Moje konto

Dołącz do naszego zespołu
Customer Engagement

Jako zespół odpowiadamy za komunikację z naszymi użytkownikami. Dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta oraz o naszą reputację w Internecie, a dzięki wdrażanym przez nas programom Marketing Automation zwiększamy zaangażowanie użytkowników, które przekłada się na wyższą konwersję.

Dlaczego warto dołączyć do zespołu

Współpraca z innymi biurami

Dużo współpracujemy z innymi pracownikami z biur w Portoryko i San Francisco. To doskonała okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń.

Otwartość na nowe pomysły

Masz pomysł, jak ulepszyć projekt, nad którym pracujesz? Albo jak zwiększyć efektywność procesów? Kreatywność i konstruktywna krytyka są u nas zawsze mile widziane.

Samoorganizacja w zespołach

Nie potrzebujemy mikro-managementu — bierzemy odpowiedzialność za swój zakres pracy, organizując się tak, by efektywnie osiągać cele.

Atmosfera w biurze

Cenimy sobie koleżeńską atmosferę, dzięki której czujemy się w pracy swobodnie. W projekty angażujemy się całym sercem i na poważnie, ale mamy też poczucie humoru. Rozmawiamy ze sobą na każdy, nawet najtrudniejszy temat.

Komunikacja i transparentność

Szczerość i bezpośredniość w komunikacji to nasze kluczowe wartości. Możesz liczyć zarówno na pomoc każdego z nas, jak i na konstruktywną krytykę.

Nowoczesny sprzęt i technologia

Pracujemy na MacBookach Pro (2019) oraz Dellach. Zapewniamy wszelkie niezbędne oprogramowanie i peryferia potrzebne do efektywnej pracy. Korzystamy ze świetnej technologii, np. Iterable, eDataSource, ZenDesk i Freshdesk.

Elastyczne godziny pracy

Nasze biuro jest dostępne 24/7. Należy się pojawiać na obowiązkowych spotkaniach, ale poza tym nie narzucamy ścisłych godzin pracy.

Stały rozwój umiejętności

Regularnie testujemy i wdrażamy nowe rozwiązania — eksperymenty to nasze drugie imię. Rozwijamy się i podejmujemy coraz to nowe wyzwania, stale podnosząc poprzeczkę.

Wyposażona kuchnia i lunche firmowe

Kawa, soki, słodycze, owoce — dla każdego coś, co lubi przegryzać w pracy. Piwo, wino i mocniejsze alkohole też się znajdą — do wykorzystania po godzinach. Poza tym kuchnia wyposażona jest tak, że możesz zrobić tu nawet naleśniki z musem. Tylko nie w piątki, bo wtedy cała firma spotyka się na wspólnym, firmowym lunchu.

Imprezy integracyjne

Mamy regularne spotkania integracyjne — zarówno zespołowe, jak i ogólnofirmowe. Po godzinach wychodzimy razem na piwo, dobre jedzenie czy wyścigi gokartów. Dbamy o to, by stanowić zgrany zespół, w którym wszyscy się znają i dobrze ze sobą dogadują.

Komentarze zespołu

Nasz dział jest pierwszym punktem kontaktu klienta z firmą BOLD PL. Staramy się działać proaktywnie i proponować profesjonalne rozwiązania, które zapewnią nam lojalność klientów, a samym użytkownikom satysfakcję z kreatora CV i listu motywacyjnego, które im oferujemy.

Współpracujemy ze wszystkimi działami w firmie, znamy nasze produkty od podszewki i możemy sukcesywnie pracować nad ich udoskonalaniem.

Praca na wysokich obrotach, nieszablonowe, długodystansowe działania i możliwości rozwoju zadecydowały, że dołączyłam do zespołu Customer Engagement. Wspaniała atmosfera, różnorodność prowadzonych projektów oraz olbrzymia satysfacja z pracy sprawiają natomiast, że w naszym zespole na co dzień nie mogę się nudzić. Jeśli wierzysz, że budowanie mostów pomiędzy firmą a klientem jest kluczowe dla rozwoju produktu, to idealnie do nas pasujesz!

Organizacja pracy

Metodyka pracy

W naszym zespole pracujemy w oparciu o metodykę SCRUM i cotygodniowe sprinty. Każdy w zespole w dużym stopniu samodzielnie organizuje swój tydzień pracy. Nasze działania planujemy w oparciu o roadmapę, która jasno wyznacza priorytety na dany okres. Dzięki temu pracujemy efektywnie.

OKR

Nasze kwartalne cele i zadania planujemy przy wykorzystaniu metodyki Objectives & Key Results. Pozwala nam to dobrze zorganizować sobie pracę na najbliższe miesiące i mieć pewność, że to, co robimy, jest bezpośrednio powiązane z celami całej firmy. Jednocześnie OKR pozwalają nam również się wykazać się poprzez indywidualne zaplanowane, ambitniejsze cele.

Spotkania 1:1

Jeśli do nas dołączysz, postaramy się, abyś od początku miał dobrą komunikację z team leaderem. Spotkania jeden na jeden z przełożonym, które odbywają się minimum raz na dwa tygodnie, są okazją do tego, by porozmawiać o postępach, planach i możliwościach rozwoju.

Szczerość i otwartość w komunikacji to jedne z kluczowych wyznawanych przez nas wartości. Możesz oczekiwać konkretnego, jasnego feedbacku.

Ocena kwartalna

Co kwartał każdy z nas przechodzi przez ocenę kwartalną (quarterly review). My oceniamy team leadera, a on nas. Następnie omawiamy wzajemne spostrzeżenia i uwagi na indywidualnych spotkaniach.

QR pomagają nam się rozwijać — pokazują, na jakich obszarach naszych umiejętności powinniśmy się skupić, w czym jesteśmy dobrzy, a nad czym można by jeszcze popracować.

Nasze aktualne oferty pracy

Interesuje Cię praca w startupie? Aplikuj do nas!

PRZEJDŹ DO OFERT PRACY

Wybrane projekty

Customer Service Quality & Assurance

Bezpośrednią obsługą klienta zajmują się nasi partnerzy. Regularnie weryfikujemy jakość tych usług i wprowadzamy udoskonalenia. Dążymy do tego, aby klienci byli jak najbardziej zadowoleni z kontaktu.

Self-Service

Nasze produkty oferują ogromne możliwości dla użytkowników. Dlatego wdrożyliśmy rozbudowane Centra Pomocy. Dbamy o to, aby wszystkie funkcje były odpowiednio wyjaśnione oraz o to, aby klienci byli w stanie samodzielnie znaleźć odpowiedź na najczęściej zadawane pytania.

Marketing Automation Optimization

Pracujemy na systemie Iterable, który oferuje nam ogromne możliwości przeprowadzania eksperymentów na naszych kampaniach e-mail. Nieustannie optymalizujemy każdy najdrobniejszy element, tak aby zwiększać skuteczność wszystkich kampanii.

Tydzień pracy

Planowanie

Każdy tydzień zaczynamy od spotkania zespołowego, na którym podsumowujemy poprzedni tydzień, przechodzimy przez aktualne tematy i planujemy kolejny sprint.

Daily

Codziennie spotykamy się na krótki status, co usprawnia komunikację i zwiększa efektywność każdego sprintu.

Spotkania cross-teamowe

Regularnie spotykamy się z innymi zespołami aby realizować wspólne projekty i wymieniać się najważniejszymi informacjami, które mogą wpływać na pracę innych osób.

Samodzielność

Przede wszystkim jednak cenimy samodzielność. To Ty w głównej mierze decydujesz o tym, jak będzie wyglądać Twój tydzień pracy!

Zespoły

Customer Service

Dbamy o zadowolenie naszych użytkowników. Odpowiadamy za jakość obsługi klienta realizowanej przez naszych partnerów: przeprowadzamy ewaluację kontaktów z klientem i przygotowujemy nowe materiały pomocnicze. Zarządzamy eskalacjami i odpowiadamy na reklamacje klientów zgłaszane w najprzeróżniejszych zakątkach internetu. Nieustannie wprowadzamy też nowe usprawnienia, tak, aby nasi klienci mogli jeszcze łatwiej i wygodniej się z nami skontaktować.

Maciej
Maciej
Customer Engagement Manager
Agata
Agata
Customer Service Specialist
Paulina
Paulina
Customer Service Specialist
Jerzy
Jerzy
Customer Service Specialist

Marketing Automation

Odpowiadamy za zautomatyzowaną komunikację z klientem: od krytycznych powiadomień systemowych po zaawansowane kampanie sprzedażowe. Dokręcamy śrubki w trybikach, nieustannie optymalizując każdy element naszych wiadomości e-mail. Dążymy do tego, aby każdy klient otrzymywał w pełni spersonalizowane wiadomości, poprawiające jego doświadczenia z naszymi produktami i usługami. Wysyłamy również jeden z największych newsletterów dla kandydatów w Polsce i na świecie.

Adrian
Adrian
Marketing Automation Specialist
Maciej
Maciej
Marketing Automation Specialist
Agata
Agata
Marketing Automation Specialist
Dominika
Dominika
Marketing Automation Specialist

Pomagamy znaleźć wymarzoną pracę

Interesuje Cię praca w naszej firmie? Aplikuj do nas?

Przejdź do ofert pracy