1. Complaints Analyst

Complaints Analyst

Nazwa firmy: Revolut
obsługa klienta

Our Customer Service team is the public face of the company and provides first-class front-line support to our millions of customers. We are also internal customer-champions, working with product teams to ensure users stay at the forefront of everything Revolut does. We're a truly diverse, international group and we work across three European offices.

 

We hire people who know how to act fast, look for root causes and solve problems – not follow scripts. We expect every person to drive change and bring value to Revolut by contributing more than just resolving tickets. We dedicate a lot of time for personal and professional growth and as a result, by the time our agents "graduate" support they are fully trained to rock in any other role in the company (and are in demand from lots of teams!).

 

We offer:

 

  • Competitive salary
  • Excellent training and guidance from our team.
  • Roll with a free Revolut Metal subscription
  • Life insurance
  • Private medical care
  • Multisport card
  • Don’t panic about cooking: get free dinners
  • Stay refreshed: get juice, tea, coffee and soft drinks on tap

Requirements

  • At least 1 year of customer support experience
  • Bachelor's degree or equivalent
  • Flawless English - exceptional communication and writing skills in addition to Greek, German, Russian or Japanese (grammar, brand tone and voice)
  • Analytical - able to investigate and get to the root of a problem
  • Resourceful - know where and how to obtain relevant information
  • Strategic - know when and how to best utilise means of redress (i.e. refunds including negotiations)
  • Ability to resolve complex cases - able to use analysis and resources to efficiently resolve a complex case
  • Meticulous - great attention to detail
  • Strive to improve every aspect of Revolut and yourself

 

WHAT WE ARE LOOKING FOR

 

From employee 1 to employee 1000, you will be slotting into a global team that shares a number of traits.

You can work autonomously and take ownership. We thrive with the space and responsibility to solve problems.

You operate best without lots of bureaucracy. We don’t hide behind fancy job titles or clunky processes ‘because that’s how things are done’.

You approach work in a logical way. We are not afraid to make mistake but we use data and logic to backup decisions and improve understanding.

And you share our mission to improve people’s relationship with their money.

Future tasks

We never stop looking for candidates who hold traits and skills that our team welcomes dearly. At this time, we're looking for a bilingual Complaints Analyst to join our Complaints team in our Krakow office.

 

What you will be doing:

 

  • Handle incoming Formal complaints and external dispute resolution entries (for example the Ombudsman)
  • Identify, analyse, and resolve issues and help implement improvements
  • Set up (improving) internal procedures
  • Actively contribute to a culture where the fair treatment of customers is a priority
  • Organise and maintain a central archive of all data, ensuring everything is recorded accurately and easily accessible
  • Test and strengthen current quality controls
Aplikuj

W Revolut nie ma miejsca na biurokrację, oficjalizm czy mikrozarządzanie.

 

 

Nasi pracownicy rozumieją, jak ważne jest wykonanie pracy i mogą niezależnie dostosowywać swój czas spędzony w biurze. Szukamy osób gotowych do wzięcia odpowiedzialności, dostarczenia rozwiązań i oceny wpływu swojej pracy na rozwój aplikacji.

 

 

Działamy w małych zespołach.

 

Rozpoznajemy możliwości.

 

Planujemy.

 

Wykonujemy.

 

Dostarczamy.

 

Szybko.

 

Precyzyjnie.

 

Nieuchronnie.

 

Bez korporacyjnych głupstw.

 

Bez polityki.

 

Bez biurokracji.

 

Doprowadzamy sprawy do końca.

 

Mamy misję.

 

Zmieniamy świat.

 

 

Aplikuj

Wiemy jak ważne dla pracowników są systemy motywacyjne.

 

 

Właśnie dlatego oferujemy im następujące benefity:

 

  • półroczne oceny rezultatów pracy, które wiążą się z negocjacją wynagrodzenia i bonusami za dobre wyniki,
  • ubezpieczenie medyczne,
  • ubezpieczenie na życie,
  • wyjazdy zagraniczne,
  • wysokiej jakości sprzęt komputerowy i dobrze wyposażone biura (kuchnia, strefa relaksu, stół do ping-ponga),
  • dogodna lokalizacja biura,
  • przejazdy taksówkami w razie wydłużonych godzin pracy,
  • międzynarodowe, wielokulturowe środowisko pracy,
  • darmowe posiłki dla pracujących po godzinie 19 i w weekendy,
  • dofinansowanie do okularów optycznych,
  • bonusy finansowe uzależnione od rezultatów.

 

Aplikuj

Możliwość rozwoju to według mnie najlepszy aspekt pracy w Revolut. Zarówno zawodowego, jak i osobistego. Jeżeli interesuje Cię jakieś zagadnienie dotyczące produktu czy jego obsługi, masz możliwość nad nim pracować i realnie wpływać na jego przyszłość." - Adrianna Szulc, IT recruiter

 

Lubię pracę w Revolut głównie dlatego, że się nie nudzę. Nie ma pracy na zasadzie "kopiuj-wklej". Każdy dzień jest inny. Wiadomo, ma to też swoje minusy, ale dużo zależy od ludzi i zaangażowania jakie z siebie dają. To tworzy klimat tej firmy. - Michał Musiał, Compliance Analyst.

 

Lubię pracować w młodym, międzynarodowym zespole, gdzie każdy z nas ma swoje zainteresowania. Dzieki temu, praca jest dynamiczna, a ja uczę się nowych rzeczy. - Sylwia Miela, Customer Support Team Lead

 

Aplikuj

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak wyglądają realia pracy w jednym z najszybciej rozwijających się finansowych startupów na świecie - odwiedż nasz REVISIDER blog (https://blog.revolut.com/tag/insider/) i obejrzyj filmy na Youtube z tagiem #RevInsider.

 

Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy