcesz ustawić preferencje dotyczące plików cookie, kliknij przycisk Ustawienia. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij Akceptuj.

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Digital Marketing Specialist

Digital Marketing Specialist

Alfa Laval AB

Now, we have an exciting job opportunity for a Digital Marketing Specialist in our Eastern Europe Marketing Department with the possibilities to grow and make a great career path for the future. In this position you will be able to create and have impact on digital transformation of Alfa Laval and you will cooperate with channel managers and marketing communication professionals in the cluster.

So if you love digital marketing, you have the personality to be a leader and you are able to make a good people network, come and join us. Our team is waiting for You!

Who you are

You strive to understand the customer and you believe that impossible does not exist. You want to work and develop your professional path in an international company where your global mindset and result oriented character will flourish. You are able to build trustful relationships with sales managers and internal stakeholders and you have energy to make an impact on the future of our company.

Key tasks:

  • Execute the company digital marketing strategy for marketing nurturing programs across customer segments and channels;
  • Collaborate with marketing and sales colleagues through proactive digital initiatives;
  • Coordinate within marketing team the digital marketing activities, such us: SEO and SEM, web development and emailing campaigns;
  • Cooperate with digital agencies to drive SEM campaigns;
  • Create and coordinate local lead generation programs or adapt global ones;
  • Proactively look for the areas to share growth hacks and best practices across the organization;
  • Give support for the business to transform the digital sales model;

What you know

  • + 3 years' in digital marketing in B2B market;
  • Proven experience in running digital campaigns;
  • Usage of the digital marketing tools, e.g. such as Google Ads, SEO too, emailing tools (knowledge of Marketing Automation Systems as a plus);
  • Native Polish;
  • B2/C1 level of written and spoken English;
  • Willingness to focus on customers;
  • Understanding transactional business and channel management;
  • Strong problem-solving skills;
  • Demonstrated social skills, able to build relationship with internal business stakeholders and animate internal network;
  • Willing to learn and develop in the area of digital marketing;
  • Project management skills
  • Interest in technical products and solutions is a plus;
  • Experience with managing CMS is a plus;
Idealne CV dla stanowiska Digital Marketing Specialist przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.
Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz CV od nowa lub zaimportuj swoje CV, aby otrzymać dopasowane oferty pracy.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy