1. Client Solution Consultant with French

Client Solution Consultant with French

Nazwa firmy: Nielsen

Offer description

As a leader in marketing and media information, Nielsen is one of the most trusted sources of business intelligence for the world's top brands. The work we do makes a significant difference to how businesses and brands perform in markets around the world. At Nielsen we all share a commitment to our core values of being simple, open and integrated in how we work — with each other, our partners, and our clients.

Client Solution Consultant is the liaison between the commercial and the operational teams. This role advises, suggests and discusses solutions with the internal and external clients in terms of Nielsen Products without sales activities. We offer:

  • Benefit package: Multisport card, private medical coverage Medicover, life insurance Pramerica, Benefit platform allowing to purchase cinema and theatre tickets,
  • Friendly working space: chill rooms, coffee and tea, massages in the office,
  • Additional days off and recognition of special moments in your life,
  • Stable working environment with employment contract,
  • Monday - Friday job (8.30-17.00 with 30 minutes lunch break),
  • A possibility to create individual career path, additional training in form of gamification,
  • A possibility to engage in charity actions and participation in numerous social activities organised within the company,
  • Modern office in great location, next to Dworzec Gdański metro station.

Wymagania

Distinct communication skills (especially in remote communication), both spoken and written, Good negotiation and influencing skills, Ability to work in a cross functional environment with demanding clients, Fluent French and advanced English knowledge, both spoken and written is a must, Bachelor degree in Economics, Marketing, Computer Science or other relevant field, Good Microsoft Office skills, especially in Excel and PowerPoint, Minimum 1 year of Operational and/or Client facing experience, Combination of profound operative skills and client orientation.

Zadania na stanowisku

Client presentations of the complete production process, Responsible for the efficiency of the databases, including optimalizations and suggestions for the Client, Converting the clients’ needs into internal work orders, Quality assurance procedures, Key point of contact for Business Clients in all operational matters (delivery delays, data changes, data quality issues, execution, etc.), Remote communication with the client (phone/Hangouts, e-mail).
Aplikuj

Wszystkim pracownikom zapewniamy:

 

  • programy rozwojowe i szkolenia w formie grywalizacji,
  • dostęp do platformy benefitowej, na której możesz indywidualnie wymieniać punkty na bilety do wydarzenia kulturalne, aktywności sportowe, kursy i inne,
  • 2 dodatkowe dni wolne (na święta i urodziny) dla tych z pracowników, którzy wykorzystają cały przysługujący urlop,  
  • prywatną opiekę medyczną w Medicover, obejmującą opiekę m.in. alergologa, dermatologa, ginekologa, pulmonologa i lekarzy wielu innych specjalności,
  • dofinansowanie do karty Multisport,
  • możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie,
  • kawę i herbatę na co dzień,
  • pracę w świetnej lokalizacji - tuż przy stacji metra Dworzec Gdański, w nowoczesnym biurze.

 

Aplikuj

Dbamy o to, aby nasi pracownicy mieli zapewnione różnorodne możliwości rozwoju. Każda z naszych rekrutacji, rozpoczyna się od rekrutacji wewnętrznej, która jest jawna dla wszystkich pracowników i każdy z nich może aplikować na dowolną z pozycji. Jednocześnie mamy rozwojowe programy liderskie oraz eksperckie. Zapewniamy możliwość awansów pionowych i poziomych.

 

Nasi pracownicy mogą wziąć udział w One Nielsen Experience, pozwalającym na poznanie i zrozumienie pracy innego działu Nielsena. Jest to program półroczny, w trakcie którego łączy się swoje obecne obowiązki z częściową pracą w innym, nowym dla pracownika dziale. Pozwala to na zdobycie nowego doświadczenia, lepszego zrozumienia procesów zachodzących w firmie oraz zdobycia nowej wiedzy i rozwoju pracownika.

 

Aplikuj

Naszą największą siłą są ludzie i to właśnie oni znajdują się w centrum naszych działań. Chcemy przyciągać najlepszych i sprawić, by rozwijali się razem z nami. Dlatego kultura organizacyjna Nielsena jest skierowana na pracowników. Oferujemy im szerokie możliwości rozwoju i zdobywanie doświadczeń w innowacyjnym środowisku pracy, a także bogaty pakiet benefitów.

 

Bardzo ważnym elementem naszej kultury jest Nielsen Employee Experience, który składa się z trzech filarów: 

 

  • You can be you. Możesz dołączyć między innymi do grup sportowych, które działają w Nielsenie. Jeżeli tylko chcesz, możesz przejąć inicjatywę i pokazać innym, co jest Twoją pasją. W Nielsenie chcemy, żebyś był sobą!
  • You can make a difference. Chcemy wspólnie sprawiać, żeby świat dookoła nas stawał się lepszy. W Nielsenie działają m.in. MOSAIC, Nielsen Cares, Nielsen Green Team, Women in Nielsen czy PRIDE.
  • You can grow with us. Wiemy, jak ważny jest rozwój, dlatego nasi pracownicy mogą rozwijać się w kierunku eksperckim, jak i liderskim poprzez udział w projektach, programach rozwojowych oraz rekrutacjach wewnętrznych.

 

Aplikuj

Praktyki w Nielsen oferujemy studentom, którzy są na początku swojej drogi zawodowej.

 

Prowadzimy program Nielsen Graduate Programme. 

 

W trakcie 6 miesięcy, stażyści uczą się:

  • jak funkcjonuje największa na świecie firma badawcza
  • jak powstają  badania rynku i badania konsumenckie
  • w jaki sposób świadczymy usługi doradcze dla największych firm z sektora FMCG.

 

Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy