Kontroluj swoje dane

Używamy plików cookie, aby udoskonalić proces tworzenia CV i listów motywacyjnych. Z tego powodu możemy udostępniać Twoje dane dotyczące użytkowania podmiotom trzecim. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookie, znajdziesz w naszej Polityce plików cookie. Jeśli chcesz ustawić preferencje dotyczące plików cookie, kliknij przycisk Ustawienia. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij Akceptuj.

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
  1. Client Facing Expert

Client Facing Expert

Euroclear

Division: Client Service In the Client Service department, we are in daily and direct contact with our customers.

As a trustful partner we support their day-to-day business, help resolve their problems and propose efficient solutions through collaboration. We offer our support via phone, mail and chat. Euroclear Poland has been awarded as the ‘Most vibrant workplace’ during the 11th Central and Eastern European (CEE) Services Summit in 2023.

Role: Supporting our international clients.Establishing and maintaining effective relationships with clients as well as gaining their trust and respect.Works and constantly coordinates with different stakeholders internally, specifically account managers and operations, in solving service issues and escalations.Interfacing with Euroclear's Operations teams (Asset Servicing, Transactions Processing, Tax or Collateral) to solve problems and keep clients in the loop.Anticipating client’s needs and finding solutions within the indicated policies and procedures.Taking care of appropriate follow-up (timely, accurately) of all client matters.Ensuring proactive communication to all parties involved. Required Qualifications: 2 years of experience in a sales, business development or customer service role.Understanding of financial markets and knowledge of securities.Genuine team player.Strong proven relationship management and communication skills.Excellent command of spoken and written English.Strong client focus and can-do attitude. New ways of working:

Find your own optimal balance within our hybrid working model, where you can connect at the office and also benefit from remote working. We have floating working hours, for this specific role, starting at 9 a.m. to 17:30 p.m., sometimes in a month starts at 11 a.m. and finishes by 7:00 p.m. What we offer:

We offer an excellent opportunity to practice and develop your talents in a highly professional and motivated team, interacting with many stakeholders across the whole organization. Why join us? Embark on your new adventure at Euroclear, and work at the heart of the global capital markets.

We connect over 2,000 financial institutions across the globe. As an open and resilient infrastructure, we contribute to the stability of the financial markets.

We help clients cut through complexity, lower costs, and mitigate risks of financial transactions.

At Euroclear, we have the a clear ambition to use our key role to facilitate and accelerate a sustainable global financial system. Join us and work closely with inspiring, supportive and engaged colleagues from more than 80 different countries. Develop your talents while interacting with people at all levels across the organisation.

We are growing, and so will you! Benefits: Private medical care

Life insurance

Flexible working hours

Christmas gifts

Employee referral program

Annual bonus

Benefit platform with an attractive dedicated budget Great Place to Work for All We are committed to creating an inclusive culture that celebrates diversity, and strive to be a Great Place to Work for All. All qualified applicants will be considered for employment, regardless of any aspect that makes them unique (including race, religion, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, pregnancy, disability, ...). If you need any specific accommodation due to disability or any other reason, you can let the recruiter know during your application process.


Idealne CV dla stanowiska Client Facing Expert przygotujesz w 5 minut. 
Użyj naszego kreatora CV i otrzymaj oferty pracy dopasowane do Twojego doświadczenia.
Stwórz swoje CV teraz.
Stwórz CV od nowa lub zaimportuj swoje CV, aby otrzymać dopasowane oferty pracy.
Aplikuj

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Szukasz pracy? Znajdź pasującą ofertę i aplikuj!

Przejdź do ofert pracy